25/01/1399 - 19:37
ریکاوری فلش با EaseUS Data Recovery و چند کلیک ساده
اسناد حسابداری محل کار خود را به فلش منتقل کرده‌اید تا ادامه کار روی آن‌ها را در منزل انجام دهید. بعد از انجام ادامه کار در منزل اما در لپ‌تاپ خودتان با یک سهل انگاری ساده، یادتان می‌رود اول فایل‌های باز روی سیستم را ببندید بعد فلش را جدا کنید همین موضوع موجب خراب شدن اطلاعات آن می‌شود. حالا یا باید کل مراحلی که روی پروژه خود انجام داده بودید را از اول طی کنید. یا این که به دنبال راهی برای بازگشت اطلاعات خراب شده فلش خود باشید.

1606683296_1_0.gif

ریکاوری فلش و انواع حافظه های جانبی با کامپیوتر

نمونه‌ای که برای‌تان آوردیم، ممکن است به طرق مختلف برای هر کدام از ما حادث شود. سوال اینجاست که بهترین راه حل برای برگرداندن دیتای فلشی که فایل هایش آسیب دیده، چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، نرم افزار های متنوعی در سطح اینترنت وجود دارد که که وظیفه شان ریکاوری  فلش و دیگر حافظه‌های کامپیوتری می‌باشد. نمونه یک برنامه قوی که اینجا می‌خواهیم به شما معرفی کنیم  EaseUS Data Recovery  نام دارد که سابقه ای طولانی بالغ بر 15 سال در این زمینه دارد.

ریکاوری اطلاعات با EaseUS Data Recovery

نرم افزارEaseUS Data Recovery  محصول شرکت EaseUS، ابزاری اختصاصی برای ریکاوری و نجات فایل‌هایی است که به دلایل مختلف نظیر، فرمت شدن، ویروسی شدن و... از روی هارد، فلش، رم و دیگر حافظه ها پاک شده اند.
این برنامه با بهره‌مندی از یک تیم پشتیبانی قوی نرم افزاری، دائما در حال بروزرسانی بوده و فرمت های متعددی از فایل ها، شامل انواع ویدیو، تصویر، متن و... را می‌تواند بازیابی کند.

ریکاوری با ابزاری کم حجم و بی دردسر

بر خلاف برنامه های رایجی که گاهی حجم بالا و عملکرد ضعیفی دارند و کار کردن با آنها طاقت فرساست، برنامه ریکاوری EaseUS نرم افزاری سبک و کم حجم بوده و کار کردن با آن، برای هر کاربری از مبتدی تا حرفه ای راحت و بی دردسر است.

ریکاوری فایل های خراب شده تصویری

امکان جالبی که در برنامه ریکاوری EaseUS وجود دارد این است که فایل هایی که بعد از ریکاوری آسیب دیده اند و دیگر قابل استفاده نیستند را هم می تواند تعمیر کرده و مثل روز اولش کند.
به عنوان مثال، ویدیویی که بعد از حذف شدن و ریکاوری، امکان باز شدن ندارد و خطای فایل آسیب دیده می دهد، با استفاده از این نرم افزار قابل ترمیم بوده و می تواند مجددا نمایش داده شود.

با EaseUS Data Recovery چطور ریکاوری فایل انجام دهیم؟

قدم اول:  به سایت رسمی EaseUS  مراجعه نموده و آخرین نسخه نرم افزار ریکاوری آن را رایگان دانلود کنید.

قدم دوم:  برنامه را نصب و اجرا کنید سپس مسیر فایل هایی که پاک شده اند را در آن مشخص کنید.

قدم سوم : با تعیین مسیر، برنامه به طور خودکار شروع به جستجو می کند. ضمن این که از کادر سرچ بالای صفحه و قابلیت فیلتر کردن فرمت، می توانید جستجوی دقیق تری بین فایل های حذف شده انجام دهید.

برای بهره مندی از امکانات جدید این نرم افزار، همیشه می توانید با رفتن به سایت تولیدکننده آن، آخرین ورژن EaseUS Data Recovery  را دریافت نمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟