27/02/1399 - 21:55
کد تخفیف فیلیمو (Filimo) رایگان، خوراک روزای قرنطینه و کرونا
برای دریافت کد تخفیف فیلیمو جهت اشتراک رایگان می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و کد تخفیف فیلیمو رایگان، تست شده و معتبر را دریافت کنید.

قطعا با وجود بیماری کرونا خیلی از افراد در قرنطینه هستند و زمان های خالی زیادی دارند. یکی از کارهایی که در این روزها می تواند سرگرمی زیادی را برای خانواده ها و هر فردی در این روزها تأمین کند تماشای فیلم و سریال است. فیلیمو سامانه اشتراک فیلم و سریال به صورت آنلاین است که امکان تماشای فیلم ها و سریال ها را برای همه ی مردم بسیار آسان کرده است. کاربران فیلیمو می توانند فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را با کد تخفیف فیلیمو به صورت آنلاین، رایگان تماشا کنند. فیلیمو را بر روی تمامی دستگاه ها مانند تلویزیون، تبلت، لپ تاپ، گوشی موبایل و ... می توان تماشا کرد.

ژانر فیلم هایی که در فیلیمو در دسترس است شامل عاشقانه، کمدی، اکشن، علمی تخیلی، انیمیشن، مستند، تاریخی مذهبی و ... می باشد. در اصل شما هر نوع فیلمی را که بخواهید می توانید از فیلیمو به صورت رایگان تماشا کنید. زمانی که اشتراک فیلیمو را خریداری می کنید ترافیک اینترنت برای شما به صورت نیم بها و یا کاملا رایگان محاسبه می شود. البته اینکه حجم اینترنت به صورت نیم بها محاسبه شود یا به صورت رایگان به نوع اپراتور و اینترنت شما مربوط می شود.

این روز ها که بیشتر در خانه هستیم و فرصت های زیادی برای دیدن فیلم و سریال داریم قطعا فیلیمو خوراک خوبی برای فیلم دیدن است. اشتراک فیلیمو را می توانید برای مدت های مشخص شده ی یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه خریداری کنید. قبل از اینکه خرید اشتراک را انجام دهید می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و کد تخفیف فیلیمو، تست شده و معتبر را به صورت رایگان دریافت نمایید.

مزایای استفاده از فیلیمو:

  • نیم بها بودن ترافیک اینترنت برای تماشا یا دانلود فیلم در فیلیمو
  • هزاران ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجی به صورت دوبله شده و زیر نویس
  • امکان دانلود فیلم به صورت درون برنامه ای  برای تماشای آفلاین و زمانی که اینترنت ندارید.
  • تماشای فیلم ها به صورت همزمان روی سه دستگاه

علاوه بر اینکه می توانید فیلم ها و سریال ها را به صورت آنلاین تماشا کنید می توانید آن ها را دانلود کنید و بعدا به صورت آفلاین تماشا کنید. مشترکین دائمی همراه اول می توانند اشتراک روزانه به مبلغ 1000 تومان تهیه کنند و از خدمات فیلیمو بهره مند شوند.

کاربران در فیلیمو به راحتی به فیلم های برگزیده شده ی جشنواره ها مانند جشنواره فیلم فجر، جشنواره کن و ... دسترسی دارند. تمامی فیلم ها در وب سایت و اپلیکیشن فیلیمو دسته بندی شده است و کاربران به راحتی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. همچنین با سرچ نام فیلم در فیلیمو نیز به راحتی فیلم مورد پیدا می شود و می توانند به تماشای آن بنشینند. در فیلیمو دسترسی به دنیایی از فیلم ها و سریال های جذاب برای کاربران مهیا شده است. پس اگر قصد خرید اشتراک فیلیمو دارید فراموش نکنید که از وب سایت تخفیف هات به نشانی https://takhfifhot.com می توانید کد تخفیف فیلیمو رایگان دریافت کنید. علاوه بر کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا را نیز می توانید از تخفیف هات به صورت رایگان دریافت کنید.

کد تخفیف فیلیمو رایگان و تست شده در تخفیف هات:

وب سایت تخفیف هات یکی از وب سایت های ارائه دهنده ی تخفیف های آنلاین می باشد. شما اگر قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی را داشته باشید و یا بخواهید از خدمات آنلاین استفاده کنید می توانید از این وب سایت کد تخفیف رایگان دریافت نمایید. تخفیف های تخفیف هات به دو صورت یکی کد تخفیف و دیگری پیشنهاد های تخفیف دار به کاربران ارائه می شود. همه ی تخفیف های موجود در https://takhfifhot.com کاملا رایگان، تست شده و معتبر هستند. در واقع صحت تخفیف ها توسط کارشناسان تست شده است و بعد در وب سایت منتشر شده اند.

در وب سایت تخفیف هات برای اکثر فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های ارائه دهنده ی خدمات مانند فیلیمو، دیجی کالا، اسنپ و ... می توانید کد تخفیف رایگان دریافت کنید. گاها در https://takhfifhot.com می توانید از تخفیف های صد در صدی نیز بهره مند شوید. پس اگر قصد خرید اشتراک از فیلمو را دارید حتما از این وب سایت کد تخفیف فیلیمو را دریافت نمایید. فراموش نکنید که می توانید کد تخفیف نماوا ، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف دیجی کالا و ... را نیز از تخفیف هات دریافت نمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر مژده
مژده

من از سایت تخفیف هات کد تخفیف فیلیمو گرفتم و باهاش سریال یاغی دیدم. ممنون از معرفیتون