09/04/1399 - 15:45
لیست هتل های ارزان قیمت تبریز
تبریز یکی از دیدنی‌ترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران است که مقصد گردشگران زیادی است و هر ساله میهمانان زیادی از سراسر دنیا دارد. تبریز یکی از معدود شهرهای ایران است که روستاها و شهرستان‌های آن نیز علاقه‌مندان زیادی دارد و معمولا بسیاری از افراد در کنار بازدید از تبریز به شهرهای اطراف آن مانند آستارا نیز سفر می‌کنند. اقامت ارزان و مطمئن در شهر تبریز یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران این شهر است.

1606683296_1_0.gif

به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم لیستی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های تبریز را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که رزرو هتل های تبریز از سایت علی بابا با کمترین قیمت امکان‌پذیر است. معمولا کیفیت هتل‌های ۳ ستاره و ۲ ستاره تبریز مناسب است و امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد اما اگر به دنبال رزرو بهترین هتل ‌های تبریز هستید بهتر است سراغ هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره تبریز بروید که قیمت بیش‌تری دارند اما در عوض امکانات بیش‌تری هم در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مطلب ۳ مورد از هتل‌های ارزان تبریز را معرفی می‌کنیم اما برای مشاهده لیست هتل‌ های تبریز به صورت کامل می‌توانید از وبلاگ علی بابا کمک بگیرید.

۱ـ هتل اهراب تبریز

هتل اهراب تبریز یکی از بهترین هتل ‌های تبریز است که قیمت و امکانات کاملا مناسبی در اخیتارتان می‌گذارد. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و محیط کاملا مناسب و لوکسی دارد. هتل اهراب دارای ۵ طبقه و ۴۷ اتاق است و قیمت هر شب اقامت در این هتل حدود ۲۵۰ هزار تومان برای یک نفر است.

امکانات هتل اهراب تبریز:‌ لابی آسانسور صندوق امانات نمازخانه پله اضطراری فتوکپی فکس پرینتر زنگ هشدار کافی شاپ تاکسی سرویس اتاق چمدان تلفن در لابی خدمات بیدار باش پذیرش ۲۴ ساعته اتاق تلفن (اپراتور) کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق خدمات برای معلولین خدمات خانه داری تلویزیون در لابی پارکینگ کتابخانه اینترنت در لابی لاندری (خشکشویی) دستگاه واکس کفش کرایه اتومبیل (بدون راننده) سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات.

۲ـ هتل ارس تبریز

یکی دیگر از هتل‌های ارزان و مناسب تبریز است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است و دارای ۷ طبقه و ۲۶ اتاق است. هتل ارس تبریز زیربنایی در حدود ۲۲۰۰ متر مربع دارد و پارکینگ آن برای مسافران هتل کاملا رایگان است. همچنین در نظر داشته باشید که با رزرو هتل تبریز از وب سایت‌های معتبر می‌توانید قیمت کمتری بابت اقامت خود در شهر تبریز بپردازید.

امکانات هتل ارس تبریز: شبکه پخش فیلم مبلمان دراور چای ساز صبحانه یخچال آب رایگان بالکن رخت آویز کمد لباس تلویزیون حمام لوازم بهداشتی دمپایی امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم اعلام حریق سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق تلویزیون در اتاق اینترنت در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش آشپزخانه روم سرویس تلفن در اتاق پاورسوئیچ سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق لابی زنگ هشدار شبکه پخش فیلم تلفن در لابی آسانسور صندوق امانات پله اضطراری فتوکپی فکس پرینتر تاکسی سرویس اینترنت در لابی اتاق تلفن (اپراتور) تلویزیون در لابی ترانسفر رفت با هزینه ترانسفر برگشت با هزینه خدمات CIP (تشریفات ویژه) پذیرش ۲۴ ساعته کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق خدمات خانه داری.

۳ـ هتل دریا تبریز

هتل سه ستاره دریا تبریز نیز یکی دیگر از هتل‌های مناسب تبریز است که قیمت و امکانات معقولی دارد. این هتل در ۵ طبقه و ۱۰۴ اتاق میهمانان را پذیرایی می‌کند. هتل دریای تبریز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تبریز است که در ۱۳۵۸ افتتاح شد اما در سال ۱۳۸۲ به شکل کامل مورد بازسازی قرار گرفت. پارکینگ این هتل نیز به شکل رایگان است و ظرفیت گنجایش ۲۰ خودرو را دارد. شما با جست‌ و جوی لیست هتل‌ های تبریز می‌توانید دیگر هتل‌های ارزان قیمت تبریز را مشاهده کنید.

امکانات هتل دریا تبریز: صبحانه یخچال مبلمان میزتحریر آب رایگان بالکن رخت آویز کمد لباس تلفن در اتاق تلویزیون حمام لوازم بهداشتی دمپایی امکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق تلویزیون در اتاق اینترنت در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش لابی آسانسور صندوق امانات نمازخانه پله اضطراری فتوکپی فکس پرینتر زنگ هشدار چایخانه سنتی تاکسی سرویس تلفن در لابی پذیرش ۲۴ ساعته دستگاه واکس کفش اتاق تلفن (اپراتور) کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق خدمات بیدار باش خدمات خانه داری سیستم تهویه مطبوع تلویزیون در لابی.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟