13/03/1400 - 13:40
انواع پارتیشن‌های اداری را بیشتر بشناسید
انواع پارتیشن های اداری با کیفیت را بشناسید و برای اطلاعات بیشتر قبل از اقدام به سفارش پارتیشن اداری کلیک کنید و با ما همراه شوید.

1606683296_1_0.gif

پارتیشن اداری چیست؟

کارکرد پارتیشن‌ها تقسیم بندی کاربردی بخش‌های متفاوت یک محیط و استفاده بهینه از فضا است. عملکرد اصلی پارتیشن ها افزایش میزان استفاده صحیح و تفکیک مناسب فضاهای بزرگی است که کم کاربرد هستند.  پارتیشن ها هم به صورت کوتاه و نیمه تولید می‌شوند و هم می‌توانند به صورت کشیده تا سقف ادامه داشته باشند. استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات تمرکز کارکنان را بالا برده و فضایی آرام و مجزا برای هر فرد به وجود می‌آورد. معمولا پارتیشن ها فریم‌هایی جدا از هم هستند که این فریم‌ها در کارخانه تولید شده و مونتاژ می‌شوند.

استفاده از پارتیشن در دفاتر و ادارات طوری فضا را جدا سازی می‌کند که هر فضا بر اساس نوع عملکرد تقسیم می‌شود. متریال پارتیشن اداری باید با کیفیت مناسب باشد که تا چند سال به راحتی قابل استفاده باشد. با استفاده از پارتیشن فضاهای مختلف اداری مانند اتاق جلسات، اتاق پرسنل، اتاق استراحت و سایر بخش‌ های اداری از هم جدا می‌شوند. پارتیشن های اداری از نظر نوع جنس تقسیم به دو نوع پارتیشن اداری ام دی اف و پارتیشن اداری شیشه ای می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش مشاوره رایگان خدمات پارتیشن اداری تتراگلس کلیک کنید.

پارتیشن اداری شیشه‌ای

پارتیشن‌های اداری انواع و مدل های متفاوتی دارند که بین آن‌ها پارتیشن شیشه‌ای محبوبیت بسیاری دارد. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای علاوه بر جذابیت و زیبایی صرفه اقتصادی بالایی نیز دارد. در اجرای پارتیشن شیشه ای از شیشه‌های مختلفی مانند شیشه لمینت، شیشه دوجداره و شیشه سکوریت استفاده می‌شود که می‌توان گفت شیشه سکوریت جزء اصلی ترین پارتیشن‌های شیشه ای است و بیشترین کاربرد را در پروژه های پارتیشن شیشه ای دارد. استفاده از پارتیشن شیشه ای ظاهری بسیار امروزی و مدرن به دفاتر کاری می‌بخشد. از پارتیشن های شیشه ای در منازل، مطب ها، سالن ها، مراکز تجاری و اداری، بانک‌ها و فروشگاه ها نیز استفاده می‌شود.

پارتیشن اداری فریم لس

این نوع پارتیشن بدون فریم بوده و امکان حداکثر استفاده از فضا را فراهم می‌کند و یک دستی را در نما ایجاد می‌کند. پارتیشن اداری فریم لس بین بخش های مختلف دفتر کار موانع فیزیکی ایجاد می‌کند و یک معماری مدرن و زیبا ایجاد می‌کند و چون هیچ نوع درز و خطی روی آن‌ها به چشم نمی‌خورد جذابیت بیشتری نسبت به پارتیشن های فریم دار دارد و سطح دید وسیع تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از این نوع پارتیشن در کلیه مراکز اداری، مراکز تجاری، گالری‌ها و نمایشگاه‎ها استفاده می‌شود. از پارتیشن فریم لس بیشتر برای فضاهایی که از داخل و خارج نیاز به دیده شدن دارند استفاده می‌شود. ظرافت و قطر کم‌تر از ویژگی مهم این نوع پارتیشن به حساب می‌آید و باعث شده تا هنگام نصب جای کمتری را بر روی زمین اشغال کند. این نوع پارتیشن را معمولا تا سقف اجرا می‌کنند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

در محل‌های با سر و صدای زیاد پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره گزینه‌ی مناسبی است، زیرا هم عایق صوتی می‌باشد و از ورود و خروج صدا به داخل و بیرون جلوگیری می‌کند، هم از منتقل شدن حرارت و دما جلوگیری می‌کند و شفافیت بسیاری نیز دارد. در پارتیشن های دوجداره شیشه ای از 2 لایه شیشه سکوریت 10 میل استفاده می‌شود که عایق بسیار قوی می‌باشد. معمولا شیشه‌هایی که در پارتیشن به کار می‌روند ساده و بدون طرح هستند اما در صورت نیاز مشتری از انواع طرح سند بلاست می‌توان استفاده کرد. این طرح ها تنوع بسیاری دارند و قابلیت هک شدن آرم و لوگو برندها را نیز دارا می‌باشند.

پارتیشن شیشه ای متحرک

از این نوع پارتیشن ها معمولا برای فضاهای موقت استفاده می‌شود. پارتیشن های شیشه ای متحرک قابل جا به جایی هستند و به وسیله تنظیماتی که روی آن ها انجام شده به راحتی به سایر فضاها حرکت داده می‌شوند. استفاده از این نوع پارتیشن های محرک و قابل حمل طوری است که در صورت جابه جایی دفاتر می‌توانید به راحتی پارتیشن ها را نیز جا به جا کنید. از شیشه نشکن برای اجرا و نصب پارتیشن های شیشه ای متحرک استفاده می‌کنند. این نوع پارتیشن ها تطبیق پذیر هستند و هنگام تغییر دکوراسیون سریعا جا به جا شده و در جای مورد نظر قرار می‌گیرند.

صرفه جویی در هزینه با استفاده از پارتیشن

استفاده از پارتیشن های اداری گزینه ای هوشمندانه و کاربردی محسوب می‌شود، زیرا ساختن دیوار های دائمی در راستای تقسیم بندی فضاهای مختلف محل کار هزینه بسیاری را در بر می‌گیرد و هم چنین زمان بر نیز می‌باشد، بنابراین استفاده از پارتیشن های اداری روشی مناسب برای صرفه جویی در هزینه های دکوراسیون محل کارتان است و علاوه بر اینکه فضا را تقسیم به بخش هایی کارآمد می‌کند جلوه بسیار زیبایی هم به فضا می‌بخشد. همین دلایل باعث شده تا امروزه اکثر دفاتر و مراکز استفاده از پارتیشن را جایگزین دیوارهای دائمی کنند.

قیمت پارتیشن اداری

هزینه نهایی و قیمت پارتیشن‌ها با در نظر گرفتن کیفیت، متراژ، یراق آلات مورد استفاده، ضخامت، رنگ و ابعاد متغیر است.

برند تتراگلس همه ی استانداردهای معماری، دکوراتیو و کاربردی را بنا به کیفیت کار و رضایت بیشتر مشتری کاملا رعایت می‌کند. پارتیشن‌های شرکت تتراگلس علاوه بر ایجاد زیبایی در فضا مطابق استاندارد تولید شده و به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی نیز عمل می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمائید.

ایسوس

نظر شما چیست؟