31/01/1398 - 21:10
برگزاری نمایشگاه آنلاین کارآموزی کارآموزشو
نمایشگاه آنلاین کارآموزشو با تمرکز بر کارآموزی در حوزه‌ي برنامه‌نویسی، ۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت ماه توسط شرکت Quera و با حمایت شرکت اسنپ برگزار می‌شود.
این نمایشگاه که به شکل تخصصی بر حوزه برنامه‌نویسی تمرکز دارد، با هدف پر کردن فاصله بین دانشگاه و صنعت برای دانشجویان از طریق ایجاد موقعیت‌های شغلی کارآموزی در شرکت‌های معتبر IT کشور شکل گرفته است.

1606683296_1_0.gif

این نمایشگاه به صورت کاملاً آنلاین برگزار می‌شود و در آن دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی از دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تهران، فردوسی مشهد، دانشگاه اصفهان و جمعی از دیگر دانشگاه‌های برتر کشور حضور خواهند داشت.
یکی از مشکلات رایج دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار، تمایل شرکت‌ها به جذب نیروهای با سابقه کاری بالا است. مزیت این نمایشگاه مقابله با این چالش از طریق برگزاری آزمون مهارت سنجی می‌باشد.
این آزمون فرصت مناسبی برای کارجویان است تا مهارت‌های فنی خود را در زبا‌ن‌های برنامه‌نویسی مورد علاقه‌شان در معرض دید شرکت‌ها و کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار دهند. همچنین این آزمون می‌تواند به عنوان مبنایی مناسب برای شرکت‌ها جهت مقایسه مهارت‌های افراد متقاضی با هم و انتخاب نیرو‌ی کار مورد نظرشان تبدیل شود.
نتایج این آزمون که به شکل خودکار توسط سامانه‌ داوری و مهارت‌سنجی Quera تصحیح می‌شود، به عنوان بخشی از رزومه کارجویان در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد تا با سهولت بیشتر بتوانند به جذب استعدادهای مورد نیاز خود اقدام کنند...

https://quera.ir/karamoozsho/

ایسوس

نظر شما چیست؟