03/04/1400 - 20:46
ویژگی برترین خشکشویی ها چیست؟
خشکشویی امروزه یکی از مشاغلی است که بسیار دارای طرفدار بوده و در هر محله میتوان حداقل یک یا دو عدد مغازه با این گونه کاربری مشاهده کرد. اگر شما هم به اتو کشیده بودن لباس های خود حساس هستید و دوست دارید هم لباس ها و هم پرده و پتو های منزلتان اتو کشیده و صاف و مرتب باشند بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله و محتوا میخواهیم به بسیاری از سوال های شما عزیزان پاسخ دهیم.

با افزایش زمان های کاری و همینطور پرمشغله تر شدن افراد در دنیای امروزی مجبور هستیم میزانی از کارهای روزمره خود را به افرادی بسپاریم که از ما در اینگونه زمینه ها تبحری بیشتر دارند، به همین دلیل است که امروزه شرکت های خدماتی و همچنین شغل های خدمات گونه دارای طرفداران زیادی هستند. یکی از این شغل ها که قطعا هر چند روز یکبار به آن سری خواهی زد خشکشویی و خدمات این مشاغل است. در این مقاله به این شغل مهم خواهیم پرداخت.

چرا به خشکشویی نیازمندیم؟

تصور کنید شما مدیر یک هلدینگ بزرگ و بین المللی هستید و قصد سفر کاری را دارید و زمان بسیار کمی نیز برای شما باقی مانده است، در همین حین لیوان شربت روی میز شما بر روی لباس هاس شما خواهد ریخت و شما را عصبی خواهند کرد. در این حالت نه زمان کافی برای مراجعه به خانه و تعویض را خواهید داشت و نه امکان شستشو واتو نمودن آن را، در این حالت قطعا به خشکشویی نیازمند هستید و بهترین روش این خواهد بود که خود را به نزدیک ترین مغازه برسانید. نه تنها در این زمینه بلکه در انواع زمینه ها میتوان گفت به اینگونه خدمات نیاز شدیدی خواهیم داشت. بسیاری از موارد هستند که شما در خانه آنها را نمی توانید به آسانی بشویید مانند پتو ها و پرده ها به همین دلیل آن ها را به خشکشویی پرده و خشکشویی پتو خواهید برد تا بهترین روش های ممکن آلودگی سطح البسه و پرده و پتوی شما را زدوده و لطافت و تمیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

طریقه کار خشکشویی چگونه است؟

شاید با خود بارها فکر کرده باشید در خانه و تنها با داشتن یک ماشین لباسشویی ساده نیز میتوانید وظیفه شست شو را انجام دهید! اما باید به شما یادآوری کنیم که این مغازه ها  با توجه به بسیاری از موارد مانند جنس و رنگ و نوع پارچه و همچنین نوع لکه موجود بر روی البسه شما آن ها را از بین خواهند بر آن هم با بهترین روش های ممکن، پس میتوان گفت نمی توانید به راحتی در خانه همه لباس های خود را بشویید و قطعا به اینگونه مغازه ها مراجعه خواهید نمود.

در این مشاغل مانند دیگر شغل ها وسایل مخصوصی وجود دارد که بسیار بزرگ بوده و مخصوص خشکشویی ها هستند و می تواند انواع پتوهای شما و پرده های عریض شما را نیز بشوید و با قدرت تمام آن ها را از آلودگی بزداید. همچنین می­ توان اشاره کرد که در این مغازه ها از انواع پودر های مخصوص با فشار و قدرت بالایی برای شست و شو بهره خواهند برد.

چه وسایلی را به خشکشویی ببریم؟

بسیاری از افراد بر این باورند که چون زمان کافی برای شستشوی روزمره لباس های خود ندارند باید این عمل را به دست این مشاغل بسپارند. بسیاری دیگر نیز برای تنها تعدادی از لباس های خاص و محصولات خاص دیگر به این مشاغل سر خواهند زد و از آنها درخواست خدمات خواهند نمود. در این قسمت به مواردی که معمولا برای خشکشویی ها برده میشود اشاره خواهیم کرد.

  1. انواع البسه
  2. انواع لباس های مجلسی زنانه
  3. انواع پتو ها
  4. انواع پرده ها
  5. انواع کت و شلوار های مردانه و زنانه

Figure 1 ماشین لباسشویی های مخصوص

خشکشویی پرده از امورات انواع خشکشویی ها

همانطور که اشاره نمودیم بسیاری از افراد به دلیل آن که پرده در ماشین لباسشویی شان جای نمی­گیرد و همینطور شستشو و اتو کردن آن ها بسیار سخت خواهد بود اینگونه موارد را به این مشاغل میسپارند.

پرده ها دارای هر ابعادی که باشند و یا حتی دارای هر جنسی که باشند قابلیت شست و شو و اتو شدن را خواهند داشت.

خشکشویی پتو از امورات انواع خشکشویی ها

پتو هم مانند پرده به دلیل سنگین بودن و سهل نبودن در امر شستشو باید آن ها را به خشکشویی ها بسپارید تا با شستشوی کامل آلودگی های آن را از بین برده و شما آن را به راحتی استفاده نمایید.

ویژگی برترین خشکشویی ها چیست؟

هر شرکت خدماتی و شغل که خدماتی را به مردم عرضه خواهد نمود، باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتوان آن را برتر اعلام کرد. از ویژگی هایی که میتوان به عنوان برترین این شغل معرفی کرد، موارد زیر هستند.

  1. از بهترین مواد شوینده و وسایل جهت پاکیزگی استفاده نماید.
  2. خوش قول بوده و در مدت زمان محدودی لباس های شما را تحویل دهد.
  3. بسته بندی نهایی لباس شما بسیار مهم خواهد بود چرا که میتواند به لباس شما آسیبی وارد شود.
  4. مقرون به صرفه باشد و هزینه و تعرفه مشخص شده اتحادیه را جهت خدمات از مشتری ها دریافت نماید با این ویژگی اعتماد مشتری را نیز جلب خواهند کرد.
  5. به محل زندگی شما نزدیک باشد تا در زمان کوتاه بتوانید به مغازه مراجعه نمایید و از خدماتی که ارائه می کنند استفاده کنید.
  6. متصدی آن خوش برخورد بوده و دارای ارتباطات عمومی بالا باشد تا بتواند مشتری های بیشتری را جذب نماید.

Figure 2 دستگاه اتو خشکشویی

با توجه به این ویژگی ها میتوان گفت که یک خشکشویی میتواند از بهترین و برترین در این زمینه باشد و مشتری های زیادی به ان اعتماد نموده و البسه و موارد زیادی را برای پاکیزگی هرچه تمام تر به آن ها خواهند سپرد. یکی از این خشکشویی هایی که به جرات میتوان گفت همه ویژگی های پاراگراف های بالا را تمام و کمال داراست و میتواند با خدماتی عالی که ارائه می­دهد شما را همواره راضی نگه دارد، خشکشویی های زنجیره ای لاوسته است که با دارا بودن کادری مجرب برای خدمت رسانی به شما در تمام نقاط شهر آماده است.

ایسوس

نظر شما چیست؟