21/05/1398 - 16:30
مراحل به صدر رسیدن وبسایت و گرفتن ورودی زیاد از گوگل
امروزه وب به یک بستر بسیار فوق العاده برای فروش و کسب درآمد تبدیل شده است و بسیار از افراد رو به ارائه خدمات در این فضا آورده اند ، این امر تا آنجایی ادامه پیدا کرده است که هم اکنون بسیاری از کسب و کارهای سنتی ترجیح می‌دهند که فضای آنلاین را الویت اول کاری خود انتخاب نمایند تا دیگر همیشه در مغازه نباشند. اما این تصمیم تازه شروع یک کار بزرگ است و باید بدانیم که گرفتن ورودی گوگل و جذب مشتری در فضای آنلاین به همین راحتی ها هم نیست.

1606683296_1_0.gif

در دهه اخیر درخواست صعود وبسایت ها به نتایج اولیه گوگل آنقدر افزایش پیدا کرد که علمی به عنوان علم سئو به وجود آمد‌. اما سوال اینجاست که چه چیزهایی در سئو مهم هستند‌؟ مهم‌ترین معیارهای سئو چیست‌؟ و از همه مهم‌تر گوگل بر چه اساسی وبسایت‌های برتر را جدا می‌کند و به آن‌ها ورودی می‌دهد‌؟

اگر بخواهیم تمام این معیارها را برای شما بگوییم پس لازم است چند جلد کتاب را برایتان تایپ کنیم اما در بیان کلی گوگل همیشه در صدد آن است که بهترین سایت را به کاربران معرفی نماید‌. یکی از معیارهایی که گوگل به شدت بر روی آن اصرار دارد برسی رفتار کاربر و رتبه بندی وبسایت‌ها بر اساس رفتار کاربران آن وبسایت‌ است‌.  به‌عنوان مثال فرض کنید سایتی با ظاهر و دسترسی بسیار بد در نتایج گوگل بالا می‌آید و از گوگل ورودی هم می‌گیرد‌، حال اگر کاربر پس از ورود به این سایت به سرعت از آن خارج شود گوگل این را می‌فهمد که این وبسایت مورد توجه کاربر قرار نگرفته و از آن خارج شده است‌. قطعا گوگل این سایت را به رتبه‌های پایین‌تر می‌برد .

این را هم بگوییم که اگر سایتی از طرف گوگل هیچ بازدید کننده‌ای نداشته باشد پس هیچگاه نمی‌تواند تحت این آنالیز قرار گیرد‌، البته گوگل دسترسی کامل به کاربران گوگل کروم و دایرکت ویزیت‌های آن‌ها دارد و این بازدیدها را هم ملاک رتبه بندی قرار می‌دهد‌.

حال فرض کنید که ما بتوانیم ورودی‌های گوگل را به طور کامل شبیه‌سازی کنیم به شکلی که هم از طریق صفحه جستجو گوگل وارد سایت شوند و هم رفتار بسیار عالی داشته باشند‌. به نظر شما چه اتفاقی می‌افتد‌؟

بله گوگل ربات‌های ما را به عنوان یک کاربر واقعی شناسایی می‌کند و دقیقا همان تاثیر را روی رتبه‌بندی سایت ما می‌گذارد . البته شبیه سازی این بازدید‌ها به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست و معیارهای بسیار زیادی دارد‌، جالب‌تر اینکه این معیار‌ها برای هر کشور و هر منطقه متفاوت از کشور و منطقه دیگر است‌. خوشبخانه در ایران هم وبسایت‌هایی به‌وجود آمده‌اند که این خدمات را ارائه می‌دهند که از جمله بهترین آن‌ها را بازدیدیار است. با خرید ورودی گوگل بازدیدیار بسیاری از معیارهای طبیعی بودن بازدید چه در سرچ گوگل و چه در دایرکت ویزیت برای شما به ارمغان می‌آید . جالب است بدانید تمامی ورودی‌هایی که از این سایت می‌گیرید در google webmaster tools    و   google analytics   به ثبت می‌رسد و می‌توانید کنترل بسیار عالی روی آن‌ها داشته باشید‌. در کل تجربه ما با این سایت بسیار خوب بوده است و خواستیم در انتها این مقاله آن را به شما هم معرفی نمایم‌.

نکته پایانی اینکه ما به هیچ وجه ربات‌هایی مانند ipts   را تایید نمکنیم زیرا که رفتار این ربات‌ها در سایت به شدت فیک است و بعد از مدتی کاملا لو می‌رود.

ایسوس

نظر شما چیست؟