13/09/1398 - 20:00
قابلیت های یک سامانه پیامک قوی
در حال حاضر یکی از راه های تعامل با مخاطبین، مشتریان، پرسنل و یا دانشجویان و دیگر اقشار ارتباط از طریق پنل پیامک می‌باشد. به گونه‌ای که ارسال پیامک انبوه از طریق نرم افزار و یا از طریق اینترنت به راحتی امکان پذیر است و با صرف هزینه کمتر و انرژی کمتر با مخاطب هدف خود در ارتباط و در تعامل هستید. خواه این ارتباط برای افزایش مشتری و فروش برند مخصوص شما ست خواه برای ارتباط بیشتر و اطلاع رسانی مخاطبین خود از آن استفاده می کنید.

1606683296_1_0.gif

به جرات می توان گفت امروزه بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی می‌دهند. از این رو رشد چشمگیر سامانه های ارسال اس ام اس در سال های اخیر قابل توجه بوده است و چه در زمینه کسب و کار ها و چه در زمینه اطلاع رسانی موسسات و نهاد ها و چه در زمینه ارسال کد های فعالسازی بسیار کارآمد و موثر واقع شده اند.

این روزها پنل پیامک دیگر صرفا جنبه ی تبلیغاتی ندارند می‌توانند به عنوان یک موتور هوشمند برای اطلاع رسانی عمل کنند و یا می‌توانند یک رابطه دو سویه با مخاطب برقرار کنند یا وفاداری مشتریان را افزایش دهند. بنابراین سامانه پیامک یک امر ضروری در دنیای دیجیتال امروزی هستند و نقش موثری را می‌توانند بازی کنند.

قابلیت سامانه پیامک

یک سامانه پیام کوتاه قابلیت‌هایی دارد که به اختصار بررسی می کنیم.

  • ارسال اس ام اس بصورت انفرادی، گروهی و انبوه و یا بر حسب منطقه  از قابلیت های مهمی است که دست شما را برای رسیدن به هدف تان باز می گذارد تا بتوانید به شیوه و روش مخصوص خودتان پیامک ارسال کنید.
  • دارا بودن بانک شماره های همراه به روز شده که خیال شما را بابت ارسال پیامک به مخاطبین مورد نظرتان راحت می کند.
  • سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت  اس ام اس بسیار مهم است و در خرید سامانه پیامکی خود باید به آن توجه ویژه ای کنید. بخصوص اگر مهم باشد که پیامک شما در کسری از ثانیه بخواهد به مخاطب برسد. مثل زمانیکه پنل پیامکی شما می خواهد مثلا کد فعالسازی ارسال کند.
  • پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام های دریافتی: از آنجایی که فرآیند سامانه های پیامکی به سمت هوشمند شدن در حرکت هستند بنابراین روند پاسخگویی به نیاز مخاطب به صورت اتوماتیک و خودکار می تواند صورت بپذیرد.
  • ارسال پیام انبوه تبلیغاتی بر اساس شماره های دائمی  و اعتباری، پیش شماره، شهر، منطقه و کد پستی دلخواه شما

از کجا سامانه پیامک خوب بخرید ؟

سامانه های پیام کوتاه در سال‌های اخیر در زندگی روزمره نقش تاثیر گذاری را ایفا کرده اند از این رو ما در این یادداشت سعی کردیم به بررسی هر چند اجمالی این پنل ها بپردازیم و از قابلیت ها و امکانات مهم و موثر آن‌ها نام ببریم.

با انتخاب بهترین سامانه پیامک و خرید آن برای کسب و کار خود و یا نهاد و موسسه یا شرکت خود، می توانید به بازدهی در پیشبرد هدف تان و نیز بهره گیری از قابلیت هایی که ممکن است برای تان مهم باشد، دست پیدا کنید. به واقع این فرصتی ست پیش روی شما تا با صرف انرژی، هزینه و زمان کمتری بازخورد مناسب تری داشته باشید. همچنین در این خصوص می توانید مشاوره های لازم و تعرفه های موجود را از ما بگیرید تا به انتخاب مناسب و منطقی تری برسید.

۰۲۱۴۴۲۰۹۰۵ مشاوره خرید سامانه پیامک

https://www.saharsms.com

ایسوس

نظر شما چیست؟