07/03/1399 - 00:56
نصب دوربین مدار بسته
در حال حاضر بسیاری از کشورها از نظارت تصویری عمومی به عنوان ابزاری اساسی برای نظارت بر حرکت مردم و جلوگیری از جرم و تروریسم، چه در بخش خصوصی و چه در سطح عمومی استفاده می کنند و باید نقش دوربین مدار بسته در حفاظت و ایمنی برای ما مشخص باشد.

1606683296_1_0.gif

این شاید مهمترین نقش دوربین مدار بسته در حفاظت و ایمنی عمومی مردم ایران زمین است بهترین شرکت جهت نصب دوربین مدار بسته در تهران شرکت آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته INFINITY است.

درباره فروشگاه دوربین مداربسته آریا

مجموعه سیستم های حفاظتی آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد راه اندازی گردید و ضمن ارائه خدمات و گارانتی دوربین مداربسته برای برندهای HikVision ، Zview، LiLin و …. طلایه دار تعمیرات دوربین مداربسته در ایران می باشد ، متخصان این مجموعه با دار بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولید کنندگان اصلی در سایر نقاط جهان، تمامی دستگاهی سیستمهای حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه تولید دوربین مداربسته در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژیروز دنیا اقدام به تولید دوربین مداربسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته های مشتری را پوشش میدهد و هر مشتری میتواند باتوجه به نیاز خود دوربین مورد نظر را Modified کند در همین راستا و جهت راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری  این مجموعه بیش از ۲۵ تیم نصب و راه اندازی مجهیز به تمامی امکانت را مجهز نموده و مرکزی را برای نصب دوربین تاسیس کرده و مسیر رشد و پیشرفت را در این زمینه با تمامی مشکلات و سختی ها با توانمندی مدیران متعهد و متخصص پیموده است. همواره اهداف این مجموعه بر شناخت نیاز های مشتریان و ارائه خدمات مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز صنعت سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری , شبکه و اینترنت در سراسر کشور میباشد.

خدماتی که ما ارائه میدهیم:

تیم تخصصی ما از تولید دوربین مداربسته ، اسمبل دوربین مداربسته ، فروش عمده دوربین مداربسته ، فروش تکی دوربین مداربسته ، نصب دوربین مداربسته ، تعمیر دوربین مداربسته و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته را ارائه میدهیم.

چرا فروشگاه ما از بقیه برای شما بهتر است:

ما ادعایی در خصوص اولین بودن نداریم ( هرچند که مدعا هستیم)، ولی در خصوص بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته در تهران بهترین هستیم.

سابقه ما در حوزه دوربین مداربسته:

ما سابقه طولانی یعنی بیش از 17 سال در خصوص نصب دوربین مدار بسته داریم و با بروزترین استانداردهای دوربین مداربسته در ایران برای شما تمام نیازهای سیستمهای حفاظتی را یکجا جمع کرده ایم.

 

نصب دوربین مدار بسته دام(Dome)

همان‌طور که از معنای این دوربین‌ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین‌های مداربسته دلالت دارد. کاربرد اصلی این دوربین‌ها در محیط‌های داخلی و اداری می‌باشد. اکثر این دوربین‌ها لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳٫۶ یا ۴ میلی‌متر) دارند و به خوبی می‌توانند وقتی در گوشه‌ای از اتاق نصب شوند، تمام فضای اتاق را تحت پوشش قرار دهند. این دوربین‌ها بیشتر مواقع بر روی سقف نصب می‌شوند.

نصب دوربین مدار بسته بولت(Bullet)

دوربین‌های بولت دوربین‌هایی با بدنه معمولاً استوانه‌ای شکل و عموماً فلزی هستند. این دسته از دوربین‌های مدار بسته برای محیط‌های خارجی طراحی شده‌اند. قاب ضد آب این دوربین‌ها را قادر می‌سازد تا در محیط‌های بیرونی و با شرایط جوی بد به راحتی کار کنند. همچنین همهٔ این دوربین‌ها قابلیت دید در شب (بااستفاده از مادون قرمز) دارند و می‌توانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویر برداری کنند.

نصب دوربین مدار بسته AHD

دوربین مداربسته ahd یک نوع از تکنولوژی ساخت دوربین می باشد. دوربین مداربسته ahd مخفف شده analog high definition و به معنی نوعی دوربین که به صورت آنالوگ بوده ولی دارای کیفیت بالایی می باشد اشاره کرده است به عبارت دیگر تصاویر آنالوگی که این دوربین ها در اختیار دستگاه dvr قرار می دهند بسیار بهتر از دوربین مداربسته آنالوگ می باشد و یک انقلاب جدید در صنعت دوربین آنالوگ به حساب آورده می شود AHD از قطعنامه های ویدئویی HD 720p و ۱۰۸۰p پشتیبانی می کند.

دوربین مدار بسته قدی جهت نصب دوربین مدار بسته

نوع جدیدی از دوربین‌های مدار بسته که در ورودی محل ورود و خروج نظارت نصب می‌شوند و تصویر را متناسب با قد افراد ثبت می‌کنند. این موضوع باعث ثبت تصویر بهتر از چهره کلی افراد می شود. این دوربین‌های مداربسته معمولاً مجهز به سیستم تشخیص چهره انسان نیز هستند.

دوربین‌های مداربسته بی سیم

دوربین‌های مداربسته بی سیم (Wireless security camera) نوعی از دوربین‌های مداربسته هستند که اطلاعات تصویر و صدا را از طریق یک ارسال‌کننده بی سیم برای نقطه‌ای دیگر ارسال می‌کنند. بسیاری از دوربین‌های بی سیم از یک یا دو کابل برای تأمین برق استفاده می‌کنند و اصطلاح بی سیم بیشتر به طریقه ارسال اطلاعات آن‌ها اشاره می‌کند.

دوربین‌های مداربسته بی سیم به واسطه هزینه‌ها و زمان نصب پایین‌تر، در بین کاربران امروزی بسیار محبوب هستند. استفاده از دوربین‌های بی سیم امکان نصب دوربین مداربسته در مکان‌هایی که امکان سیم کشی ندارند را فراهم می‌کنند.

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مداربسته دید در شب جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا خرید نمایید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟