07/11/1398 - 16:30
بیکار نمانید!!!! ده روزه در حد مهندس شبکه شوید
با واژه های مثل شبکه، IT، مهندس شبکه، امنیت شبکه ، فناوری اطلاعات، ICT و... چقدر آشنا هستید؟ فضای کاری آنها را چگونه می بینید؟ یک مهندس شبکه چطوری یک مهندس شده؟ مهندسی این رشته ها هم مانند مهندسان دیگر به سختی کار پیدا می کنند یا این که مهارت آن ها خواهان بیشتری دارد و زودتر به شغل و حرفه مد نظرشان دست پیدا می کنند؟ از درآمد مشاغل مرتبط به فناوری اطلاعات خبر دارید؟

1606683296_1_0.gif

تا به حال پیشنهادی به شما شده که فکر کنید درمان مشکل بیکاری شماست؟ ما این پیشنهاد را به شما در عصر شبکه می دهیم، 10 روزه در حد مهندس شوید و دیگر بیکار نباشید.

شاید شنیده باشید که فلانی مهندس است و با این همه تحصیلات همچنان بیکار است. ما به شما پیشنهاد می دهیم که با طی کردن دوره های تخصصی فشرده  فردی ماهر، توانمند و آماده، ورود به بازار کار شوید. این پیشنهاد هیجان انگیز را می توانید در ایام نوروز  اوقات فراغت را تبدیل به یک فرصت کنید. عصر شبکه برای شانزدهمین سال متوالی، بوت کمپ نوروزی آموزش شبکه را برگزار می کند. و شما با طی نمودن دوره ها می توانید به سرعت جذب بازار کار شوید .

آموزشگاه مهندسی  عصر  رایان شبکه دارای  دوره‌های آموزش شبکه ویژه نوروز می باشد که شامل آموزش مایکروسافت، آموزش سیسکو ،‌  آموزش لینوکس ، آموزش میکروتیک، آموزش مجازی سازی و... برگزاری می کند.

بدون محدویت مکان و زمان  آموزش ببینید

بوت کمپ های نوروزی فرصت طلایی هستند که به دانش پژوهان این امکان را می دهد که از تعطیلات برای آموزش استفاده کنند. این مزیت برای دانش‌پذیران  و تمام کسانی که در طول سال وقت سرخاراندن ندارند و نمی توانند، مهارت جدیدی را بیاموزند، فرصت عالی است و ما هم به شما پیشنهاد میدهیم  این فرصت  را غنمیت شمارید. ترافیک در ایام نوروز بسیار  کم است و این می تواند به کاهش زمان تردد شما کمک کند ونتجه آن  با انرژی بیشتری می توانید  سر کلاس حاضر شوید . در عین حال دوره های نوروزی  می تواند بهانه ای برای برنامه ریزی سفر نوروزی شما باشد و در عین سیاحت، مهارتی هم فرا بگیریم و توامندتر از سال قبل کار و حرفه خود را دنبال کنیم.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ممکن است دوره های نوروزی کیفیت و کمیت دوره های عادی که در طول سال برگزاری می شوند را نداشته باشند، اما باید به شما این اطمینان را بدهیم که این دوره ها از نظر کیفیت و کمیت، بیش از دوره های عادی نداشته باشند، کمتر از آن ها نیستند.

بوت کمپ های نوروزی همان خصایص و ویژگی های کلاس های عادی را دارند تنها با این تفاوت که این دوره ها 10 روز پشت سر هم برگزار می شوند.

متد برگزاری دوره های نوروزی همانند دوره های عادی، حضوری، آنلاین همزمان و مجازی می باشد و این هم مزیت دیگری است که به شما این امکان را می دهد که در هر جا که هستید، آموزش ببینید و ماهر شوید.

دوره‌های نوروزی  کاملاً کارگاهی- سناریو محور به همراه لابراتور مجهز برگزار می شود می شوند و  سرفصل دوره‌ها به‌صورت کامل و مطابق استاندارد به دانشجو ارائه می‌شوند.

با پشت سر گذاشتن دوره های نوروزی شما با  مزیت و مهارتی واقعی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار رابه دست می آورید. شما می توانید امیدوار باشید که بعد از مدت کوتاهی که در کسب و کارهای کوچک مشغول بودید، رزومه خوبی برای خود دست و پا کنید و به سوی شرکت ها و برندهای برتر گام بردارید.

عصر شبکه بوت کمپ نوروزی خودر ا با آموزش و ارائه، دوره های آموزش CCNA، آموزش  مایکروسافت (MCSE2016)، آموزش Mikrotikو آموزشLinux، برگزار می کند.

  • ویژگی‌ها و تمایز دوره‌های نوروز آموزشگاه عصر شبکه:
  • تجربه سال‌ها برگزاری دوره‌های بوت کمپ نوروز (فشرده) به صوت مداوم
  • داشتن اساتید با تجربه برگزاری دوره‌های بوت کمپ

برگزاری دوره بوت کمپ، تخصص و مهارت ویژه ای می خواهد که براثر تجربه و برگزاری 15 دوره در سال های گذشته، اساتید عصر شبکه مهارت زیادی در این خصوص به دست آورده اند.

ارائه فیلم کلاس پایان هر روز

آموزش  میکروتیک توسط استاد بین المللی( مهندس خشایار ابتین ) آموزش داده می شود و پایان هر روز، فیلم این کلاس و کلاس های دیگر به صورت کامل، همراه با صدا و تصویر مناسب در اختیار دانشجو قرار داده می‌شود.

استفاده از کلاس به صورت آنلاین مجازی همزمان

این امکان وجود دارد که اگر دانشجو به هر دلیلی نتواند از کلاس حضوری استفاده کنند آموزش خود را می‌تواند به صورت آنلاین مجازی هم‌زمان دنبال کنند یا کلا به صورت مجازی (آنلاین هم‌زمان) از کلاس استفاده کند.

استفاده از تجهیزات کامل واقعی در حین برگزاری دوره

 علت انتخاب دوره‌های نوروزی برای دانشجویان

نحوه برگزاری دوره های نوروزی

براساس مدت دوره بوت کمپ ها، مطابق هر  سال کلاس‌ها از 3 فروردین شروع و 12 فروردین به اتمام می‌رسند  در این دوره های بوت کمپ نوروزی عصر شبکه با ناهار و میان وعده پذیرای دانش پژوهان عزیز است.

عصر شبکه یا همان عصر رایان شبکه را بشناسید

آموزشگاه عصر رایان شبکه با هدف آموزش متخصصان حوزه های آی تی ، مالی و حسابداری، جاده همواری برای اشتغال دانشجویان و دانش پژوهان خود ترسیم کرده است  

عصر رایان شبکه مفتخر است که کادر آموزشی متشکل از  اساتید به نام و متخصص را در اختیاردارد و با داشتن این افراد می تواند دانش پذیان خود را با تخصص روانه بازار کار کند

اساتیدی  که علاوه بر آموزش حرفه ای، همواره دانشجویان را  در ورود به بازار کار، ارائه پیشنهادات کاری، پشتیبانی در پروژه ها و رفع اشکلات و... آنها را در مسیر رشد و بالندگی خود همراهی کرده اند.

تا کنون غایب حاضر شنیده اید؟

عصر رایان شبکه مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و به قوت تیم حرفه ای و توانمند خود و با توجه به  نیازسنجی و همین طور تقاضاهای فراوان دانشجویانی که در محدود شهری آموزشگاه نبودند، برای اولین بار در کشور آموزش آنلاین و مجازی را به صورت همزمان برای دانشجویان غیر تهرانی برگزار کرد. موسسه عصر شبکه با تجهیز و نصب فناوری های روز دنیا، اولین کلاس مجازی و آنلاین همزمان با برگزاری کلاس حضوری  را برای دانشجویان جویای علم و تخصصدر تمامی شهرها  را فراهم کرد. این تکنولوژی به دانشجویان آنلاین این امکان را داد که بدون حضور فیزیکی، از طریق اینترنت، سرکلاس حاضر شوند، دسکتاپ استاد را ببیند، در مباحث سر کلاس مشارکت کنند، سوال بپرسند این گونه دانشجویانی که به دلیل بعد مسافتی نمی توانستند حضوری در کلاس شرکت کنند هم  آموزش بینند.

با آموزشگاه  مهندسی عصر شبکه دوره‌های آموزش  شبکه ویژه نوروز را که شامل آموزش   MCSA2016، آموزش  CCNA آموزش Mikrotik آموزش linux  را تجربه کنید .

 

ایسوس

نظر شما چیست؟