29/05/1399 - 21:49
کاراباما؛ مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ، ال جی و سونی
تلویزیون در خانه اکثر مردم انقدر مهم است که شاید بتوان گفت حکم یکی از اعضای خانواده را پیدا کرده است و خراب شدن آن حتی برای چند روز هم می تواند برای خیلی ها عذاب آور باشد. بخصوص این موضوع برای افرادی که اوقات بیشتری را در خانه سپری می کنند، مانند سالمندان و یا افراد کم توان، بسیار پررنگ تر می شود. اما به هر حال خراب شدن تلویزیون امری اجتناب ناپذیر است و برای هر کسی ممکن است رخ دهد. پس در چنین مواقعی چه باید کرد؟ چگونه باید یک تکنسین تعمیرات تلویزیون حرفه ای پیدا کرد؟

در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و ضمن معرفی یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر تلویزیون، نگرانی دارندگان تلویزیون های ال جی و سامسونگ را از بابت پیدا کردن جایگزین نمایندگی تلویزیون سامسونگ و ال جی نیز برطرف نماییم، پس با ما همراه باشید.

خدمات تعمیرات تلویزیون توسط متخصصین کاراباما

مجموعه تعمیرات تخصصی کاراباما، با سابقه طولانی خدمات رسانی، یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله یخچال، کولر گازی، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و ... می باشد.

کاراباما فعالیت خدمات رسانی خود را از شهرهای استان تهران و البرز شروع کرده و کم کم با توجه به تقاضای بالا و رضایت مشتریان، خدمات خود را به استان های اصفهان و گیلان نیز توسعه داده و در آینده ای نزدیک نیز قصد دارد برای رفاه حال مردم، خدمات با کیفیت خود را در سایر استان ها توسعه دهد.

کاراباما با در اختیار داشتن بیش از 1000 تکنسین فعال در تمام مناطق شهرهای تحت پوشش، در کوتاه ترین زمان ممکن و پس از ثبت درخواست تعمیرات، بهترین و نزدیک ترین تکنسین حرفه ای و با تجربه را به محل شما اعزام می نماید.

نکته مهم این است که شرکت کاراباما در انتخاب تکنسین های خود دقت ویژه ای دارد و آن ها را پس از انجام مصاحبه فنی و تست مهارت و تجربه استخدام می نماید. علاوه بر این تمامی تکنسین ها در طول مدت فعالیت خود در شرکت کاراباما به صورت مداوم با گذراندن دوره های عملی و حرفه ای، دانش فنی خود را مطابق با پیشرفت تکنولوژی لوازم خانگی به روز می کنند تا با اطمینان کامل به مشتریان خود خدمات دهند.

این مسئله بخصوص در مورد تلویزیون خود را بیشتر نشان می دهد؛ چرا که امروزه تکنولوژی تلویزیون ها نسبت به سایر لوازم خانگی خیلی سریع تر به روز می شود و به صورت مداوم شاهد مدل های جدید با تکنولوژی های پیشرفته هستیم. شرکت کاراباما نیز به این موضوع کاملا واقف بوده و تکنسین های خود را موظف می کند دانش خود را همگام با تکنولوژی های جدید تلویزیون ها به روز نمایند تا به این ترتیب دغدغه و نگرانی بابت تعمیرات تلویزیون های جدید وجود نداشته باشد. کاراباما با وجود اینکه نمایندگی تلویزیون ال جی نیست اما سالهاست که خدمات نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی را به صورت تخصصی ارائه می کند و با ارائه گارانتی 180 روز این اطمینان را به مشتریان خود می دهد تا نگران کیفیت خدمات دریافتی نباشند.

خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی و سامسونگ توسط کاراباما

یکی از خدمات مهم کاراباما تعمیرات تلویزیون ال جی و سامسونگ است و اهمیت این موضوع از این جهت است که اولا تلویزیون های ال جی و سامسونگ جزو پرفروش ترین تلویزیون ها در ایران هستند و ثانیا با توجه به شرایط تحریم ها و ایجاد اختلال در فعالیت نمایندگی تلویزیون سامسونگ و ال جی، کسانی که از تولیدات این برند کره ای استفاده می کنند، بابت استفاده از خدمات پس از فروش ال جی و سامسونگ نگران هستند.

لازم به ذکر است که شرکت گلدیران و سام سرویس، همواره موظف هستند خدمات پس از فروش خود را برای تلویزیون و سایر لوازم خانگی این دو شرکت کره ای که گارانتی سام سرویس و گلدیران آن ها هنوز به اتمام نرسیده است، ارائه دهند. اما مسئولیتی در قبال تلویزیون ها و دستگاه هایی که گارانتی آن ها به اتمام رسیده است یا بدون گارانتی خریداری شده اند ندارند.

در این راستا شرکت کاراباما به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی برای مشکلات مربوط به این دو برند مهم تمهیدات لازم را در نظر گرفته است. لذا تمامی خدمات لازم  برای نصب و تعمیرات تلویزیون سامسونگ و ال جی را با بهترین کیفیت و با استفاده از قطعات اورجینال و به کمک تکنسین های خبره و کارآزموده به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

بنابراین در صورتی که نیاز به هر گونه خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ، ال جی، سونی و ... داشتید، می توانید با اطمینان خاطر درخواست خود را در مجموعه تخصصی کاراباما ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزان تکنسین به محل به

ایسوس

نظر شما چیست؟