آغاز تابستان به موازات پایان کنکور
23/04/1398 - 23:40
راهنمای خرید کتاب‌های آموزش زبان در تابستان
روزهای شروع فصل تابستان هرساله با برگزاری کنکور سراسری مصادف می‌شود. میلیون‌ها دانش‌آموز بعد از نزدیک یک سال تلاش مستمر و مطالعه کتب درسی (البته تعداد نه‌چندان کمی هم بدون مطالعه زیاد و امادگی لازم) در کنکور سراسری شرکت می‌کنند و پس از آن به صورت رسمی وارد اوقات فراغت تابستانی خود می‎شوند. فرصت باقی‌مانده تابستان، یک زمان بسیار مناسب برای یادگیری و همچنین تکمیل مطالعات مربوط به آموزش زبان انگلیسی است. طبیعتاً یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد یادگیری زبان خارجی، توجه کردن به سطح زبانمان و انتخاب کتاب‌های متناسب با آن سطح برای مطالعه است.

1606683296_1_0.gif

سطح زبان شما چیست؟ 

«انتشارات جنگل» جهت کمک به زبان آموزان برای استفاده بهینه از زمان تابستان و خرید و مطالعه کتاب‌های متناسب با سطح هر زبان‌آموز اقدام به دسته‌بندی کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی بر اساس رده سنی کرده است. کنکوری‌های عزیز می‌توانند لیست کتاب‌های آموزش زبان بزرگسالان را مشاهده کنند. دسته‌بندی‌های دیگر موجود، کتاب‌های آموزش زبان ویژه «خردسالان»، «کودکان» و «نوجوانان» است که با یک سرچ ساده می‌توانید به لیست کتاب‌های هر بخش دسترسی پیدا کنید.

چطور برای آزمون آیلتس آماده شوم؟

بسیاری از زبان‌آموزان وجود دارند که مدت‌هاست در حال تحصیل زبان انگلیسی هستند و سطوح ابتدایی و متوسط آن را طی سال‌ها آموزش دیده‌اند و حالا قصد آن را دارند که به جهت دریافت بورس تحصیلی خارج از کشور، مهاجرت شغلی و ... و یا ارتقای شغلی مدرک زبان خود را دریافت کنند. یکی از پرطرفدارترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی در بین ایرانیان، آیلتس (IELTS) است. چگونگی آماده شدن برای شرکت در آزمون آیلتس همیشه یکی از چالش‌های اصلی زبان‌آموزان است و یکی از رایج‌ترین سوالات بین آن‌ها این است که: «برای موفق شدن در آزمون آیلتس و کسب نمره مورد نیازم باید چه کتاب‌هایی را به صورت سلف‌استادی مطالعه کنم؟»
«انتشارات جنگل» کتب مورد نیاز شما در سطوح مختلف را در پکیج های تقسیم بندی شده شامل هفت سطح (از High Beginners تا IELTS Practice Plus) ارائه داده است. در هر پکیج پنج هدف دنبال می شود که شامل مهارت های speaking، listening، writing و reading و همچنین vocabulary و grammar است. برای هر سطح و هر مهارت یک ویدئو تهیه شده است که در آن سرکار خانم افخمی (از بهترین اساتید آموزش آیلتس کشور)، کتاب‌های موردنیاز آن سطح و مهارت را به شما معرفی می‌کند. اگر علاقه‌مند شدید که این ویدئوها را ببینید، صفحه «هر آنچه باید در مورد آزمون آیلتس بدانید» را مطالعه کنید. اگر احساس می‌کنید به اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات، نحوه برگزاری و منابع آزمون آیلتس نیاز دارید، می‎توانید به بخش وبلاگ وبسایت انتشارات جنگل مراجعه کنید و مطالب «چطور خودمان را برای آزمون آیلتس مجهز و آماده کنیم»، «نحوه ثبت‌نام و شرایط شرکت در آزمون آیلتس در ایران»، «برای آزمون آیلتس از چه کتاب‌ها و منابعی استفاده کنیم» و «آیلتس آکادمیک و جنرال چه تفاوتی با یکدیگر دارند» را مطالعه کنید.

کتاب‌های مورد نیازم را از کجا تهیه کنم؟ 

با توجه به سخت شدن شرایط اقتصادی و همچنین افزایش بیش از اندازه قیمت کاغذ و کتاب در ماه‌های اخیر این نکته که کتاب‌های آموزشی زبان از کجا و با چه قیمتی خریداری شوند، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. خبر خوب در این زمینه این است که وبسایت انتشارات جنگل تمامی کتاب‌های آموزش زبان خود را در تمام ایام سال با تخفیف 30 تا 40 درصدی ارائه می‌کند که می‌تواند به زبان آموزان برای صرفه‌جویی اقتصادی کمک مهمی بکند. به عنوان مثال کتاب مطرح و پرطرفدار IELTS Cambridge 14 به همراه CD با قیمت فوق‌العاده 15 هزارتومان در وبسایت قابل خریداری است.

انتشارات جنگل چه کتاب‌هایی دارد؟ 

با توجه به موارد گفته شده می‌توانیم انتشارات جنگل راه به عنوان ارزان ترین مرجع اینترنتی خرید کتاب زبان انگلیسی در نظر گرفت. راستی ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که دوستداران رمان‌های زبان اصلی هم می‌توانند با مراجعه به وبسایت جنگل رمان مورد علاقه خودشان را با تخفیف 30 تا 40 درصدی تهیه کنند و همچنین اگر به رمانی علاقه دارید که در لیست کتاب‌های منتشر شده ما وجود ندارد، با مراجعه به بخش «پیشنهاد چاپ کتاب» و ثبت کتاب مورد علاقه خود، شانس آن کتاب برای چاپ را افزایش دهید.

ایسوس

نظر شما چیست؟