20/03/1400 - 14:50
معرفی چند دوربین مناسب از برند داهوا

1606683296_1_0.gif

  • استفاده از دوربین داهوا در مکان‎‌های مختلف می‌تواند تجربه‎‌ی امنیت بهتر را به ارمغان بیاورد. در واقع این دوربین‎‌ها با داشتن کیفیت و رزولوشن بالا در تشکیل تصاویر می‌توانند از بروز جرایم جلوگیری و در صورت وقوع آن به شناسایی مجرمان کمک کنند. دوربین داهوا در مدل‌‎های مختلف و امکانات متفاوت قابل استفاده برای مراکزی که نیازمند امنیت بیشتری هستند مثل پاساژ‌‎ها، هتل‎‌ها و... می‌‎باشد.
  • همانطور که می‌دانید مطرح شدن یک برند در سطح جهانی به طور معمول نیازمند کیفیت بالا و وجود تکنولوژی و امکانات در آن است و در صورت عدم وجود این موارد معمولاً برند، ناشناخته باقی می‎‌ماند. برند داهوا با رعایت این موارد توانسته از برندهای بزرگ جهانی محسوب شود. این برند متعلق به شرکت چینی داهوا که عرضه کننده انواع و اقسام محصولات امنیتی به سراسر جهان است می‌باشد. شرکت داهوا در سال 2002 تأسیس شد و اولین محصول خود را تحت عنوان دستگاه دیجیتالی 8 کاناله تولید نمود و در سال 2015 با کسب بیشترین سهم بازار جهانی در عرضه لوازم امنیتی توانست رتبه دوم را به دست آورد. هم اکنون دوربین داهوا به دلیل کیفیت و مزایایی که دارد به  بیش از 180 کشور در جهان عرضه شده و امنیتی بهتر را برای آنان رقم می‌زند.

مزایای خرید دوربین داهوا

خرید یک محصول از برند‎‌های معروف و شناخته شده به طور معمول می‌تواند موجب اطمینان خاطر افراد شود چرا که همانطور که اشاره کردیم یک برند تا زمانی که کیفیت مناسبی نداشته باشد نمی‌تواند در بازار بزرگ جهانی بدرخشد. دوربین داهوا با کیفیت خوبی که در ارائه تصویر دارد توانسته مقبولیت جهانی را کسب کند. دوربین داهوا در انواع مختلف آنالوگ و تحت شبکه موجود بوده و با در اختیار داشتن امکانات مختلف کاربردهای متفاوتی نیز دارد. از دیگر مزایای دوربین‎‌های داهوا می‌توان به قابلیت دید در تاریکی مطلق، وجود رنج‎‌های مختلف قیمت، قابلیت‎‌های مختلف، فشرده سازی خوب تصاویر و... اشاره نمود.

دوربین آنالوگ داهوا

اولین دوربین‎‌هایی که انسان برای اولین بار مورد استفاده قرار داد از نوع دوربین‌‎های آنالوگ بودند که به نوبه خود مزایای و معایبی داشتند ولی این دوربین‎‌ها به همان شکل باقی نماندند و هم‌‎گام با پیشرفت تکنولوژی قابلیت‎‌های خود را ارتقا دادند. اما از آنجایی که این دوربین‎‌ها تحت تأثیر امواج آنالوگ هستند و با آن سر و کار دارند وجود نوسانات در این امواج بر کیفیت تصاویر تأثیرگذار بوده و می‌تواند سبب ایجاد نویز شود. ولی با این وجود باز هم به این دوربین‌‎ها به دلیل قیمت مناسب‌‎تری که نسبت به نوع هوشمند خود دارند و برای مکان‎‌هایی که به امنیت خیلی زیادی احتیاج ندارند مقرون به صرفه می‌باشد.

معرفی دوربین‎‌های آنالوگ داهوا

دوربین مدار بسته داهوا tp1200HFW

  • لازم به ذکر است که برند داهوا دوربین‎‌های خود را در دو پروتکل HD CVI وIP تولید می‌کند که این دوربین داهوا از نوع HD CVI می‌‎باشد. داهوا tp1200 در واقع یک بالت فلزی آنالوگ بوده که در شرایط مختلف آب و هوایی حتی در عمق 15 تا 100 سانتی متری آب و در شرایط گرد و غبار از مقاومت خوبی برخوردار است. قابلیت نصب آسان و داشتن پایه‎‌ای انعطاف‌پذیر را می‌توان از ویژگی‎‌های این دوربین مثبت محسوب کرد همچنین وجود سنسور تصویر 2 مگا پیکسلی، زاویه دید 89 درجه‌‎ای، توانایی دید در شب و نیز استفاده از تکنولوژی‎‌های BLC/AGC/AWB و... از مزایای دیگر این دوربین‎‌ها محسوب می‌شود.

دوربین مدار بسته داهوا دومگا پیکسل DH-HAC- HDW1200EMP A

  • این دوربین دارای یک دام صدا دار یا یک میکروفون داخلی قوی بوده که همین مسئله سبب محبوبیت آن در بین دوربین‎‌های مداربسته شده است. داهوا 1200 empa از پروتکل HD CVI پشتیبانی کرده و از دوربین‎‌های منحصر به فرد محسوب می‌شود چرا که قابلیت انتقال صدا و تصویر به DVR را از طریق یک کابل دارد. این دوربین با قابلیت دید در شب و 85 درجه خود و نیز ارائه تصاویری 2 مگا پیکسلی توانسته از پرفروش‎‌ترین دوربین‎‌ها باشد.

دوربین مداربسته داهواDH-HAC-HFW1400 TP

  •  این دوربین‎‌ها از سنسورقوی 1/4 مگاپیکسلی برخوردار هستند که توانایی دید در شب در فواصل 20 متری را برای ما به ارمغان می‌آورند. دوربین داهوا TP1400 می‌تواند درحالت عمودی تا 90 درجه و در وضعیت افقی 360 درجه تغییر وضعیت دهد و تصاویر مختلف را ضبط نماید.

دوربین‎‌های تحت شبکه داهوا

در مراکزی که تأمین امنیت حیاتی‎‌تر بوده و به سطح بالاتری از امنیت نیاز داریم دیگر استفاده از دوربین‎‌های آنالوگ پاسخ‎‌گو نخواهد بود؛ چرا که در این مواقع ما به سیستم پیشرفته‎‌تری از تکنولوژی احتیاج خواهیم داشت. دوربین‎‌های تحت شبکه که در واقع یک کامپیوتر کوچک محسوب می‌شوند می‌توانند سطح وسیعی از امکانات و فناوری را برای ما فراهم نمایند. در واقع در این دوربین‎‌ها به جای استفاده از کابل برق از کابل شبکه استفاده می‌شود. دوربین‎‌های تحت شبکه اطلاعات تصاویر را به فرمت دیجیتالی تبدیل کرده و به شبکه می‌فرستد. هوش مصنوعی، قابلیت انتقال صدای دو طرفه، قابلیت زوم و... از جمله امکاناتی است که با خرید دوربین داهوا می‌توانیم به آن دست یابیم.

دوربین داهوا مدلIPC-HDW4431EM-AS

  • این دوربین با داشتن قابلیت‎‌های مختلفی مثل دوربین 4 مگا پیکسلی، میکروفون داخلی، قاب‌‎ فلزی و ضد آب و ضد ضربه بودن، دید در شب در فواصل 50 متری به صورت هوشمند، و حافظه 128 گیگا بایتی و مهمتر، ارسال تصاویر بدون نیاز به دستگاه NVR روی وسایل الکترونیکی مثل موبایل و نیز قابلیت زوم بسیار خوب که توانایی دیدن پلاک را برای فرد فراهم می‌‎آورد، از ویژگی‎‌های هوشمندانه‌‎ای است که در این دوربین داهوا 4431em-as به کاربرده شده تا میزان بالایی از امنیت را برای ما فراهم آورد.

دوربین داهوا مدل s1230IPC-HDW

  • این دوربین از دوربین های سری IP بوده که با وجود سنسورهای مادون قرمز خود می‌تواند به ما تصاویری با کیفیت در فاصله 30 متری را بدهد. این دوربین با استفاده از فاصله کانونی لنز 2.8 زوایه دید 106 درجه را می‌تواند به وجود بیاورد و تصاویری با کیفیت 1080*1920 تشکیل دهد.

دوربین داهوا مدل S1230DH-HAC-HFW

  • بدنه این مدل از دوربین‌‎ها از جنس فلز و دارای درجه حرارتی IP67 بوده که در برابر گرد و غبار و نفوذ آب مقاوم است. این دوربین از پروتکل IP و نیازمند کابل شبکه جهت انتقال تصاویر می‎‌باشد. تشکیل تصاویری با رزولوشن 1920*1080 و 2 مگاپیکسل و نیز زاویه دید 91 درجه از فاصله کانونی لنز3.6 و نیز قابلیت DWDR که سبب جمع کردن نور بسیار زیاد و یا به اصطلاح ضد نور بودن از دیگر مزایای این دوربین برند داهوا محسوب می‌شود.

** در صورت تمایل به خرید هر یک از دوربین‌های اشاره شده و نیز سایر دوربین‎‌های برند داهوا می‌توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه نمایید. تیم دوربین مارکت فعالیت خود را از سال 1389 در زمینه  شبکه و دوربین مدار بسته با هدف رضایت مشتریان از تجهیزاتی که ارائه می‌شود و نیز نوع برخورد تیم آغاز نموده است. این تیم در تلاش است تا بهترین محصولات و خدمات گارانتی با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد و شما برای استفاده از خدمات دوربین مارکت می‌توانید از آدرس doorbinmarket.com استفاده نمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟