26/05/1398 - 14:50
ردیاب‌های جدید دور از دیدرس سارقین
تابحال نیمه شب پر از استرس و دل نگرانی با صدای آژیر دزدگیر خودرویتان بیدار شده‌اید؟ یا هرچقدر با گوشی همراه کودکان تماس می‌گیرید پاسخگو نیست؟ حتما چنین اتفاقی‌هایی برای شما هم رخ‌داده است و همیشه به دنبال یک راه حل مناسب بوده‌اید، تا دیگر نیازی به تحمل این همه استرس و دل نگرانی نداشته باشد.

1606683296_1_0.gif

اگر هنوز هم موفق به پیدا کردن راه حل مناسبی نشده‌اید، امروز یک راه قطعی و همیشگی برای آسودگی خاطر در برابر سرقت خودرو، نگرانی در ارتباط با امنیت کودکان، افراد سالمند و توان‌خواه در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر هنوز هم حدس نزده‌اید پاسخ را در اختیار‌تان می‌گذاریم، بهترین راهکار شما خرید یک عدد ردیاب است! 

ردیاب‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می شوند و معمولا یا ردیاب خودرو هستند، و یا ردیاب شخصی و در ادامه اطلاعات کاملی در اختیار شما می‌گذاریم. اگر هم از همین ابتدا نگران مخفی کردن ردیاب دور از دید سارقین هستید، پیش از شما به فکر چاره ای برای آن هم بوده ایم. تا پایان همراه ما باشید.

اصلا ردیاب چیست؟!

این روز ها همه نوع مختلفی از گوشی‌های هوشمند را در جیب و خانه به همراه خود دارند و مسلما از جی پی اس گوشی همراه برای رفتن از خانه تا یک مقصد خاص استفاده کرده اید. ردیاب طرز کاری مشابه با جی پی اس ها دارد، با این تفاوت که در جی پی اس می توانید بهترین مسیر را از مبدا تا مقصد پیدا کنید. اما در ردیاب ها می‌توانید علاوه بر مسیریابی تمام راه‌ها و جاده‌های طی شده توسط افراد یا خودرویتان را مشاهده کنید.

البته این تنها ویژگی یا امکاناتی نیست که ردیاب‌های شخصی و یا ردیاب ماشین در اختیار شما می‌گذارند. با استفاده از ردیاب‌های می‌توانید:

  • صدای محیط را بشنوید.
  • درصورت نیاز با دیگران تماس بگیرید.
  • درخواست کمک اضطراری (S.O.S) بدهید.

البته همچنان این موارد نیز تنها امکانات ردیاب ها نیست. برای مثال در برخی از ردیاب های خودرو می‌توانید از راه دور و با استفاده از پیامک خودرو را خاموش کنید و تا زمانی که شما مجددا دستور لازم را صادر نکنید، خودرویتان روشن نمی شود.

مخفی بودن مهمترین ویژگی ردیاب هاست

هریک از ردیاب ها با توجه به کاربرد و استفاده ای که دارند به گونه ای طراحی می شوند تا هم به سادگی قابل تشخیص نبوده و هم به خوبی مخفی شوند. اصلا ویژگی مخفی بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های ردیاب هاست.

یک ردیاب باید دارای طراحی مناسب و خاصی باشد تا به خوبی از دید دیگران و به خصوص سارقین پنهان بماند. این ویژگی در تمام ردیاب ها وجود دارد و برای مثال بهترین طراحی از ردیاب های مخفی را می توان در ردیاب آهنربایی خودروها دید. البته ردیاب های غیرآهنربایی یا سیمی نیز دارای چنین ویژگی هستند.

خودرو مکان های بسیاری برای پنهان کردن یک ردیاب دارد، اما وقتی حرف به ردیاب‌های شخصی می رسد باید خلاقیت و کیفیت تولید ردیاب و شرکت سازنده را مورد بررسی قرار داد. استفاده از ردیاب برای افراد کار ساده ای نیست، اگر به خوبی مخفی نشده باشد!

والدین بسیاری تمایل دارند تا امنیت فرزندشان را در محیط خارج از خانه نیز به خوبی فراهم کنند. همچنین خانواده بسیاری در خانه خود افراد سالمند نگهداری می‌کنند. اما اگر بحث را به سمت افراد توانخواه، کسانی که درگیر آلزایمر هستند و یا افراد با بیماری‌های هوشی مانند سندروم داون بکشانیم مسلما به لزوم استفاده از ردیاب‌های شخصی پی می‌برید.

با یک ردیاب شخصی برای همیشه از شر دغدغه و نگرانی خلاص شوید

ردیاب جیبی بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال تامین امنیت و آسودگی افراد خانواده خود هستند. خوشبختانه ردیاب های شخصی نیز در بحث طراحی بهترین کیفیت و ظاهر ممکن را دارند تا به خوبی ویژگی مخفی بودن را داشته باشند.

برای مثال با قرار دادن ردیاب در کیف و یا جیب کودکتان به عنوان یک دسته کلید می توانید همیشه از مسیرهایی که فرزندتان طی می کند مطلع شوید. همچنین صدای محیط اطراف او را با وضوح کامل بشنوید و با استفاده از حافظه ای که درون دستگاه ردیاب وجود دارد تمام اطلاعات را تا مدت زمانی خاص، برای مثال 3 ماه، نگهداری کنید.

همچنین می توانید آموزش های لازم را به کودک و یا سالمند بدهید، تا در صورت لزوم با استفاده از ردیاب درخواست کمک کند، با شما تماس بگیرید و یا موقعیت خود را اطلاع دهید تا به کمکش بروید. همانطور هم که گفته شد طراحی و ساخت ردیاب ها به گونه ای است که کمترین شک ممکن را به وجود می آورد و از دید سارقین و دیگر افراد به خوبی پنهان اند. تمام ردیاب‌ها دارای نرم افزار های اختصاصی خود هستند که قابل استفاده در گوشی همراه و رایانه اند.

پس در هرزمان و هر مکانی که باشید می توانید فرایند ردیابی را انجام داده و برای همیشه از شر نگرانی هایی که در برابر افراد و یا اموال خود دارید خلاص شوید. ردیاب ها با نصب یک سیمکارت فعال می شوند و قابلیت استفاده از تمام اپراتورهای داخلی را دارند، همچنین راه اندازی بسیار ساده ای داشته و در کاربرد آنها به هیچ مشکلی برنمی خورید.

باتری ردیاب ها نیز در بهترین کیفیت خود طراحی می شوند تا بتوانند تا ساعات متوالی فعال باشند. در برخی از ردیابهایی که برای خودرو استفاده می شوند باتری به گونه طراحی شده است که از 3 تا 5 سال توانایی تامین انرژی مورد نیاز ردیاب را داراست و حتی می توانند نقش پاوربانک را هم ایفا کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟