22/08/1398 - 14:00
دلایل افزایش خرید از داروخانه های اینترنتی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و برای صرفه جویی در وقت و هزینه اکثر کسب وکارها، ابزار فروش آنلاین را به سیستم فروش خود اضافه کرده اند. تصور اینکه یک روز عادی بدون تاکسی آنلاین، فروشگاه های آنلاین واپلیکیشن های موبایل و... واقعا سخت و طاقت فرسا و به عبارتی غیر ممکن شده است. با گذشت زمان چند سالی است که معاونت غذا و دارو به داروخانه ها مجوز جهت فروش بسیاری از محصولات مانند مکمل گیاهی ، سنتی ، آرایشی وبهداشتی، تجهیزات پزشکی ، مادر وکودک ، زیبایی وسلامت و... را داده است .

1606683296_1_0.gif

در این بین افتتاح داروخانه های آنلاین یکی از راهکارهای خرید آسان و مطمئن جهت فروش چنین محصولاتی می باشد که قیمت و موارد  مصرف و موجودی کالا و مشخصات و...در آن ذکر می شود و نکته قابل توجه آن این است که با سفارش کالا در داروخانه آنلاین به راحتی کالای بهداشتی مورد نظر را درب منزل تحویل می گیرید و مستقل از حضور فیزیکی  و اتلاف وقت و هزینه شما برای تهیه محصولات است قیمت محصولات در این وب سایت طبق قیمت مصوب می باشد و از مراجعه فیزیکی شما به چندین فروشگاه مختلف جهت خرید و کسب قیمت ارزان تر جلوگیری می نماید .

همچنین شاید شما سوالی در استفاده از محصول مورد نظر داشته باشید که در حالت حضوری این کار برای شما بسیار سخت و در مواردی حتی نتوانید این سوالها را مطرح کنید چون خیلی خصوصی می باشد. امادر خرید از وب سایت شما براحتی هرسوالی را که مدنظرتان بود میتوانید از مشاوران داروخانه بصورت آنلاین بپرسید. بنابراین استفاده از این وب سایت آسان ترین راه برای خرید می باشد. یا زمانی که شما مراجعه حضوری دارید فروشنده یک مدل و نهایت دومدل محصول مورد نظر شما را برای خرید پیش رویتان می گذارد و شما صرفا یک یا دو انتخاب برای خرید دارید اما در داروخانه اینترنتی مقایسه محصولات مشابه با ذکر مشخصات امکان خرید بهتر وکیفیت بالاتر را برای شما فراهم می سازد.

حتما برای همه مادران پیش آمده است که برای نوزاد خود شیر خشک خواسته و وقت کافی برای خرید ومراجعه حضوری به داروخانه را ندارد. یا شما برای خرید لوازم آرایشی به فروشگاه مراجعه می کنید اما به دلیل ازدحام وشلوغی و یا این اطمینان را ندارید که جنس خریداری شده اصل است یا خیر در نتیجه  از خرید کردن منصرف شده و به خانه باز می گردید در اینجا بهترین راهکار برای شما داروخانه اینترنتی می باشد .هم زمان نمیگذارید هم اینکه مطمئن هستید جنس اصل و اورجینال می خرید در ضمن داروخانه ها موظف هستند محصولات را با قیمت مصوب به فروش برسانند.

رویت آسان مشخصات کامل محصول در سایت های داروخانه ای آنلاین

هر داروخانه اینترنتی طبق دستور العمل وزارت غذا ودارو  باید مشخصات کامل دارو را به کاربران نمایش دهد و شما قبل از خرید محصولات دارو خانه ای میتوانید مشخصات کامل محصول ، تاریخ انقضا، کشور تولید کننده،ونحوه استفاده از آن وحتی کاربرد های مختلف آن را مطالعه و سپس اقدام به خرید نمایید . در ضمن تمامی محصولات در داروخانه ها باید بارکد داشته باشند

قابلیت و مقایسه جستجوی آسان در سایت داروخانه اینترنتی

امکان جستجو در این وب سایت نیز امکان خرید راحت تر و دستیابی سریعتر به محصول مورد نظر را برای شما فراهم نموده است حال شما یک محصول را جستجو کردید موردهای دیگر به شما در همان دسته پیشنهاد می شود که شما می توانید با مطلعه محصولات بهترین گزینه را انخاب کنید البته آپشن مقایسه نیز کمک شایانی به شما خواهد کرد. اگر شما قصد خرید از داروخانه اینترنتی را دارید و وارد سایتی شدید که قبلیت مقایسه و جستجوی قوی نداشت پیشنهاد ما انتخاب سایت دیگر می باشد

چه نوع محصولاتی در فروشگاههای آنلاین مجوز فروش دارند

  1. مکمل های بدنسازی
  2. لوازم آرایشی و بهداشتی
  3. لوازم توانبخشی و پزشکی

خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه اینترنتی

استفاده از مکمل های بدنسازی برای چه چیزی مفید است و ورزشکار چرا آنها را انتخاب میکنند؟ پس از بررسی وآمار  حدودا 42 درصد از افراد ورزشکار از مکمل استفاده می کنند. مکمل در واقع تنها برای افزایش ویا کاهش وزن نمی باشد بلکه عملکرد شخص را برای تناسب اندام  سریعتر می نماید و قدرت بدنی او را جهت تمرین های سنگین تر افزایش می دهد مکمل ها از مواد غذایی خالص می باشند که هر مکمل در ورزش و موارد خاصی استفاده می شود . انواع مکمل گینر ، چربی سوز ها ، پروتئین ، ویتامین ،گلوتامین ، کراتین ،آمینو اسیدها و.... اکثر مردم بر این باور هستند که ضررهای مکمل بیشتر از فواید آن است. در واقع استفاده درست از این مکمل زیر نظر مربی نه تنها ضرری ندارد بکه باعث بهبود سلامت شخص نیز خواهد شد. متاسفانه در بازار مکمل های تقلبی بسیار است و و تنها مراکز مطمئن برای خرید داروخانه ها هستند که با وجود داروخانه اینترنتی خرید آسان برای کاربران مهیا شده است.

خرید محصولات آرایشی بهداشتی از داروخانه آنلاین

یکی دیگر از امکانات مناسب و ایده آلی که در داروخانه های آنلاین وجود دارد امکان خرید محصولات آرایشی و بهداشتی است این محصولات با در نظر گرفتن مشخصاتی چون اصالت کالا، امکان مقایسه سریع قیمت ها، تاریخ مصرف قابل قبول در داروخانه های آنلاین ارائه شده و کاربران می توانند قیمت از جمله کالاهایی که در حوزه آرایشی و بهداشتی در دارواخنه های آنلاین قابل خرید است عبارتند از شامپو  انواع کرم های ضد آفتاب و ضد چروک و انواع لوازم آرایش بانوان از جمله نکات مثبت دیگر خرید از داروخانه های آنلاین قیمت های مصوب آنهاست. داروخانه های آنلاین موظف به فروش کالا با قیمت مصوب هستند و نمی توانند کالا را خارج از قیمت مصوب بفروش برسانند.

خرید تجهیزات کمک پزشکی

اقلام دیگری که در داروخانه آنلاین قابل خرید است اقلام و لوازمی از قبیل ویلچر، باند، ترازو، عصا توالت فرنگی است به طور کلی میتوان گفت داروخانه های آنلاین غیر از مواردی که مستقیما ماهیت دارو دارند و استفاده از آنها می تواند عواقب پزشکی به همراه داشته باشد حتی اقلامی از قبیل لوازم توانبخشی و پزشکی نیز در داروخانه های آنلاین عرضه می شود . مشتریان می توانند این قبیل کالاها را از طریق داروخانه های آنلاین خریداری نموده و به راحتی در محل کار یا منزل خود تحویل بگیرند.

داروخانه اینترنتی بهترین راهکار برای ثبت سفارش کالا  وتحویل آن درب منزل می باشد تنها کاری که شما می کنید محصول مورد نظر را انتخاب می نماید و با یکی از سه روش پرداخت کارت به کارت و یا پرداخت درب منزل و یا پرداخت اینترنتی محصول خودرا تحویل می گیرید.

24ساعت باز بودن وخرید کردن از این وب سایت ها یکی دیگر از مزیت های آن است که شما 7روز در هفته امکان خرید را حتی درروزهای تعطیل خواهید داشت. در این فروشگاه ها شما میتوانید در کامنت ها  از نظرات وتجربه های افراد دیگر برای خرید محصول نیز استفاده نمایید درنتیجه به شما کمک افزون وبهینه ای در خرید خواهد داشت. گاهی اوقات فروشگاه اینترنتی محصولات خودرا  شامل تخفیفات ویژه ای می کند که این وب سایت ها نیز از این ایده مستثنی نخواهد بود و بیشتر آن ها با قیمت ارزان بفروش می رسد. یکی دیگر از مزیت های این وب سایت نسبت به سایر وب سایت های آنلاین این است که طبق مصوبه قیمت گذاری می شود و اجازه سود بالاتر برای فروش اقلام را ندارند بنابراین با اطمینان بیشتری می توانید اقدام به خرید نمایید. وهمچنین کد بهداشت وبارکد برروی کلیه محصولات درج شده است و نمی توانند جنس تقلبی برای فروش ارائه دهند. در بسیاری از فروشگاه ها  بسیاری از اجناس با وجود اینکه تاریخ انقضای ان به پایان رسیده است به فروش میرسد وتاریخ محصولات را پاک می کنند اما در داروخانه ها امکان فروش محصول منقضی شده وجود ندارد واین امتیاز امکان خرید را از سایر فروشگاه ها متمایز می کند.

داروخاه آنلاین دکتر زهره زارع که به تازگی تاسیس شده جز بهترین داروخانه های آنلاین کشور می باشد که بالای 1000 محصول در این سایت قابل دسترس است. برای دسترسی به آدرس https://drzohrezarepharmacy.com/   می توانید مراجعه کنید در ضمن تیم پشتیبانی می توانند برای خرید محصول به شما مشاوره رایگان دهند که البته این تیم مشاوره از کارمندان خود داروخانه هستند و مشاوره تخصصی به شما خواهند داد.

ایسوس

نظر شما چیست؟