26/04/1398 - 18:50
 برای اجاره خانه در ترافیک و گرما به بازدید‌ هر خانه‌ای نروید
درصد زیادی از زمانی که برای انتخاب خانه صرف می‌شود برای بررسی گزینه‌هایی است که اگر در ابتدا اطلاعاتی درباره آنها وجود داشته باشد احتمالا کسی برای بازدید از انها نمی‌رود. با اطلاعات موجود در آدرس بازدیدهای بهتری خواهید داشت زیرا در بررسی اولیه مورد پسند بوده و ارزش بازدید حضوری دارند.

1606683296_1_0.gif

اجاره یا خرید خانه تصمیم بزرگی است، معمولا بخاطر مسائل درونی و بیرونی زیادی هم که وجود دارد پروسه جذابی نیست. بعد از پیدا کردن خانه‌هایی متناسب با بودجه‌ که در نظر گرفته‌ شده، نوبت به مسائل بعدی می‌رسد.

چرا نیاز به بازدید از همه خانه‌ها وجود دارد؟

در اکثر موارد باید به بازدید تک تک خانه‌ها رفت، چرا که اطلاعات کاملی از همه خانه‌ها وجود ندارد. بعضی از آنها عکس خوبی دارند، اما توضیحات کاملی از سال ساخت و تعداد اطاق خواب و جنس کف تا متراژ آشپزخانه و برند هود و گاز و موارد مشابه دیگر وجود ندارد. برخی آگهی‌ها توضیحات به نسبت مناسبی دارند، اما عکسی از فضاهای مختلف خانه ندارند. در برخی موارد هم صرفا بودجه و متراژ مشاهده شده و خبری از عکس و اطلاعات نیست. پس حضوری باید رفت.

از متراژ خانه و اتاق‌ها تا برند گاز رومیزی

در سایت آدرس، خبری از فایل‌های بدون عکس یا اطلاعات ناقص نیست. همه خانه‌ها حداقل ۱۰ عکس داشته و بیش از ۸۰ مورد اطلاعات از جنس کف و موقعیت اتاق‌ها تا نوع پنجره‌ها و … درباره هر خانه ثبت شده است.
می‌توان نقشه هر خانه را دید و نسبت به موقعیت اتاق‌ها، محل قرارگیری آشپزخانه و سایر اطلاعات قبل از بازدید دید خوبی داشته و بعد از بررسی اولیه نسبت به بازدید حضوری تصمیم‌گیری کرد.

خرید و اجاره خانه در مناطق ۱ تا ۵ تهران

مجموعه آدرس، در حال حاضر در مناطق ۱ تا ۵ تهران فعال است، بطور مثال برای خرید خانه در تجریش یا اجاره خانه در سعادت آباد می‌توان به سایت آدرس مراجعه کرد یا با سامانه تلفنی 74269-021 تماس گرفت، البته مناطق ۱ تا ۵ صرفا شمال تهران را پوشش نمی‌دهد، برای خرید خانه در تهرانپارس یا اجاره خانه در پونک هم می‌توان روی آدرس حساب کرد.

سامانه تلفنی آدرس

چندماهی است که مجموعه آدرس، سامانه تلفنی 74269 را نیز راه‌اندازی کرده است. می‌توان با این شماره تماس گرفت و شرایط خانه‌ای که قرار است خریداری یا اجاره شود را مطرح کرد. کارشناسان این مجموعه عکس و اطلاعات کامل را از طریق پیام‌رسان‌ها برای افراد ارسال کرده و بعد از آن می‌توان برای بازدید حضوری و مراحل بعد هماهنگ کرد.
علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آدرس به نشانی address.ir مراجعه کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟