17/06/1400 - 15:30
کوک موبایل مرکز تعمیرات مجاز گوشی و تبلت در تهران

1606683296_1_0.gif

کوک موبایل مرکز تعمیرات مجاز گوشی و تبلت در تهران

چه ال سی دی شکسته باشد و چه سوکت شارژ خراب شده باشد، گوشی موبایل معیوب، مطمئناً مشکلی است که می تواند در زندگی روزمره اتفاق بیفتد. در این شرایط، تنها دو گزینه ممکن وجود دارد، یا گوشی خود را با یک مدل بهتر تعویض کنید و یا آن را تعمیر کرده و دوباره استفاده کنید. با توجه به بالا رفتن سرسام آور قیمت گوشی های موبایل، راه حل اول، خیلی منطقی به نظر نمی رسد. اما برای راه حل دوم و تعمیر موبایل چه پیشنهادهایی وجود دارند؟ در این پست قصد داریم شما را با کوک موبایل یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین ارائه دهندگان خدمات تعمیرات آیفون، تعمیر گوشی و تبلت های اندرویدی، مجاز در تهران آشنا سازیم. جهت برقراری ارتباط با این مرکز تعمیرات موبایل، با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

کوک موبایل از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه بهره می برد، مجهز به دستگاه ها و ابزارهای تعمیرات موبایل پیشرفته می باشد و یکی از مراکز تعمیرات آیفون پرآوازه و خوش نام است. 

معرفی انواع خدمات تعمیرات موبایل در کوک موبایل

مرکز تعمیرات کوک موبایل، ارائه دهنده خدمات تعمیرات گوشی و تبلت های هوشمند iOS و اندروید می باشد. تکنسین های مجرب این مرکز سابقه درخشانی در تعمیر انواع تلفن های همراه اپل، سامسونگ، سونی، ال جی، وان پلاس، هواوی، شیائومی، و غیره را دارند. اما در زیر انواع خدماتی که کوک موبایل ارائه می دهد به صورت خلاصه آورده شده است:

تعویض گلس و تعمیر ال سی دی شکسته گوشی موبایل

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که گوشی تان با ضربه مواجه شده است و یا ناخواسته از دستتان افتاده و روی صفحه نمایش با ترک خوردگی همراه شده است. ترک های ریز بهم چسبیده و تار عنکبوتی که روی ال سی دی ظاهر می شود، هم شکل ظاهری آن را از بین می برد، هم کار کردن با آن، برای کاربر آزاردهنده می شود. در این مواقع، با تعویض شیشه رویی، می توان مشکل را حل کرد. اما این دو شرط دارد. اول اینکه باید تاچ سالم باشد و به خوبی کار کند. برای اطمینان، انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی بکشید و منوها را امتحان کنید. شرط دوم روشن بودن و سلامت ال سی دی است، یعنی نباید هیچ لکه تیره و یا بنفش رنگی روی آن دیده شود. کارشناسان تعویض گلس این موضوع را بررسی کرده و در صورتی که همه چیز تحت کنترل باشد، نسبت به تعویض گلس اقدام می کنند. 

در فرایند تعویض گلس، تکه های شکسته، بوسیله تجهیزات و ابزارهای خاص، از روی ال سی دی برداشته شده و با استفاده از چسب OCA مخصوص با یک گلس اورجینال موجود در بازار جایگزین می گردد، این فرایند در کوک موبایل با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تحت نظر استاد کار ماهر در کمتر از 2 ساعت انجام می شود. شما نیز می توانید از خدمات مقرون به صرفه تعویض گلس گوشی در این مرکز بهره ببرید. 

تعویض باتری در کوک موبایل 

باتری موبایل، مهمترین قطعه در گوشی های هوشمند محسوب می شود. باتری از طریق مدار، انرژی و شارژ خود را به برد منتقل می کند و از این طریق دستگاه موبایل شما روشن می شود. باتری های موبایل قابل شارژ بوده و اگر درست از آنها استفاده شود، بیش از 2 تا 3 سال عمر مفید دارند، بعد از این مدت، عمر مفیدشان تمام می شود و کارایی شان کم می شود. از اینرو، باتری را جزء قطعات مصرفی می شناسند. برخی اوقات، به خاطر استفاده از شارژها وکابل شارژ نامناسب، کاربر بدون اینکه بخواهد، به باتری گوشی خود آسیب می رساند.

دیر شارژ شدن، زود به زود شارژ کردن باتری، تخلیه سریع و زود هنگام شارژ، خاموش شدن بی دلیل، همگی از دلایل خرابی باتری موبایل می باشند. پس چاره چیست، نمی شود که گوشی بدون باتری باشد. اگر شما نیز با این مشکلات مواجه شدید، به راحتی از خدمات تعویض باتری کوک موبایل استفاده کنید و در کمتر از نیم ساعت مشکل خود را حل کنید. در این مرکز از باتری های با کیفیت و اصل با ضمانت نامه 6 ماهه استفاده می شود. خرید باتری های موبایل از این شرکت بسیار راحت است و کافی است به سایت کوک موبایل مراجعه کرده، نوع باتری و مدل گوشی خود را جستجو کنید و باتری مورد نظر خود را، با قیمت مقرون به صرفه، سفارش دهید. همچنین می توانید با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید و باتری گوشی خود را به صورت حضوری خریداری و تعویض نمایید.

آموزش تعمیرات موبایل در کوک موبایل 

یکی از ارزنده ترین خدماتی که شرکت کوک موبایل به تمامی عزیزان در همه سن و سال ها، برای مردان و زنان کشور عزیزمان ایران ارائه می کند، آموزش تعمیرات موبایل به صورت خصوصی و گروهی می باشد. کوک موبایل با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی های موبایل رسالت و مسئولیت اجتماعی خود را برای تولید شغل و بالا بردن اشتغال در میان جوانان، انجام داده است.

اساتید مجرب و آموزش دیده، تمامی مباحث، از جمله تئوری و شیوه عملی تعمیرات گوشی را با حوصله تدریس می کنند و ظرف مدت کوتاهی می توانید به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید و برای خود کسب و کار راه اندازی کنید. آموزش تعویض گلس در کوک موبایل شیرین ترین دوره آموزشی است که در طی چند جلسه به صورت فشرده، به یکی از پولسازترین شغل ها ورود خواهید کرد. اگر می خواهید در این کلاس ها و دوره های آموزشی که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند شرکت کنید، از قبل با این شرکت تماس بگیرید و وقت های آزاد و اوقات فراغت خود را اعلام نمایید تا متناسب با آن برای شما وقت آموزش در نظر گرفته شود. چه چیزی بهتر از این که کارمندان بتوانند بعد از وقت اداری خود در کلاس های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنند.

در آخر، یک بار دیگر یادآوری می کنیم، اگر گوشی موبایل خود یا دوستان نزدیک تان با مشکل و خرابی مواجه شد، با شماره تلفن 02167319 دفتر کوک موبایل تماس بگیرید و از خدمات مقرون به صرفه، با کیفیت، فوری این مرکز بهره ببرید.

ایسوس

نظر شما چیست؟