30/10/1398 - 20:35
طراحی سایت وردپرس، انتخابی کم هزینه برای راه‌اندازی وب سایت
حتما از اهمیت طراحی سایت در این روزگار اینترنتی مطلع هستید. داشتن یک سایت مانند داشتن دفتر کاری در فضای اینترنت است و حضور رسمی و حرفه‌ای شما را به مشتریان، مخاطبان و رقبای شما، نشان می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

وردپرس چیست و چه مزیتی دارد؟

امروزه وردپرس، به‌عنوان یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوای وب سایت شناخته شده است. جالب است بدانید درصد بسیار بزرگی از وب سایت‌های جهان، از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند و با وردپرس طراحی شده‌اند.

شاید سوال کنید  دلیل این محبوبیت و استفاده گسترده از طراحی سایت وردپرس چیست؟

طراحی سایت وردپرس سیستم مدیریتی ساده و بسیار کاربردی است. کار کردن و مدیریت وب سایت با وردپرس بسیار آسان است و تنها با یک جلسه  آموزش می‌توان اکثر آموزش‌های مدیریت وب سایت با وردپرس را فرا گرفت.

علاوه بر این، وردپرس یک سیستم باز است. طراحان و مهندسان، افزونه‌های متعددی را برای بهبود کارایی و تکمیل توانایی‌های وردپرس، طراحی و عرضه کرده‌اند. وجود افزونه‌های رایگان یکی از بهترین مزایای مدیریت وب سایت با وردپرس است که محبوبیت آن را بین کاربران، بیشتر کرده است. 
اکنون، هزاران افزونه برای وردپرس طراحی شده است. هریک از این افزونه‌ها می‌توانند ویژگی‌های جالب و مفیدی را به وب سایت شما اضافه کنند. امکاناتی مانند نمایش آمارگیر، امکان استفاده از انواع فونت‌های فارسی، ساخت آسان فرم تماس، دکمه لایک، دکمه اتصال به شبکه‌های اجتماعی، ساخت آسان فروشگاه اینترنتی، اتصال به درگاه پرداخت بانکی، ساخت اسلایدرها و گالری‌های متنوع و هزاران عملکرد دیگر از جمله امکاناتی هستند که با دریافت و نصب افزونه‌های وردپرس می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شده و وب سایت خود را توسعه دهید.

بسیاری از این افزونه‌ها رایگان هستند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بدون پرداخت هزینه اضافی، ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را برای وب سایت خود ایجاد کنید.
این در حالی است که در سایر سیستم های مدیریت محتوای وب سایت، برای دریافت و نصب بسیاری از افزونه‌ها، نیاز به پرداخت هزینه جداگانه و خرید آن‌ها خواهید داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی، راه ورود کسب و کار شما به بازار آنلاین جهانی

فضای مجازی اینترنت، مملو از کاربرانی است که به منظور آگاهی از اخبار، مطالعه مطالب مورد علاقه، تماشای شبکه‌های تلویزیونی، حضور در شبکه‌های اجتماعی و خرید کردن در این فضای سایبری حضور پیدا کرده‌اند. جمعیت میلیونی این کاربران، فرصت فوق العاده‌ای را برای جلب توجه و ترغیب آنان به خرید محصولات و خدمات شما، در اختیارتان قرار می‌دهد. با طراحی فروشگاه اینترنتی می‌توانید از این فرصت بالقوه استفاده کرده و محصولات و خدمات خود را به میلیون‌ها کاربر اینترنت در سراسر جهان نمایش دهید.

استفاده از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال در کنار طراحی فروشگاه اینترنتی به‌صورت قدرتمند و حرفه‌ای، مشتریان بسیاری را به‌سمت فروشگاه ‌شما سرازیر خواهد کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای چگونه است؟

طراحی فروشگاه اینترنتی، یکی از حساس‌ترین طراحی‌های وب سایت به شمار می‌رود و بایستی در انتخاب طراح، دقت کرد. طراحی سایت حرفه‌ای، ویژگی‌ها و استانداردهای مشخصی دارد که با رعایت این اصول، موفق به جذب مشتری و فروش بیشتر خواهید شد.

نخستین اصل در جذب مشتری، طراحی کاربرپسند فروشگاه اینترنتی است.

یک وب سایت یا فروشگاه با طراحی کاربرپسند به‌صورت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا طراحی می‌شود.

در طراحی کاربرپسند، مشتریان قادر هستند تا با فیلترهای گوناگون در میان محصولات جستجو کنند.

شکل ظاهری وب سایت و قالب آن، اسلایدرها، تصاویر، فونت متن‌ها، فهرست‌ها و سایر عناصر موجود در صفحات، بایستی به‌شکل چشم نواز و کاربرپسند طراحی شوند. طراحی ریسپانسیو باعث می‌شود تا تمامی این عناصر در نمایشگرهایی با ابعاد گوناگون (موبایل، تبلت و کامپيوتر رومیزی) به‌درستی و بدون افت کيفيت نمایش داده شوند. در طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو، وب سایت، عناصر خود را با توجه به اندازه نمایشگر تنظیم کرده و هماهنگ با آن به کاربران نمایش می‌دهد.

بهتر است طراحی سایت را به چه کسی بسپارید؟

طراحی سایت و خصوصا فروشگاه اینترنتی، امری بسیار حساس و تعیین کننده است. چنانچه طراحی فروشگاه اینترنتی شما، مورد پسند کاربران و مراجعه‌کنندگان نباشد، به سرعت وب سایت شما را ترک خواهند کرد. بنابراین بهتر است با سپردن کار طراحی به کاردان و طراحی یک وب سایت حرفه‌ای، کاربران را با خود همراه کنید.

همیار توسعه با سال‌ها تجربه در حوزه طراحی سایت یکی از مورد اعتمادترین ارایه دهندگان خدمات طراحی وب سایت به شمار می‌رود.

طراحی سایت ارزان توسط همیار توسعه، شما را از بابت طراحی حرفه‌ای وب سایت یا فروشگاه اینترنتی‌تان، آسوده خاطر می‌سازد. بهره‌مندی از تجربه و دانش متخصصان طراحی وب همیار توسعه، این اطمینان را به شما می‌دهد که وب سایت شما، مطابق با کلیه اصول جذب مشتری و به‌صورت کاربر پسند طراحی می‌شود.

با طراحی سایت توسط همیار توسعه، هزینه کمتری صرف کنید و با راه‌اندازی یک وب سایت حرفه‌ای، کسب و کار خود را توسعه دهید. همیار توسعه با پشتیبانی و آموزش رایگان، در این مسیر هم سفر شما خواهد بود.

ایسوس

نظر شما چیست؟