19/08/1399 - 19:55
بهترین روش‌های افزایش لایک در اینستاگرام چیست؟ (+15 روش کاربردی)
همه کسانی در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعالیت می‌کنند، دوست دارند که لایک بیشتری بگیرند! دریافت لایک بیشتر کار سختی نیست، تنها فنون و ترفندهایی دارد که باید آن‌ها را یاد داشته باشید! در این مقاله سعی می‌کنیم، بهترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام که در مورد آن‌ها اطلاع نداشتید را به شما یاد دهیم!

1606683296_1_0.gif

چرا باید لایک‌های خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟

قبل از پرداختن به روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام، باید در مورد اهمیت دلایل افزایش لایک اینستاگرام به خوبی اطلاع داشته باشید! افزایش لایک اینستاگرام برای تمامی پیج‌هایی که قصد درآمدزایی از این شبکه اجتماعی را دارند، کاملا ضروری است. میزان اعتبار یک پیج در اینستاگرام به تعداد دنبال کننده‌های آن و تعداد کسانی است که پست‌های آن را لایک می‌کنند.

شما با دریافت لایک بیشتر می‌توانید نشان دهید که محبوب تر شده‌اید که نتیجه آن افزایش فروش شما در این شبکه اجتماعی است. در این مقاله با معرفی 10 روش برتر برای افزایش لایک اینستاگرام به شما کمک می‌کنیم که بتوانید در مرور زمان تعداد لایک‌های خود را افزایش دهید.

هشتگ‌ها، معجزه می‌کنند!

احتمالا شما هم با هشتگ‌ها آشنایی دارید، اما اهمیت آن‌ها را در مورد افزایش فالوور و یا افزایش لایک نمی‌دانستید! شما با استفاده از هشتگ‌های مرتبط برای هر پست خود، می‌توانید آن‌ها را به Explore یا همان مکان جادویی افزایش بازدید و لایک هدایت کنید. همچنین می‌توانید به افرادی که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند با این هشتگ‌ها کمک کنید که راحت تر به شما دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از هشتگ‌ها، افراط به خرج ندهید! استفاده بیش از اندازه از هشتگ‌ها، باعث می‌شود که پیج شما دچار مشکلاتی نظیر شادوبن شود. بهترین تعداد هشتگ برای هر پست، استفاده از 7 تا 10 عدد است. آیا تابحال این کار را انجام می‌دادید؟ چه نتیجه ای در این زمینه گرفتید؟

بر اساس مناسبت‌های تقویم، پست تولید کنید!

یکی از راه‌های افزایش محبوبیت و در نتیجه افزایش لایک، این است که بر اساس مناسبت‌های درون تقویم، پست منتشر کنید. به عنوان مثال اگر چند روز آینده عید کریسمس است، می‌توانید به تمامی افراد مسیحی که در ایران زندگی می‌کنند و یا حتی شما را دنبال می‌کنند، این مناسبت را تبریک بگویید. برای پیدا کردن مناسبت‌های درون یک تقویم، می‌توانید به سایت TIME.ir مراجعه کنید.

بر اساس علایق مخاطبان خود، پست منتشر کنید

مخاطبان شما در اینستاگرام به چه نوع پست‌هایی بیشتر علاقه مند هستند؟ آیا آن‌ها با دیدن تم رنگی خاصی، پست‌های شما را بیشتر لایک می‌کنند؟ شما می‌توانید برای بدست آوردن سلیقه مخاطبان خود پست‌های قبلی  پیج خود را بررسی کنید و یا حتی از آن‌ها بپرسید که به چه موضوعاتی علاقه مند هستند؟

شناسایی سوژه‌های محبوب از دیدگاه کاربران و تولید پست متناسب با آن‌ها، می‌تواند کمک کند تا روند رشد شما در این شبکه اجتماعی افزایش پیدا کند و در نتیجه افزایش لایک اینستاگرام را تجربه کنید. در این زمینه می‌توانید پیج‌های رقبای خود را هم بررسی کنید.

فعال باشید: از دل برود هر آنکه از دیده رفت!

به دنبال لایک بیشتری هستید؟ باید بیشتر فعالیت کنید! هرچقدر که در اینستاگرام فعالیت بیشتری داشته باشید، احتمال افزایش فالوور شما هم بیشتر خواهد بود! شما می‌توانید در زیر پست‌های رقبای خود کامنت بگذارید و یا حتی پست‌های فالوورهای آن‌ها را لایک کنید. هرچقدر که فعالیت بیشتری داشته باشید، احتمال افزایش لایک اینستاگرام شما هم بیشتر خواهد بود!

بهترین شیوه برای فعال نشان دادن خود در اینستاگرام این است که به صورت روزانه پست بگذارید. اگر نمی‌دانید که چطور چنین کاری انجام بدهید، توصیه می‌کنیم که در مورد تقویم محتوایی و شیوه‌های چیدن آن تصمیم‌گیری کنید.

در دیگر حساب‌های شبکه اجتماعی خود، اکانت اینستاگرامتان را معرفی کنید!

برای افزایش لایک در اینستاگرام نیاز دارید تا دنبال کننده‌های بیشتری شما را فالو کنند! شما می‌توانید با معرفی اکانت‌های اجتماعی خود در شبکه‌های اجتماعیتان، مخاطبتان خود را به آن‌ها هدایت کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید در یک توئیت به دنبال کننده‌های خود در توییتر این موضوع را اطلاع دهید که یک پست جدید در اینستاگرام منتشر کردید!

لایک بخرید!

اگر به دنبال راهی هستید که به سرعت تعداد لایک‌های شما را افزایش دهد، نیاز دارید که از یک سایت معتبر، لایک ارزان خریداری کنید. افزایش لایک اینستاگرام با کمک این سایت‌ها هزینه زیادی بر دوش شما نمی‌گذارد، اما به خوبی کمک می‌کند تا به سرعت تعداد لایک‌های خود را افزایش دهید.

یکی از بهترین سایت‌های خرید لایک و فالوور در ایران که دارای پشتیبانی و خدمات بی نظیر در این زمینه است، فالوور پرو نام دارد. شما می‌توانید با کمک فالوور پرو به راحتی تعداد لایک‌های خود را افزایش دهید و خودتان را محبوب تر و معتبرتر نشان دهید.

از هنر و پست‌های فانتزی غافل نشوید!

یکی دیگر از روش‌های افزایش تعداد لایک در اینستاگرام، استفاده از عکس‌های باکیفیت هنری و فانتزی است. اینگونه عکس‌ها  به شما کمک می‌کنند که محبوبیت بیشتری در جامعه هدف خود بدست آورید. به عنوان مثال اگر یک عکاس هستید، می‌توانید عکس‌های هنری خود را قبل و بعد از ادیت به اشتراک بگذارید. این گونه پست‌ها، می‌تواند مخاطبان را برای ارتباط بیشتر با شما درگیر کند.

لوکیشن پست‌های خود را مشخص کنید

روش دیگری که می‌توانید با کمک آن لایک بیشتری برای پست‌های خود بدست آورید، تگ کردن لوکیشنی است که در آن عکاسی کردید! شما عکس خود را کجا گرفتید؟ آیا لوکیشن عکاسی شما برج میلاد تهران یا یکی از رستوران‌های معروف شهر است؟ آن‌ها را تگ کنید تا علاقه مندان بیشتری، پست‌های شما را لایک کنند.

در پیج‌های مرتبط با کسب و کار خود، تبلیغ کنید!

تبلیغات کردن در پیج‌هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند، کمک می‌کند تا دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشید. شما می‌توانید با تبلیغات در پیج‌هایی که در حوزه کاری شما به صورت اینفلوئنسری فعالیت می‌کنند برای خود اعتبار بیشتری کسب کنید و در نتیجه پست‌های آینده شما لایک بیشتری خواهند داشت.

توصیه می‌کنیم که قبل از تبلیغ در یک پیج، حتما با یک کارشناس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مشورت کنید تا هزینه شما تاثیرگذار تر باشد. آیا تابحال در پیج‌های مختلف تبلیغات کرده‌اید؟ در این زمینه چه تجربه داشته‌اید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

در یک زمان بندی مناسب، پست‌های خود را منتشر کنید

برای موفقیت در اینستاگرام بیشتر از هرچیزی به نظم و استمرار در عمل احتیاج دارید! تنها افرادی در اینستاگرام موفق اند که در این شبکه اجتماعی قادر باشند، پست‌های خود را به شکل و شیوه بهتری منتشر کنند. شما با بررسی این موضوع که دنبال کننده‌های شما در اینستاگرام در چه ساعتی از شبانه روز فعالیت بیشتری دارند، قادر هستید در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری کنید که بهتر است در چه زمانی پست‌های خود را منتشر کنید.

با مخاطبان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید

اینستاگرام شبکه اجتماعی است که در آن می‌توانید با مخاطبان خود به شکل و شیوه‌های بهتری تعامل برقرار کنید. شما با پاسخ دادن به دایرکت‌ها و کامنت‌ها، کاری می‌کنید که مخاطبان شما قادر باشند ارتباط سازنده تری با شما برقرار کنند و حتی پیج شما را به دوستان و یا آشنایان خود معرفی کنند.

رمز و راز موفقیت یک پیج خوب و تاثیرگذار در این شبکه اجتماعی، تعامل است. برای ایجاد تعامل با مخاطبان خود از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، غافل نشوید و سعی کنید که از آن‌ها استفاده کنید.

با استوری با مخاطبان خود، درگیر شوید!

منظور ما از درگیری همان تعامل و ارتباط است. شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن پست صحنه‌های کسب و کار خود و یا بسته بندی محصول به مخاطبان خود این احساس را بدهید که با آن‌ها در رازهای کسب و کار خود شریکید. همچنین گذاشتن نظرسنجی‌ها، کوئسشن‌ها و ... هم می‌تواند تعامل بیشتری با مخاطبان ایجاد کند.

هرچقدر که مخاطبان شما با استوری‌ها و ابزارهای آن تعامل و ارتباط بیشتری با شما به عنوان یک اکانت اجتماعی برقرار کنند، در نتیجه پست‌های شما را با علاقه بیشتری لایک می‌کنند و یا حتی آن‌ها را برای دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

از یک مشاور و یا کارشناس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید!

آخرین راهی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم تا بتوانید در پست‌های بعدی خود، لایک بیشتری دریافت کنید، ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با کارشناسان این حوزه است. یک کارشناس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که در این زمینه خبره است، کمک می‌کند تا شما ضعف‌های خود را شناسایی کنید و برنامه بهتری برای افزایش لایک و فالوور برای پیج خود داشته باشید.

برای انتخاب یک کارشناس شبکه‌های اجتماعی مناسب با کسب و کار خود بهتر است که به سابقه کاری او توجه کنید و با مشتریان قبلی او تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری: افزایش لایک اینستاگرام یک شبه اتفاق نمی‌افتد!

اگر به دنبال این هستید که در مرور زمان دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشید، بهتر است که از همین لحظه و همین الان شروع به فعالیت کنید. شما با برنامه ریزی و استمرار می‌توانید در دراز مدت لایک پست‌های خود را افزایش دهید و اعتبار بیشتری برای کسب و کار خود دست و پا کنید. در نهایت از شما می‌خواهیم که اگر در این زمینه سوال، نظر و یا تجربه خاصی دارید در بخش نظرات با ما و دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

ایسوس

نظر شما چیست؟