19/04/1400 - 20:20
اولین ابر سراسری دوربین‌های مداربسته در ایران راه‌اندازی شد
شرکت ارتباطات مبین‌نت نخستین ابر سراسری را برای اتصال دوربین‌های مداربسته در کشور راه‌اندازی کرد.

1606683296_1_0.gif

راه اندازی اولین ابر سراسری دوربین‌های مداربسته در ایران 

سرویس جدید مبین‌نت با نام تجاری مبینیو، امکان ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته را در ابر سراسری و امن این اپراتور فراهم کرده و دسترسی به ویدیوهای ضبط شده و تصاویر آنلاین را در هر لحظه و هرنقطه از طریق اینترنت ممکن می‌سازد. امنیت تصاویر در این سرویس کاملا تضمین شده و فقط کاربر اصلی به تصاویر ضبط شده دسترسی خواهد داشت. با استفاده از سرویس نظارت تصویری ابری مبین‌نت، هزینه‌های مربوط به خرید XVR و سایر تجهیزات اضافی به حداقل خواهد رسید. همچنین این سرویس قابلیت پشتیبانی از تمامی انواع دوربین‌های مداربسته موجود در بازار را دارد. مبینیو احتمال سرقت تجهیزات ذخیره‌سازی تصاویر که یکی از پیامدهای رایج در هنگام وقوع سرقت از منازل و فروشگاه‌های مختلف است را نیز به صفر می‌رساند.

علاقه‌مندان می‌توانند توضیحات مربوط به سرویس جدید مبین‌نت را در وب‌سایت این شرکت مشاهده کرده و پس از ثبت‌نام، از امکان 10 روز تست رایگان سرویس مبینیو بهره‌مند شوند.

همچنین در راستای تأمین نیازمندی سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌ها به رصد و پایش لحظه‌ای شعب و دفاتر، مبین‌نت اقدام به ارائه سرویس نظارت تصویری(VSaaS) کرده است. مدیران سازمان‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس VSaaS می‌توانند با شماره 83869800-021 تماس بگیرند.

ایسوس

نظر شما چیست؟