23/04/1398 - 21:15
معرفی تبلیغات گوگل ادوردز
گوگل و تبلیغات گوگل به ویژه تبلیغات گوگل در صفحه اول، نقش بسیار مهمی را در بازاریابی اینترنتی امروزه دارد از آنجا که امروزه افراد به طور وسیع به گوگل در فضای مجازی دسترسی دارند روزانه بیش از ۳ میلیارد جستجو در فضای درونی گوگل صورت می گیرد.

1606683296_1_0.gif

به همین دلیل برای به دست آوردن سود  و منافع مورد نظر در دنیای پر رقابتی تجارت کسب رتبه‌ی اول در گوگل از نقش مهمی برخوردار است. تبلیغات گوگل بازار داغی دارد ولی آیا هر گونه تبلیغاتی در گوگل سود آور است؟ و می‌تواند اهداف دنبال شده را سودمند سازد؟ تبلیغات یاد شده اگر نکات و قوانین لازم و مربوطه را دنبال کنید بی‌شک سودمند خواهد بود.

ما در اینجا قصد داریم تبلیغات درگوگل ادوردز  یا تبلیغ گوگل ادز را به شما معرفی کنیم و امکانات و خدماتی که آن ها در اختیار شما قرار می‌گیرد را توضیح دهیم. انتخاب بهترین نوع تبلیغات بسیار ضروری است زیرا هزینه‌های صرف شده در این منظور برای شما بیشترین سود را خواهد آورد. روزانه کاربران به شدت و به طور گسترده به گوگل وصل می‌شوند اگر برند یا خدمات ذکر شده ی شما  در صفحه‌ی اول گوگل به ثبت برسد کاربران در اولین تلاش و نگاه به صفحه‌ی شما دسترسی خواهند یافت و این امر در افزایش اعتبار شما نقش مهمی بازی خواهد کرد و از همه مهمتر با افزایش اعتبار یاد شده به راحتی می‌توانید توجه مشتریان را به سوی خود جلب کنید.

 

معرفی تبلیغات گوگل ادوردز

تاثیر تبلیغات گوگل در بازاریابی

اینک هیچ کس نمی‌تواند تاثیر تبلیغ در گوگل را نادیده بگیرد به همین دلیل سرمایه‌گذاری برای رسیدن به تبلیغات گوگل موثر روز به روز افزایش می‌یابد. شناخت و معرفی محصولات و خدمات همواره تاثیر مطلوبی در جذب مشتریان داشته و دارد. در این نوع تبلیغات شما می‌توانید همه ی عوامل را به خوبی کنترل کنید.
اگر اطلاعاتی در مورد سئو و نحوه‌ی به کار گیری الگوریتم‌های حاکم بر گوگل داشته باشید به آسانی می‌توانید حضور کلمات کلیدی را در اهمیت رتبه‌ی گوگل درک کنید حال اینک در تبلیغات گوگل بهتر است بدانید هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد آنها وجود ندارد و این اهمیت موضوع را در موارد تبلیغات حرفه‌ای بسیار گسترش می‌دهد. امکان دیگری که در این نوع تبلیغات در اختیار کاربر است داشتن حق انتخاب در دستکاری و محدود سازی تعرفه‌ها می‌باشد. همانطور که می‌دانید تعرفه ها بر حسب میزان کلیک‌های یاد شده انجام می‌شود و همین امر شما می‌توانید به طور لحظه ای از تعرفه های حاصل و میزان کلیک های انجام شده اطلاع یابید و در نتیجه در صورت تمایل محدود سازی مربوطه را برای تعرفه ها انجام دهید.
به همین دلیل موفقیت در رسیدن به یک تبلیغات و بازاریابی مطلوب در فضای مجازی به طور کامل در اختیار شما خواهد بود که نتایج بسیار موثری خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید به طور لحظه‌ای بازده تبلیغات مطلع شوید این امر بسیار مهم است زیرا رکود ها و پیشرفت‌ها را به راحتی می‌توانید دنبال کنید و در این راستا نوآوری‌های مربوط را به خوبی در اولویت خود قرار دهید.

تبلیغات در گوگل ادوردز

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت بالا و اهمیت تبلیغات در صفحه اول گوگل اینک قصد داریم با معرفی تبلیغات در گوگل ادوردز یک راهکار مطلوبی را در اختیار شما قرار دهیم که به آسانی بتوانید بیشترین بازده را در این نوع تبلیغات داشته باشید. تعرفه‌هایی که به تبلیغات در گوگل ادوردز معرفی می شود در مقایسه به تبلیغات دیگر بسیار مقرون به صرفه است.
وجود کادر کارشناس با تجربه در زمینه‌ی تبلیغات گوگل بسیار ضروری است زیرا همه‌ی افراد با الگوریتم های پیچیده ی گوگل و سئوی کار آشنایی ندارند ولی ما اینجا هستیم تا به طور کامل مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار دهیم. به طور کامل در ساعات اداری پشتیبانی ویژه‌ای در صورت درخواست انجام می‌شود، شما می‌توانید همه‌ی مراحل مربوطه را یا در اختیار تیم ما قرار داده و گزارشات روزانه را دریافت کنید و یا اینکه به طور کامل در اختیار شما قرار بگیرد و مشاوره‌های ویژه را از سوی ما دریافت کنید. در ادامه به برخی از امکانات مطرح شده توسط تبلیغات در گوگل ادوردز اشاره شده است.

امکانات ارائه شده توسط تبلیغات گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل ادوردز در نظر دارد که موفقیت شما را در زمینه‌ی بهترین و کاملترین تبلیغات اینترنتی حتمی سازد. تیم و کادر فنی ما با ارائه ی راهکارها در همه ی زمینه ها ابتدا رضایت شما و سپس رضایت مشتریان شما را دارد ‌.

  • میدانید با به کار گیری تبلیغات در گوگل ادوردز در لحظه چقدر فروش شما ارتقا خواهد یافت.  تبلیغ گوگل ادوردز  با تجربه‌ی کافی در این زمینه و داشتن تیم فنی در این زمینه به ما افتخار این را داده است که  در همه ی این سال‌ها در خدمت شما سرافراز باقی بمانیم.
  • اگر تبلیغات گوگل به طور موثر انجام نشود جز از دست دادن هزینه‌ی خود و نرسیدن به تبلیغات موثر سود مازادی نصیب شما نخواهد بود. دانستن راهکارها در این زمینه بسیار مهم است. ما اینجا هستیم تا راهکارها را برای شما آموزش دهیم. تا یک تبلیغات حرفه‌ای داشته و با کمترین هزینه‌ها، سودهای کلانی را کسب کنید.
  • دسترسی به اکانت رسمی از دیگر امکاناتی است که توسط تبلیغات در گوگل ادوردز در اختیار شما قرار می‌گیرد که یکی از مهمترین جنبه‌های تبلیغات گوگل است زیرا کنترل صفحه به طور کامل زیر نظر شما انجام خواهد شد.
  • در برخی موارد متناسب با تعرفه‌های در نظر گرفته شده تخفیف‌های مطلوبی نصیب کاربران در این نوع تبلیغات توسط ادوردز ۲۰ انجام می‌شود و این به شما اجازه می‌دهد که با هزینه‌های مناسب بتوانید به رتبه ی اول گوگل دست یابید.

پیشنهاد ما این است یک بار تعرفه‌ها و تجربه‌ی همکاری با تبلیغ گوگل ادوردز  را امتحان کنید و بازده به وجود آمده را مقایسه کنید مطمئن باشید به طور وسیع به اهدافی که در این راستا دارید خواهید رسید.

تلفن پشتیبانی دفتر : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۲۳ تلفن بخش فروش : ۰۲۱۶۶۹۷۹۰۳۹

ایسوس

نظر شما چیست؟