09/09/1399 - 12:05
جشنواره لیان با بیش از 30% تخفیف در دوره‌های امنیت و شبکه
آکادمی لیان، به عنوان مرجع تخصصی دوره‌های امنیت و شبکه، تصمیم دارد فرصتی فراهم کند تا متخصصان و علاقه‌مندان به شبکه‌های کامپیوتری و امنیت سایبری بتوانند با قیمت‌های فوق‌العاده، در دوره مورد نظر خود شرکت کنند.

1606683296_1_0.gif

جشنواره لیان با بیش از 30% تخفیف در دوره‌های امنیت و شبکه!

  • آکادمی لیان، به عنوان مرجع تخصصی دوره‌های امنیت و شبکه، تصمیم دارد فرصتی فراهم کند تا متخصصان و علاقه‌مندان به شبکه‌های کامپیوتری و امنیت سایبری بتوانند با قیمت‌های فوق‌العاده، در دوره مورد نظر خود شرکت کنند.
  • این جشنواره تخفیف، از 99/9/9 آغاز می‌شود و تا 99/10/9 به مدت یک‌ماه ادامه خواهد داشت.
  • تمام دوره‌ها شامل حداقل 30 درصد تخفیف می‌شوند و هیچ محدودیتی در استفاده از تخفیف‌ها وجود ندارد؛ یعنی هر دانشجو می‌تواند برای هر تعداد دوره که می‌خواهد، از کد تخفیف استفاده کند.
  • آموزشگاه لیان، در تمام سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته دوره برگزار می‌کند و تمام این دوره‌ها بر مبنای سرفصل‌های اصلی ارائه می‌شوند. همچنین، بسیاری از این دوره‌ها، برای اولین بار است که در ایران ارائه می‌شوند.
  • علاوه بر این‌ها، با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، لیان آزمون‌های بین‌المللی موسسه‌های معتبر را برگزار می‌کند و در صورت موفقیت دانشجو در آزمون، مدرک بین‌المللی صادر می‌کند. این مدارک، در اکثر کشورهای جهان اعتبار دارند و به متخصصان کمک می‌کنند بتوانند جایگاه‌های شغلی بهتر با درآمدهای بالاتر را کسب کنند. یک خبر خوب دیگر این است که کسانی که در این جشنواره شرکت کنند، می‌توانند با 50 دلار تخفیف در این آزمون‌ها شرکت کنند و مدارک بین المللی را دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف، روی این لینک کلیک کنید یا با شماره 91004151-021 (داخلی 3) تماس گرفته و با مشاوران واحد آموزش صحبت کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟