20/11/1398 - 17:30
مانیتورینگ داخل سایت‌های صنعتی
در برخی از کاربردها مخصوصا در صنایع برق، نفت و گاز بحث مانیتورینگ سنسورها و تجهیزات درون هر واحد صنعتی توسط مهندسین و تکنسین ها امری ضروری است. افراد مسئول در سایت صنعتی می‌بایست به‌طور مداوم وضعیت سایت را مانیتور کنند. کامپیوتر صنعتی بدون فن سریNISE 3600 با پشتیبانی از اتصالات مختلف گرافیکی، گزینه‌ای مناسبی برای مانیتورینگ سایت‌های صنعتی برروی صفحات نمایش متفاوت و مستقل می‌باشد.

1606683296_1_0.gif

در برخی از کاربردها مخصوصا در صنایع برق، نفت و گاز بحث مانیتورینگ سنسورها و تجهیزات درون هر واحد صنعتی توسط مهندسین و تکنسین ها امری ضروری است. افراد مسئول در سایت صنعتی می‌بایست به‌طور مداوم وضعیت سایت را مانیتور کنند. کامپیوتر صنعتی بدون فن سریNISE 3600  با پشتیبانی از اتصالات مختلف گرافیکی، گزینه‌ای مناسبی برای مانیتورینگ سایت‌های صنعتی برروی صفحات نمایش متفاوت و مستقل می‌باشد.

این کامپیوتر کم مصرف با طراحی بدنه منحصر به فرد بدون نیاز به فن می‌تواند درون تابلو‌های صنعتی قرار گیرد و دیتای تجهیزات را جمع‌آوری کند و نمایش دهد. درگاه‌های مختلف  PCI، وای‌فای، 3G  و … جهت توسعه ارتباطات بیرونی برای این کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

وجود تکنولوژی (WoL (Wake-on-Lan، بر روی این کامپیوتر این امکان را فراهم می‌کند که در زمان‌هایی بلااستفاده، خاموش باشد و انرژی کمتری مصرف شود. همچنین باعث می‌شود که از روشن بودن کامپیوتر در زمان‌های مورد نیاز اطمینان حاصل شود.

این تکنولوژی یکی از استانداردهای شبکه است که به یک کامپیوتر اجازه می‌دهد،فارغ از آنکه در چه وضعیتی قرار دارد (خاموشی کامل، هایبرنیت یا sleep ) از راه دور با دریافت پیغام مربوطه از حالت خاموش خارج شده و روشن گردد.این پیغام (سیگنال روشن شدن) اغلب توسط یک برنامه در یک کامپیوتر دیگر در همان شبکه ارسال می شود. قابلیت ارسال پیغام جهت روشن شدن کامپیوتر می‌تواند از یک شبکه دیگر با subnet متفاوت هم صورت بگیرد. این کار بوسیله direct broadcast و یا WOL gateway service  انجام می‌شود Wake-on-LAN از یک پیغام مخصوص شبکه استفاده می‌نماید که magic packet نامیده می‌شود.

پشتیبانی از پردازنده Corei3/5/7، باعث می‌شود، این کامپیوتر انتخاب مناسبی برای کاربردهایی باشد که به‌طور همزمان فرآیندهای پردازشی و گرافیکی مد نظر است.

مهم‌ترین ویژگی‌های کامپیوتر صنعتی بدون فن سری Nexcom NISE 3600

  • کامپیوتر صنعتی بدون فن مناسب برای کاربردهای گرافیکی و پردازشی در سایت های صنعتی
  • پشتیبانی از پردازنده Intel® Core™ i7/i5/i3 rPGA socket type
  • دارای ۲ سوکت DDR3 SO-DIMM، پشتیبانی از ۸ گیگابایت DDR3/ DDR3L 1333/ 1600 SDRAM
  • دارای ۲ پورت اترنت مسی ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ با پشتیبانی از قابلیت‌های WoL, Teaming and PXE
  • دارای چهار پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، پنج پورت سریال RS232 و یک پورت RS232/422/485
  • یک پورت VGA، یک پورت DVI-D، دو پورت Display با پشتیبانی مستقل تصاویر
  • کامپیوتر صنعتی بدون فن سری NISE 3600  دارای یک سوکت Line-out و یک سوکت Mic-in صدا

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://mabco.co/product-category/nexcom/industrial-computer-without-fan

ایسوس

نظر شما چیست؟