10/02/1398 - 19:51
Safetica  به شرکای تجاری فناوری Fortinet پیوست
شرکت ارتباط امن یک بار دیگر، به موضع خود را به‌عنوان یک شریک امنیتی مهم فناوری اطلاعات تاکید کرده است. ما پس از همکاری با مایکروسافت و ESET، مشارکت فناوری یکی دیگر از شرکت‌های مهم را به‌دست آورده‌ایم. تبدیل به بخشی از اکوسیستم اتحاد فناوری Fortinet شده‌ایم. یکپارچگی راه‌حل پیشگیری نشت اطلاعات Safetica با محصولات Fortinet، به کسب و کارها ابزار قدرتمندی برای حفاظت از داده‌ها، صرف‌نظر از حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، داده است.

اتحادیه فناوری Fortinet یک جامعه از ارایه‌دهندگان فناوری جهانی، با تخصص‌های منحصربه‌فرد را برای ارایه راهکارهای جامع با استفاده از معماری لایه باز  Fortinet Security Fabric، در کنار یکدیگر قرار داده است. به دلیل همین معماری لایه باز است که Safetica و Fortinet می‌توانند در هماهنگی کامل کار کنند تا سطح امنیت بیشتری را فراهم آورند.
“در دنیای امروزه تهدیدات امنیتی فناوری اطلاعات، ما نمی توانیم به یک محصول واحد برای محافظت از خودمان تکیه کنیم.
Petr Zikes، مدیر عامل شرکت  Safetica Technologies، گفت: ادغام چندین راهکار به این معنی است که ما دیگر نیازی به دسترسی، نظارت و نگهداری هر راهکار از کنسولی جداگانه نداریم. در حالی که امروزه اکثر شرکت‌ها درک می‌کنند که برای حفاظت از دستگاه‌ها و کاربران خود نیاز به اقدامات امنیتی مانند فایروال‌ها و نرم‌افزارهای ضد ویروس دارند، راهکاری برای جلوگیری از نشت اطلاعات اغلب نادیده گرفته می‌شود. ما فکر می‌کنیم که این یک اشتباه اساسی است.
Zikes  اظهار داشت: “هر کسب و کار بر پایه داده‌ها اجرا می‌شود. فرقی نمی‌کند که این اطلاعات شخصی، تجاری، مالی یا هر نوع مالکیت معنوی داشته باشند، باید از این داده‌ها محافظت شود. هنگامی‌که داده‌های حساس از بین رفته یا دزدیده می‌شوند، شهرت شرکت، پایگاه مشتری و دانش اختصاصی، در معرض خطر قرار خواهد گرفت. ”
به‌همین دلیل است که ما به Fortinet نزدیک شدیم تا به یک شریک تکنولوژی تبدیل شویم و راهکار یکپارچه‌ای را ایجاد کنیم. راهکار Safetica DLP با FortiMail Secure Email Gateway و FortiSIEM ادغام و با یکپارچگی بیشتر برنامه‌ریزی شده است.

یکپارچگی محافظت از اطلاعات را افزایش می‌دهد

Neil Prasad ، مدیر ارشد بازاریابی محصول و فناوری جهانی Fortinet ، گفت: “Fabric Security Fortinet یک معماری لایه باز طراحی شده است تا فرآیند یکپارچه سازی فناوری‌های تکمیلی شرکا را سهولت بخشیده و دید وسیع، تشخیص یکپارچه تهدید و پاسخ خودکار به منظور پیشگیری از تهدیدات پیشرفته امنیت سایبری را برای کاربران به ارمغان آورد. رویکرد لایه باز  Fortinet، توانایی‌های Fortinet و شرکای خود را برای محافظت از شرکت‌ها در تمامی سطوح حمله، از IoT تا Cloud را گسترش می‌دهد. خوشحالیم که Safetica را به‌عنوان شریک اتحادیه فناوری Fortinet اعلام کنیم و ورود Safetica را به اکوسیستم لایه باز Fortinet خوشامد گفته و راهکارهای یکپارچه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان را فراهم آوریم.”
همچنین برای یکپارچگی هیجان زده هستیم. ما می‌دانیم که امنیت فناوری اطلاعات اغلب با یک راهکار تنها به دست نمی‌آید. معتقدیم که شرکت‌ها نیاز به یک ترکیب موثر از ابزارها دارند و به همین دلیل است که Safetica طراحی شده تا به راحتی و به طور موثر با فناوری‌های جالب مانند Fortinet ادغام شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟