31/01/1400 - 14:30
آشنایی و ایجاد ارتباط بیشتر با ویباکس فورتنایت و یوسی پابجی
اگر از کاربران و علاقه مندان به بازی های موبایلی هستید، بدون شک نام بازی های پابجی و فورتنایت را شنیده اید! در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در خصوص این دو بازی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید درک بهتری از آن ها داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال بهترین بازی های موبایل هستید که از نظر گرافیک و داستان، بسیار جذاب و فوق العاده باشند، این مقاله را از دست ندهید.

1606683296_1_0.gif

چطور بازی های فورتنایت و پابجی به پردانلود ترین بازی های موبایلی تبدیل شدند؟

امروزه سبک های مختلفی برای بازی های موبایل وجود دارد که هر سبک دارای علاقه مندان و کاربران خاص خود است! به عنوان مثال سبک های اکشن یکی از پرطرفدار ترین سبک های موجود در بازی های موبایلی می باشد که البته کاربران بسیار زیادی نیز به سوی این نوع از بازی ها جذب می شوند.

بازی پابجی و فورتنایت دو نمونه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن هستند که هرکدام از آن ها مزایای قابل توجه خود را دارند و با استفاده از آن ها کاربران و گیمر های زیادی را به سوی جذب نموده اند.

در هر دو بازی می توان شاهد گرافیک بالا و داستان فوق العاده زیبایی بود که این موضوع می تواند لذت بیشتری را به کاربران هدیه دهد! البته این تنها پایان کار نیست، بلکه وجود مود های مختلف در این دو بازی می تواند تجربه ایده آل تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

نکته قابل توجه ای که در این دو بازی وجود دارد، این است که شما در حین بازی می توانید شخصیت و کاراکتر خود را از نظر قدرت، تنوع لباس، تجهیزات و سلاح کاملا شخصی سازی کنید و این موضوع به کمک استفاده از ارز هایی همچون ویباکس و یوسی در این دو بازی انجام می شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع هستید می توانید به مقاله بررسی مزایای استفاده از ویباکس فورتنایت و یوسی پابجی در بازی های موبایلی مراجعه کنید.

آشنایی با بازی پابجی موبایل و هر آن چه که باید در این خصوص بدانید

PlayerUnknown’s Battlegrounds  یا به اختصار PUBG یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی است که توسط استودیو Tencent برای نسخه های اندروید و IOS عرضه شد. این بازی در سبک اکشن بتل رویال بوده و داستانی جذاب و منحصر به فرد دارد و برای علاقه مندانی که به این نوع از سبک ها آشنایی کامل دارند؛ بسیار مناسب است.

داستان این بازی به این صورت است که شما به همراه 99 نفر دیگر در یک هواپیما قرار دارید و در موقعیت جغرافیایی مشخصی به وسیله چتر نجات تک تک شما شخصیت ها از درون هواپیما به یک جزیره ای منتقل خواهید شد.

سبک های بتل رویال به این گونه طراحی شده اند که شما در یک محیط بسته ای قرار دارید و نباید خارج از محدوده قرار بگیرید چراکه در این صورت از بازی حذف خواهید شد! شما به همراه 99 نفر دیگر که در مجموع 100 نفر خواهید بود باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

در ابتدا هیچ نوع سلاحی در اختیار شما قرار ندارد و صرفا با دست خالی به میدان خواهید آمد تا بتوانید پس از گذشت زمان و کمی زیرکی به سلاح های متنوع ای در بازی دسترسی داشته باشید.

با استفاده از سلاح ها و نقشه های راهی که در اختیار شما قرار می گیرد باید بتوانید دشمنان خود را از پای در بیارید تا به عنوان اولین و تنها ترین فرد در نقشه باقی بمانید! البته خبر خوشایندی که در این بین در اختیار شما قرار می دهیم، این است که شما می توانید حتی به صورت گروهی نیز فعالیت داشته باشید.

آشنایی با بازی فورتنایت و هر آن چه که باید در این خصوص بدانید

از دیگر بازی های محبوب موبایلی که از زمان انتشار تا به امروز سر و صدای زیادی به پا کرده است، بازی فورتنایت می باشد. این بازی توسط Epic Games که خالق بازی هایی همچون آنریل و چرخ دنده های جنگ در سال 2017 برای نسخه های موبایل عرضه شد.

بازی فورتنایت در واقع یک بازی به سبک اکشن با شخصیت های کارتونی و در یک فضای فانتزی است که برای آن دسته از علاقه مندانی که به این نوع از بازی ها علاقه بسیار زیادی دارند، ساخته و پرداخته شده است.

در این بازی شما می توانید در مود های مختلفی از بازی شرکت کرده و نقش های بسیار جذاب و کلیدی را ایفا کنید! به عنوان مثال مود هایی همچون نجات دنیا – بتل رویال – کریتیو از محبوب ترین مود های این بازی است که شرکت در آن ها می تواند تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نقش ویباکس در بازی فورتنایت و یوسی در بازی پابجی چیست؟

بازی های موبایلی عموما با پرداخت درون برنامه ای رو به رو هستند! این پرداخت ها به شما کمک می کند تا بتوانید به شخصیت و کاراکتر قوی تری در بازی تبدیل شوید که در این صورت می توانید با رقبای خود به خوبی مبارزه کنید.

اگر شما در حالت عادی بخواهید یوسی و ویباکس را به دست آورید باید زمان و زحمت بسیار زیادی را در این دو بازی بکشید تا بتوانید به آن مقدار از یوسی و ویباکس ای که نیاز دارید، دسترسی کامل داشته باشید. با این حال شما می توانید از روش هایی همچون خرید و پرداخت درون برنامه ای، به یوسی و ویباکس دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

از مهم ترین مزایای استفاده از یوسی و ویباکس این است که شما می توانید:

  1. برای شخصیت خود انواع لباس در وضعیت های مختلف مسابقه ای را تهیه کنید.
  2. می توانید تجهیزات و سلاح های جدید و بسیار قوی ای را از مارکت اصلی بازی برای شخصیت خود تهیه کنید.
  3. همچنین می توانید سلاح ها و تجهیزاتی که نیاز به آپگرید دارند را به خوبی بروزرسانی کنید.
  4. از مهم ترین ویژگی های استفاده از یوسی و ویباکس این است که شما با استفاده از آن ها می توانید به رقابت های بزرگی راه پیدا کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟