18/03/1399 - 22:10
آموزش ارسال و دریافت پیامک (SMS) به‌صورت آنلاین
در دنیای مدرن امروز باوجود پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام، واتس آپ، ایتا، سروش وغیره شاید کم‌تر پیش بیاید که بخواهیم پیامک بفرستیم اما هنوز هم در برخی موارد لازم است تا برای ارتباط با دیگران از سرویس پیام کوتاه استفاده کنیم.

1606683296_1_0.gif

تا همین چند وقت پیش دریافت و ارسال اس‌ام‌اس تنها از طریق گوشی موبایل امکان‌پذیر بود اما در حال حاضر برنامه‌هایی طراحی‌شده است که دیگر نیاز نیست برای ارسال و یا دریافت پیامک، گوشی خود را بردارید بلکه با کمک این برنامه‌ها می‌توانید از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپتان پیامک‌های دریافتی خود را مشاهده کنید و یا برای مخاطبانتان اس‌ام‌اس ارسال کنید.

اگر فردی هستید که بیشتر وقت خود را با کامپیوتر می‌گذرانید و علاقه‌مندید درباره روش‌های دریافت پیامک از طریق کامپیوتر بیشتر بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

4  برنامه کاربردی برای دریافت پیامک از طریق کامپیوتر

در این مقاله با بهترین اپلیکیشن‌هایی که قابلیت دریافت پیامک از طریق کامپیوتر را فراهم می‌کنند آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه شما را با سامانه فارسی‌زبان که در زمینه ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کند آشنا خواهیم کرد.

برنامه Air Droid

برنامه AirDroid یا ایردروید یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین برنامه‌هایی است که امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق کامپیوتر را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر ارسال پیامک، برنامه محبوب AirDroid قابلیت‌های دیگری نیز برای شما در نظر گرفته است.
مثل جابه‌جا کردن فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر، مدیریت مخاطبین و تمامی نرم‌افزارهای نصب شده و همچنین دسترسی به اطلاعاتی مانند مقدار شارژ و فضای باقی‌مانده درگوشی Air Droid رایگان است، خیلی راحت نصب می‌شود و کار کردن با آن بسیار ساده است. برای استفاده از این نرم‌افزار نیاز به نسخه دسکتاپ، نسخه اندروید یا iOS و اینترنت دارید.

برنامه Mighty Text

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارسال و دریافت پیامک از طریق کامپیوتر برنامه MightyText است. شما می‌توانید با استفاده از MightyText بدون هیچ هزینه‌ای در ماه 250 پیامک به دوستان و یا مخاطبان هدف خود ارسال کنید. درصورتی‌که پیامک‌های ارسالی شما بیشتر از 250 عدد در ماه باشد باید هزینه‌ای را بپردازید و همچنین لازم است نسخه پیشرفته یا پرو MightyText را خریداری کنید.
ناگفته نماند این برنامه ظاهری ساده دارد و قابلیت‌هایی مانند مشاهده اعلان‌ها، ارسال پیامک چندرسانه‌ای و نمایش اخطار کمبود شارژ را نیز به شما ارائه می‌دهد.

برنامه Join by joaoapps

برنامه Join by joaoapps نسبتاً جدید است و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق کامپیوتر را برای شما فراهم می‌کند. ظاهر این برنامه نیز ساده است و استفاده از آن هیچ پیچیدگی ندارد.شما پس از نصب ورژن موبایل Join by joaoapps کافی است افزونه آن را بر روی مرورگر کامپیوتر خود نصب کنید تا ارتباط بین گوشی و کامپیوترتان برقرار شود. همچنین می‌توانید علاوه بر ارسال و دریافت پیامک از طریق کامپیوتر کنترل گوشی خود را در دست بگیرید. به‌عنوان‌مثال تصویر زمینه گوشی خود را عوض کنید، اسکرین شات بگیرید، اعلان‌ها را برسی کنید و حتی می‌توانید موقعیت مکانی خود را نیز به اشتراک بگذارید. اما متاسفانه برای استفاده از این برنامه لازم است هزینه مشخصی بپردازید و در صورت استفاده از این نرم‌افزار به مدت 30 روز به‌صورت رایگان به شما سرویس ارائه خواهد شد.

ارسال پیامک با سامانه پیامکی

فرض کنید شما تازه صاحب یک کسب‌وکاری شده‌اید و تصمیم دارید برای مشتریان خود پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید قطعاً شما نمی‌توانید با یک گوشی موبایل شروع به ارسال اس ام اس به مخاطبان خود کنید. برای این منظور شما نیاز به ابزاری دارید که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه به مشتریان خود پیامک ارسال کنید و آن‌ها را در جریان اطلاعات، اخبار و تخفیف‌های محصولات و خدمات خود قرار دهید، این ابزار همان سامانه پیامکی است.

سامانه پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است که به سرویس‌های مخابراتی وصل بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به‌صورت هوشمند از طریق کامپیوتر پیامک ارسال و دریافت کنید و همچنین از اطلاعات حساب کاربری خود، ارسال‌ها و دریافت‌ها گزارش بگیرید.

این سامانه‌ها توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید باقیمت مناسب به آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ اما قبل از خرید ضرورت دارد ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب را بشناسید در این بخش ما تصمیم داریم برخی از این ویژگی‌ها را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب

1. پنل کاربری آسان

اولین و مهم‌ترین ویژگی که در هنگام خرید سامانه پیامکی خوب باید به آن توجه داشته باشید پنل کاربری است. پنل کاربری باید ساده و کاربردی باشد تا هر کاربری با هر سطح دانشی بتواند از تمامی امکانات آن استفاده کند.

فاکتورهای پنل پیامکی ساده

  • به زبان فارسی نوشته‌شده باشد
  • ارسال پیامک از طریق پنل سریع و آسان باشد
  • به‌راحتی و تنها با چند کلیک شارژ شود
  • دارای راهنمای استفاده باشد

2. پشتیبانی قوی

یکی سامانه پیامکی خوب و معتبر پشتیبانی قوی ارائه می‌دهد. کاربران باید بتوانند در هرروز از هفته و هر ساعت از شبانه‌روز به کارشناسان تیم پشتیبانی از طریق تماس تلفنی و یا ارسال تیکت دسترسی داشته باشند.
کارشناسان نیز باید در اسرع وقت پاسخگوی کاربران باشند و مشکلات آن‌ها را بدون فوت وقت برطرف کنند.

3. بانک شماره تلفن کامل و قوی

فرض کنید که شما تصمیم دارید یک پیامک اطلاع‌رسانی، تبریک و یا تخفیف به مشتریان خانم کسب‌وکار خود در بازه سنی 25 تا 35 سال ارسال کنید.
بنابراین لازم است سامانه پیام کوتاه دارای یک بانک شماره کامل و به‌روز (برحسب شهر و منطقه، شغل، جنسیت، سن و ...) باشد تا بتوانید از این قابلیت سامانه برای بیزینس خود استفاده کنید.

4. قابلیت دریافت گزارش

یک پنل پیامکی خوب به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و به تعداد بالایی پیامک ارسال و دریافت کنید و همچنین در مورد وضعیت ارسال‌ها و دریافت‌های خود گزارش بگیرید.
با کمک این گزارش می‌توانید متوجه شوید که به چه شماره‌هایی اس ام اس ارسال کرده‌اید و از بین این شماره‌ها کدام‌یک پیام را دریافت و کدام‌یک دریافت نکرده‌اند.
اگر قصد دارید که با ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی برند، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان مرتبط با موضوع کسب‌وکار خود معرفی کنید و یا مشتریان خاص خود را از وجود طرح فروش خاصی آگاه نمایید سامانه پیامکی می‌تواند بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب از بین روش‌های معرفی‌شده در این نوشتار باشد.
تا این قسمت از مقاله با روش‌های دریافت پیامک بر روی کامپیوتر آشنا شدیم حالا به سراغ یکی از سامانه‌های پیامکی محبوب و نام‌آشنا یعنی ملی پیامک می‌رویم تا برخی از خدماتی که به کاربران داخل کشور ارائه می‌دهد را بررسی کنیم.

سامانه پیام کوتاه ملی پیامک، قدرتمندترین سامانه پیامکی

سامانه ملی پیامک یک سامانه معمولی نیست شما با کمک این سامانه می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید و آن‌ها را در جریان اطلاعات، اخبار و تخفیف‌ها قرار دهید. اکنون بیایید برخی از مزایای استفاده از سامانه ملی پیامک را با یکدیگر مرور کنیم.

استفاده آسان

برای استفاده از سرویس پیامکی ملی پیامک تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر دارید و لازم نیست هیچ نرم‌افزار خاصی را نصب کنید. ملی پیامک یک سامانه کامل و ساده است و هر کاربری با هر میزان دانشی می‌تواند از آن استفاده کند. سامانه ملی پیامک دارای چهار پنل پایه، شرکتی، اقتصادی، سازمانی می‌باشد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ارسال نامحدود پیامک

با سامانه ملی پیامک هیچ‌گونه محدودیتی برای شما در ارسال پیامک وجود ندارد. سرویس‌های ملی پیامک می‌توانند تا 5 میلیون پیامک را در یک‌بار ارسال کنند، کافی است پنل خود را به میزان تعداد پیام‌هایی که می‌خواهید ارسال کنید شارژ کنید.

داشتن پشتیبانی قوی و حرفه‌ای

یکی دیگر از مزایای ارزشمند سامانه ملی پیامک نسبت به سایر سامانه‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی، آموزش صحیح و پشتیبانی قدرتمند توسط یک گروه متخصص و حرفه‌ای است. تیم پشتیبانی باتجربه و قوی ملی پیامک به‌صورت شبانه‌روزی و رایگان آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و برطرف کردن مشکلات کاربران است.
شما می‌توانید در زمان بروز مشکلات فنی و یا نحوه کار با پنل با شماره 63404 -021 داخلی 1 تماس بگیرید و یا از طریق سیستم تیکت مشکلات و سؤالات خود را با کارشناسان مطرح نمایید و راهکاری اصولی دریافت کنید.

تایید و فعال‌سازی ثبت‌نام توسط پیامک

شما با خرید سامانه ملی پیامک می‌توانید به بیش از 60 امکان پیامکی دسترسی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها افزونه ثبت نام با شماره موبایل وردپرس است.
این یک پلاگین اختصاصی که توسط تیم ملی پیامک برای سیستم وردپرس و افزونه ووکامرس نوشته شده است، به شما اجازه می‌دهد به راحتی پنل اس ام اس و پیامک صوتی ملی پیامک را به وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید. در ادامه سایر امکانات پنل ملی پیامک را که می‌تواند تاثیر مثبتی در رشد کسب‌وکارتان داشته باشد را معرفی می‌کنیم.

ماژول اطلاع‌رسانی و تبلیغات پیامکی

سامانه ملی‌پیامک در جهت کاربردی بودن افزونه‌های منحصر به فردی که ارائه می‌کند، اینک افزونه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که طیف وسیعی از اتوماسیون‌های اداری را پوشش می‌دهد.
ماژول پیامک  whmcs، کامل‌ترین نسخه در بین افزونه‌های تولید شده در بازار الکترونیک برای سیستم تولید محتوای whmcs  می‌باشد.

سایر امکانات سامانه ملی پیامک

  • ارسال پیام از روی نقشه
  • امکان ارسال پیامک به شهر، استان، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
  • امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
  • برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • پاسخ خودکار بر اساس دریافتی (می‌توانید کاراکتر و عددی را مشخص کنید تا بر اساس آن متنی را ارسال کنید)
  • لغو خودکار عضویت دفترچه تلفن (عدد یا کاراکتری را تعریف کنید تا با دریافت آن مخاطب را از دفترچه تلفن حذف کنید)
  • بررسی هوشمند پیامک‌ها
  • امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
  • امکان تعریف لیست ویژه
  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی

اکنون‌که با امکانات و ویژگی‌های سامانه ملی پیامک آشنا شدید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت ملی پیامک به آدرس melipayamak.com مراجعه نمایید و با خرید سامانه ملی پیامک، کسب‌وکار خود را به روشی کارآمد و پربازده مجهز نمایید.

سخن آخر

در این نوشتار سعی کردیم روش‌های دریافت پیامک بر روی کامپیوتر را به همراه شناخته‌شده‌ترین پنل پیامکی (ملی پیامک) به شما معرفی کنیم.
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بازاریابی پیامکی و یا  را برای رونق کسب‌وکار خود انتخاب کرده‌اید با خرید یک سامانه پیامکی خوب بازاریابی هدفمندی داشته باشید و با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن به تبلیغات کسب‌وکار خود در مقیاس بزرگ بپردازید.
اگر می‌خواهید در برندینگ کسب‌وکار خود موفق باشید و برای همیشه در قلب و ذهن مشتریانتان ماندگار بمانید همین حالا به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه نمایید و یا با شماره 63404-021 داخلی 1 تماس بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان فنی ملی پیامک در کمتر از چند دقیقه پنل اس ام اس شما را فعال‌ نمایند.

ملی پیامک آسان‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به هدف

ایسوس

نظر شما چیست؟