07/05/1400 - 14:45
پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن
شرکت سونی یکی از کمپانی‌های بزرگی است که با ساخت پلی استیشن توانست همۀ رکوردهای این صنعت را از آن خودش کند.
پلی استیشن با معرفی کنسول PS4 و کنسول PS5 دنیای سرگرمی را متحول کرد؛ چراکه بازی‌های ساخته شده برای این پلتفرم آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز بودند که به پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شدند. بسیاری از این بازی‌ها برای ما ایرانی‌ها نیز خاطره‌انگیز و نوستالژیک هستند.
ما در این مطلب قرار است پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن را که به‌صورت اختصاصی برای این کنسول منتشر شده است، به شما معرفی کنیم. پس برویم سراغ بازی اول.

1606683296_1_0.gif

1- God of War

شاید بتوان گفت که مشهورترین بازی انحصاری پلی استیشن، بازی God of War است که در سال 2018 توسط استودیو "سانتا مونیکا" تولید شده است. این بازی اکشن و ماجراجویی از نظر منتقدان نمرات بالایی را دریافت کرده و فروش خوبی نیز داشته است.

تم داستانی جذاب، گیم پلی منحصربه‌فرد و گرافیک فوق‌العاده از جمله ویژگی‌های بازی God of War است. علاوه‌برآن، صحنه‌های اکشن و مبارزات بازی نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. به همین دلیل، احساس خوبی از این بازی تجربه خواهید کرد.

برای خرید بازی God of War بهتر است از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنید؛ زیرا فعال‌سازی آن بسیار راحت است و دیگر دردسرهای انتقال پول و خریدهای دلاری را نخواهید داشت.

2- The Last of Us: Part 2

بازی "لست آو آس" در سال 2020 و توسط کمپانی Naughty Dog توسعه پیدا کرده و در همین مدت کم نیز به یکی از بازی‌های محبوب و پرفروش PS4 تبدیل شده است. البته نسخه‌های قبلی این بازی نیز طرفداران پروپاقرصی داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار بودند.

سبک این بازی نیز اکشن و ماجراجویی است که داستان آن در ژانر ترس و بقا دسته‌بندی می‌شود. شیوۀ روایت داستان و جزئیات فراوان بازی باعث شده است که با یک بازی درگیرکننده مواجه باشیم. بسیاری از گیمرها بازی The Last of Us: Part 2 را به‌عنوان یک بازی تاریخ‌ساز معرفی می‌کنند؛ زیرا خلاقیت‌های بسیاری در ساخت آن به‌کار رفته است.

3- بازی Uncharted 4: AThief’s End

یکی دیگر از بازی‌های انحصاری پلی استیشن، بازی آنچارتد است که نسخۀ جدید آن با عنوان A Thief’s End همه را غافلگیر کرد! این بازی توسط کمپانی Naughty Dog ساخته شده و از کیفیت قابل‌توجهی برخوردار است.

آنچارتد در ژانر اکشن-ماجراجویی موفق به کسب جوایز فراوانی شد که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزۀ بهترین بازی سال 2016 اشاره کرد. فروش 16 میلیون نسخه از بازی نیز نشان‌دهنده اقبال گیمرها به اثر جدید این کمپانی است.

4- بازی Bloodborne

بازی "بلادبورن" در سال 2015 با کمک شرکت From Software توسعه پیدا کرده است. سبک این بازی، نقش‌آفرینی بوده و رگه‌هایی از اکشن و مبارزه نیز در آن دیده می‌شود.

نقش اول بازی، یک شکارچی است که در شهر Yharnam به‌دنبال پیدا کردن رازهای یک بیماری مهلک است که از طریق خون گسترش پیدا کرده است. از جمله ویژگی‌های مثبت بازی می‌توان به سلاح‌های جذاب و مراحل سرگرم‌کننده اشاره کرد.

اگر شما هم می‌خواهید این بازی را روی کنسول PS4 اجرا کنید، بهتر است به دنبال خرید گیفت کارت از سایت‌های معتبر باشید.

5- بازی Horizon Zero Dawn

کمپانی "گوریلا گیمز" در سال 2017 موفق به ساخت بازی Horizon Zero Dawn شد که با فروش 10 میلیون نسخه به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن تبدیل شده است. این بازی با سبک نقش آفرینی و اکشن توانست مخاطبان زیادی را جذب و آنان را راضی نگه دارد.

داستان بازی در زمان‌های گذشته می‌گذرد که موجوداتی عجیب و غریب بر زمین فرمانروایی می‌کردند و شما باید با این موجودات مبارزه کنید و داستان را پیش ببرید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که بازی Horizon Zero Dawn با خلق موقعیت‌های معماگونه و اکشن می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند!

6- بازی اسپایدر من Marvel’s Spider-Man

مرد عنکبوتی از جمله شخصیت‌های کمپانی مارول است که شهرت بسیار بالایی دارد؛ این شهرت منجر به ساخت بازی ویدئویی آن در سال 2018 شد که توانست فروش قابل‌توجهی را تجربه کند.

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که این بازی هنوز هم در رتبه‌های بالای جدول فروش قرار دارد و مخاطبان خودش را حفظ کرده است. بازی مرد عنکبوتی در شهر نیویورک رخ می‌دهد که شما مجبور به مبارزه با شخصیت‌های مختلفی می‌شوید. اما تفاوت صحنه‌های اکشن این بازی با سایر بازی‌های مشابه، استفاده از سلاح‌های خاص مرد عنکبوتی مانند تار عنکبوت است.

7- بازی Days Gone

در سال 2019 بسیاری از علاقه‌مندان به PS4 با یک بازی هیجان‌انگیز و متفاوت روبه‌رو شدند که توسط Bend Studios طراحی و ساخته شده است. ژانر این بازی، اکشن و ماجراجویی است و تم داستانی آن در مورد ویروسی مخوف است که کل جهان را در برمی‌گیرد.

استفاده از صحنه‌ها و تصاویر گرافیکی جذاب سبب شده است که این بازی به یکی از چشم‌نوازترین بازی‌های PS4 تبدیل شود. شما نیز بهتر است با خرید گیفت کارت پلاس پلی استیشن و فعال کردن آن روی کنسول خود، بازی Days Gone را به صورت قانونی خریداری کنید. اما برای این کار توصیه می‌کنیم که به سراغ سایت‌های معتبری مانند موبوگیفت بروید. در ادامه با این سایت جذاب بیشتر آشنا می‌شویم.

موبوگیفت یکی از مطمئن‌ترین سایت‌های خرید گیفت کارت ارزان و اورجینال است که خرید از آن مزایای بسیاری برای شما دارد. از جمله این مزایا می‌توان به پشتیبانی 24ساعته و شبانه‌روزی اشاره کرد. همچنین داشتن نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد.

 شما با ورود به سایت موبوگیفت می‌توانید انواع گیفت کارت پلی استیشن را در مبالغ گوناگونی خریداری کنید. سپس بلافاصله کد گیفت کارت و اسکن معتبر آن برای شما ارسال خواهد شد؛ به همین سادگی!

ایسوس

نظر شما چیست؟