16/11/1398 - 14:55
زیبایی‌های مالزی و ویتنام در تور نوروزی
نوروز هر سال، خانواده‌های متعددی بار سفر می‌بندند تا تعطیلات خود را در یک کشور زیبا سر کنند. اگر هنوز مقصد سفر نورزی خود را انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از شرق آسیا حتما مالزی و ویتنام را مد نظر داشته باشید. کشورهای بسیار زیبایی که جاذبه‌های گردشگری متعددشان، روزهایی خوش و مفرح را برای شما و خانواده‌تان خواهند ساخت.

1606683296_1_0.gif

99 در مالزی، کشور شگفتی‌ها

تور مالزی نوروز 99 یکی از انتخاب‌های محبوب در چند سال اخیر برای طی کردن تعطیلات است. این کشور در شهرهای مختلف‌ش، میزبان مسافرانی خواهد بود که به قصد تفریح و بازدید از نقاط فرهنگی و تاریخی‌ به این سرزمین رهسپار می‌شوند. البته سفر به مالزی وجه‌های مختلفی دارد و تجربه‌ی این سفرها، با توجه به این که به کجای کشور سفر می‌کنید، کاملا متفاوت خواهند بود. بودن در کوالالامپور بزرگ و مجلل، بسیار متفاوت از سفری است که شما به لنکاوی یا پنانگ خواهید داشت.

کوالالامپور پایتختی باشکوه و لوکس برای مالزی محسوب می‌شود. شهری که از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده و به همین دلیل، شما می‌توانید سازه‌های عظیم، هتل‌های لوکس و مراکز خرید بزرگ را در هر گوشه‌اش ببینید. سفر به کوالالامپور فوق‌العاده خواهد بود، چه برای کسانی که می‌خواهند از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی دیدن کنند، چه برای آن‌ها که به تفریحات شبانه، خرید و بودن در پارک‌های بازی علاقه دارند. این شهر برای هر کس و هر سلیقه‌ای، چیزی شگرف برای عرضه دارد. حتی چیزهای خاصی در کوالالامپور وجود دارد که در کم‌تر جایی در دنیا مشاهده خواهید کرد، مثل موزه سلفی که از بهترین‌ها در دنیاست و از جمله جاذبه‌های پرطرفدار و نوظهور شهر به حساب می‌آید.

از طرفی دیگر، شما امکان رفتن به تور نوروزی پنانگ و لنکاوی را نیز خواهید داشت. پنانگ جزیره‌ای زیباست که معروفیت و محبوبیت خود را مدیون سواحل شنی زیبا و منحصر به فرد و البته غذاهای خوشمزه‌ای است که در رستوران‌ها یا به صورت خیابانی عرضه می‌شود. این بهشت کوچک، با وجود جنگل‌های استوایی و فرصت‌های مختلف برای تفریحات آبی و هیجان انگیز، از جمله پرطرفدارترین مقاصد در مالزی و کشورهای اطراف به حساب می‌رود. از طرفی لنکاوی نیز مقصدی ایده‌آل با تور مالزی است. جزیره‌ای بسیار زیبا، شبیه به جزایر مالدیو که به اقامتگاه‌های لوکس، سواحلی بسیار جذاب و طبیعت فوق‌العاده‌اش، معروف است.

در آخر پیشنهاد می‌کنیم تورهای ترکیبی مالزی را نیز مدنظر داشته باشید. تورهایی که عموما ابتدا با کوالالامپور آغاز می‌شوند و شما بعد از گشت و گذار در این پایتخت جذاب، به سراغ یکی از جزایر پنانگ یا لنکاوی می‌روید تا باقی تور نوروز 99 خود را در آن‌ها سر کنید.

ویتنام، میزبان نوروزی شما

ویتنام از زیباترین کشورهای جنوب شرق آسیاست. کشوری با بیش از 80 میلیون نفر جمعیت، از نژادها و مذاهب مختلف که همگی در صلح کنار هم زندگی می‌کنند. سفر به ویتنام، یک ماجراجویی جذاب است. جایی که می‌توانید از طبیعت بکر و بی‌مانندش لذت ببرید، از معماری‌ تاریخی‌اش بازدید کنید و همچنین در شهرهای بزرگ و مدرن‌ش، تعطیلات خود را سر کنید.

محبوب‌ترین تور نوروزی ویتنام، تور ترکیبی به شهرهای مختلف این کشور است. در این سفر فوق‌العاده، شما مسیر خود را از هانوی آغاز کرده و با کشتی کروز به دیدن خلیج هالونگ می‌روید و سپس به سمت هو شی مین حرکت می‌کنید. یک سفر استثنایی که تلفیقی از جاذبه‌های شهری و شگفتی‌های طبیعی ویتنام را به شما عرضه می‌کند. سفری که می‌تواند بهترین تعطیلات ممکن در نوروز 99 را برای‌تان رقم بزند.

اما در هر کدام از این مقاصد، چه چیزی انتظار شما را می‌کشد؟ در تور ویتنام ابتدا از هانوی، پایتخت ویتنام بگوییم که به یک مرکز فرهنگی بی‌نظیر برای ویتنام نیز بدل شده است. شهری مدرن و بزرگ، مملو از مراکز خرید و پارک‌های بازی و چشم‌انداز‌های بی‌نظیری که می‌توانید در سفر به ویتنام به تماشا بنشینید. هانوی جاذبه‌های متعددی دارد و در مجموع، شهری ارزان برای گشت و گذار، خوردن غذا در رستوران‌های لوکس و همچنین خرید از مراکز بزرگ و مجلل‌ش است. اما نکته مهم دیگر، نزدیکی این شهر به خلیج شگفت‌انگیز هالونگ است. یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم دنیا که گردشگران زیادی در طول سال به دیدن‌ش می‌آیند. بهترین راه برای بازدید از این مکان، سوار شدن بر کشتی‌ و دیدن مناظر بی‌نظیر این مکان از نزدیک است. حتی فرصتی برای انجام فعالیت‌های تفریحی نیز در این خلیج فراهم شده تا در کنار لذت بردن از طبیعت بکرش، بتوانید برای ساعاتی به تفریح نیز مشغول شوید.

مقصد آخر شما در تور ترکیبی ویتنام، هو شی مین است. احتمالا شما وقتی به هو شی مین می‌رسید، گردش‌های خود را کرده و می‌خواهید کمی به خرید بپردازید. البته هو شی مین جاذبه‌های متعددی دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید، اما اگر خرید کردن را دوست دارید، چندین مرکز خرید بزرگ و عالی در این شهر واقع شده که حتما باید به آن‌ها سر بزنید. از جمله این مراکز خرید می‌توان به وینکام، سایگون سنترال، یا پلازا اشاره کرد.

در نظر بگیرید که سفر به ویتنام می‌تواند برای تمامی اعضای خانواده مناسب باشد. شهرهای امن این کشور، جایی عالی برای بانوان خواهد بود و بچه‌ها نیز می‌توانند از تفریح‌گاه‌های متعدد آن لذت ببرند. با این حساب، باید تور ویتنام نوروز 99 را یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعطیلات امسال به حساب آورد.

ایسوس

نظر شما چیست؟