10/10/1399 - 18:04
معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس و دوو

1606683296_1_0.gif

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس و دوو

  • از جمله موارد حائز اهمیتی که لازم است در هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه کنید، برخورداری از نمایندگی تعمیرات می باشد. اهمیت این موضوع را افرادی درک می کنند که جاروبرقی آن ها دچار مشکل شده و کلافه و سردرگم هستند. برندهای الکترولوکس و دوو دارای نمایندگی تعمیرات مجاز هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس و دوو اشاره کنیم. از آنجا که این نکات آموزشی و خدماتی پیش از خرید دستگاه و پس از آن برای شما کاربردی می باشند، پیشنهاد می شود این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس و دوو

در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس چه خدماتی قابل ارائه است؟

  • اگر به دنبال راحتی کار هستید و حوصله دردسر و اتلاف وقت ندارید، جای درستی آمده اید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس، هسته مرکزی تعمیرات برند الکترولوکس می باشد. فکر و دردسر را از خودتان دور کنید، همان طور که مشغول انجام کارهای روتین هستید، نام این
  • نمایندگی را جستجو کنید و اینجاست که لبخندی از رضایت بر روی لبان تان نقش می بندد. چرا که همه کارها را یک جا و در قالب تعمیر انجام می دهد. با حضور در محل و منزل شما، کنترل امور را هم چنان به دست می گیرید و نیازی نیست برای یک تعمیر، زمین و زمان شما به هم بریزد.
  • علاوه بر این، موضوع سرعت و دقت کادر مجرب و متخصص را نیز در اختیار خواهید داشت و می توانید سؤالات کلیشه ای و تخصصی خود را بپرسید و مشاوره رایگان دریافت کنید. متخصصان با تجربه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس، تخصص و تجربه خود را به منزل شما می آورند و این موضوع باعث می شود وقت شما گرفته نشود. چرا که به راحتی مشکل جاروبرقی قابل شناسایی و بر طرف کردن است. البته شما می توانید وقت آن ها را بگیرید و از تخصص و تجربه شان به طور کامل بهره مند شوید. اخلاق و رعایت اصل مشتری مداری، از مهم ترین مؤلفه هایی است که این مجموعه در قبال مشتریان خود، به آن پایبند است و از هیچ کوششی برای جلب رضایت مشتری دریغ نمی کند.

با کمک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو، با یک تیر، سه نشان بزنید

  • اگر از آن دسته افرادی هستید که وسایل و لوازم خانگی نزد شما، زود به زود خراب می شوند، لازم است در ابتدای کار، شیوه اصولی استفاده و نگهداری از دستگاه را آموزش ببینید. در کنار مطالعه دفترچه راهنمای جاروبرقی دوو، از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو نیز کمک بگیرید و با یک تیر سه نشان بزنید. با این کار هم آموزش می بینید، هم تعمیر دستگاه به درستی انجام می شود و هم برای مدت یک سال، از ضمانت خدمات تعمیر برخوردار می شوید. این خدمات برای شما ارزان هم نه، بلکه به صورت رایگان انجام می شود.

با کمک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو، با یک تیر، سه نشان بزنید

  • یکی دیگر از مواردی که به کاهش چشمگیر هزینه تعمیر کمک می کند تعمیر قطعات معیوب به جای تعویض آنها است. گاهی مجبور می شوید قطعه ای را بخرید و بدتر از آن زمانی است که قطعه خاصی در بازار موجود نباشد و شما مجبور شوید یک ساختار کلی را تهیه کنید. این در حالی است که مجموعه فعال نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دوو در وهله اول، با هدف تعمیر قطعه فعالیت می کند و روی گزینه های دیگر تمرکز نمی کند، مگر اینکه عمر قطعه به سر آمده باشد و چاره ای به جز تعویض، پیش روی دستگاه نباشد. این مرحله تعویض قطعه هم فرآیند خاص خودش را دارد و کارشناس و متخصص این نمایندگی اجازه نمی دهد به بیراهه بروید و بیش از این متضرر شوید. با تهیه، نصب و استفاده از قطعات اورجینال، جلوی ضرر احتمالی شما گرفته می شود.

آشنایی با ایرادات رایج در جاروبرقی

  • موتور، بدنه، خرطومی، سیم جمع کن، لوله جاروبرقی، فیلتر، کیسه جاروبرقی، برس جاروبرقی از جمله قطعات اصلی در هر جاروبرقی هستند که همگی به صورت زنجیروار در فعالیت و عملکرد دستگاه نقش آفرینی می کنند. یعنی برای تعمیر جاروبرقی باید گره کار را در هر یک از این قطعات، باز کنید. وجود هر گونه نقص جزئی و یا کلی، عملکرد دستگاه را تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند منجر به خاموشی موقت و یا همیشگی دستگاه شود. پیش از هر کاری، دفترچه راهنمای آن را با دقت بخوانید تا با قلق های ظریف آن، آشنا شوید.
  • اگر حین انجام کار، دستگاه خاموش شد ابتدا فیلتر و کیسه جمع آوری زباله را نگاه کنید. بیش از حد پر بودن و آلودگی آن باعث خاموشی دستگاه می شود. به هیچ عنوان اجازه ندهید به این مرحله برسد. پس از هر بار استفاده از دستگاه، مخزن جمع آوری زباله و کیسه را تمیز کنید و برای مرحله بعد آماده بگذارید. گاهی کثیف بودن دستگاه ممکن است منجر به خاموشی آن نشود؛ ولی قدرت مکش را تا حد زیادی کاهش می دهد و توانایی جمع آوری آلودگی ها را ندارد.
  • ترک داشتن، سوراخ بودن و شکستگی خرطومی دستگاه نیز باعث نشتی هوا از همان ناحیه می شود و قدرت مکش را پایین می آورد. برای پیدا کردن محل نشتی، با کمک دست محل خروج هوا را تشخیص دهید و آن را ترمیم کنید. خرطومی قابلیت ارتجاعی دارد؛ اما به گونه ای استفاده نکنید که با کشش بیش از حد، دچار خرابی شود. هم چنین از قرار دادن لوازم تیز و  برنده بر روی سطوح نظیر سوزن، تیغ، شیشه و ذرات چوب شکسته شده و غیره بپرهیزید. چرا که باعث سوراخ شدن و ایجاد ترک در دستگاه می شوند و نیازمند تعمیر جاروبرقی می باشد.  فراموش نکنید پس از پایان کار، جاروبرقی را در مکان مناسبی قرار دهید.

نتیجه گیری

  • اگر بهترین نوع استفاده و شیوه نگهداری از جاروبرقی را به کار ببرید نیز ممکن است این دستگاه دچار مشکل شود. معرفی خدمات نمایندگی جاروبرقی الکترولوکس و دوو کمک می کند که بهترین مرکز و مکان را برای انجام تعمیر انتخاب کنید. کارشناسان متخصص و مجرب، حضور در محل و منزل، تعمیر قطعات و استفاده از قطعات اورجینال و هم چنین ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیراتی یک ساله به مشتریان، از جمله مواردی است که از این نمایندگی ها دریافت خواهید کرد.

ایسوس

نظر شما چیست؟