19/03/1398 - 21:45
همکاری کولرمستر و GTR Simulator برای ساخت کابین شبیه ساز رانندگی
شرکت کولرمستر به تازگی پیش نمایشی از نتیجه همکاری با برند GTR Simulator ارائه داده است که مضمون این همکاری تولید مشترک یک مجموعه شبیه‌ساز رانندگی(ترکیب میز، صندلی، کیس و لوازم شبیه‌سازی رانندگی) یا Racing Simulator چند کاره به نام GTA-F CoolerMaster Edition است، ویژگی مهم این دستگاه این است که که تنها با ایجاد تغییراتی کوچک و در لحظه، کاربر می‌تواند میز شبیه سازش را تبدیل به میز کار یا گیمینگ نماید و برعکس.

1606683296_1_0.gif

اسکلت و همینطور بدنه این دستگاه شبیه‌ساز از جنس از فولاد مستحکم هستند تا تحمل حرکات ناگهانی راننده و انرژی وارده به فرمان و پدالها را بصورت طولانی مدت داشته باشد، همچنین  این مجموعه‌ی شبیه‌ساز با دارا بودن نقاط قابل تنظیم زیادی، امکان تغییر ارتفاع و زوایای صندلی و میز را فراهم می‌کند تا هر شخصی با هر اندازه‌ای بتواند از آن استفاده نماید. 14 نقطع قابل تنظیم در این دستگاه تعبیه شده که می توان با استفاده از آنها  زوایا، ارتفاع و جای صندلی را نسبت به میز و فرمان تنظیم کرد و یا ارتفاع و فاصله مانیتورها تا فرمان را تغییر داد تا حتی در صورت شرکت کردن در مسابقه معروف 24 ساعته لمانز هم از راحتی کامل برخوردار باشید.

همکاری کولرمستر و GTR Simulator برای ساخت کابین شبیه ساز رانندگی

  براکت نگه دارنده مانیتورها توانایی نگهداری و ثابت نگاه داشتن 3 مانیتور 30 تا 36 اینچ و یا یک مانیتور 50 اینچ را داراست تا به بهترین شکل ممکن در جلوه‌های بصری بازی های شبیه‌ساز رانندگی غرق شده و خود را بطور واقعی در ماشین و مسابقه تصور کنید. همچنین یک کیس با کیفیت، بزرگ، زیبا و در هارمونی با دیگر اجزای GTA-F نیز بصورت عضوی از این دستگاه شبیه‌ساز وجود دارد که شما را از داشتن کیس جداگانه برای قطعاتتان بی نیاز میکند.

همکاری کولرمستر و GTR Simulator برای ساخت کابین شبیه ساز رانندگی

  در پکیج دستگاه شبیه ساز GTA-F CoolerMaster edition دو عرشه با قابلیت تعویض سریع وجود دارد که در یک حالت آن می‌توان فرمان شبیه‌ساز را به بوسیله آن به میز متصل کرد و در حالت دوم نیز با حذف نگهدارنده فرمان و استفاده از نگهدارنده کیبورد، شبیه‌ساز تبدیل به یک میز کار و بازی با فضای مناسب کیبورد و موس در پیش روی کاربر(دقیقا به جای محل نصب فرمان در حالت اول) می‌شود.

همکاری کولرمستر و GTR Simulator برای ساخت کابین شبیه ساز رانندگی

  همچنین شایان ذکر است که براکت‌های نگهدارنده فرمان GTA-F بگونه ای طراحی شده‌اند که با بیشتر مدل‌های استاندارد فرمان از برندهای مختلف سازگار باشند. البته برای سال 2020 ، کولرمستر و GTR Simulator قصد تولید یک ست فرمان و پدال مشترک را نیز دارند.

ایسوس

نظر شما چیست؟