31/01/1398 - 19:45
بهترین مقاصد جنوب شرقی آسیا برای فرار از سرمای زمستان
خیلی از افراد هستند که سرمای زمستان را دوست ندارند و به دنبال جایی برای ریلکس کردن با آب هوای گرم و معتدل و یا آفتاب گرفتن در سواحل هستند. الفبای سفر به شما بهترین مکان‌ها در جنوب شرقی آسیا معرفی می‌کند تا در زمستان به آنجا سفر کنید.

1606683296_1_0.gif

کرابی،تایلند Krabi

کشور تایلند با وجود سواحل شگفت‌انگیز فراوان، ماسه‌های نرم و شنی، چشم‌اندازی از آبی بیکران اقیانوس با انواع جزیره‌های کوچک و بزرگ یکی از این مقاصد است. تصور کنید در سرمای زمستان برای فرار از برف و یخ به جایی خلوت و به دور از هر گونه شلوغی به یک جزیره گرمسیری سفر کنید.
 کرابی یکی از جزایر تایلند در جنوب شرقی آسیا، با داشتن سواحل مختلف، جاذبه‌های دیدنی و جنگل‌های سرسبز و معابد و غارهای طبیعی و تورهای گشت‌زنی در جزایر مختلف از جمله فی فی همان چیزی است که شما در تور بانکوک پاتایا به دنبال آن هستید. 

کرابی،تایلند Krabi

نها ترنگ، ویتنام Nha Trang

شهر ساحلی و آفتابی نها ترنگ هوایی درست برعکس هوای ابری و برفی زمستان دارد. شهر ساحلی و مدرن با آبهای زلال و شفاف، سواحل ماسه سفید و طبیعتی زیبا هما مقصد مورد نظر شما در زمستان است.
شما می‌توانید در هتل‌های لوکس اقامت کنید و در سواحل شهر غواصی کنید، و یا ورزش‌های آبی انجام دهید. یکی از تجربیات غافلگیر‌کننده این شهر، تماشای چشم‌انداز بی نظیر مشرف به اقیانوس و شهر از داخل تلکابین است.

نها ترنگ، ویتنام Nha Trang

جزیره پانگکور، مالزی Pangkor Island

جزیره پانگکور تنها 3 ساعت با کوالالامپور پایتخت مالزی فاصله دارد و جزیره‌ای رویایی برای کشف کردن است. یکی دیگر از بزرگترین و خیره‌کننده‌ترین ساحل که در این جزیره قرار دارد خلیج محبوب نیپاه است.
با سپری کردن روز خود در سواحل این جزیره گذر زمان را احساس نمی‌کنید. ماجراجویی‌هایی مختلف در انتظار شما است از جمله قایقرانی و غواصی و کشف زیبایی‌های جزیره که در مالزی می‌توانید با استفاده از تور به این جزیره بهشتی سفر کنید. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور مالزی با همکاران ما در آژانس مسافرتی الفبای سفر تماس حاصل نمایید.

کامپوت، کامبوج Kampot

شهر باستانی کامپوت با فضایی آرام و به دور از شلوغی برای سفر کردن در زمستان یک انتخاب عالی است. قدم زدن در اطراف رودخانه‌های زیبا و یا پیاده‌روی و تماشای حیات وحش این منطقه بر فراز تپه‌ها بسیار لذت‌بخش است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی کامبوج، صنعت گردشگری در این کشور توسعه زیادی پیدا کرده است.
امکانات رفاهی مانند تاسیس هتل‌ها و رستوران‌های مختلف که آماده پذیرایی از گردشگران هستند. با این حال این شهر همچنان رنگ و بو و سبک قدیمی خود را حفظ کرده و از دوره استعمار فرانسه همچنان ساختمان‌هایی به جای مانده که بازسازی نشده‌اند.
کامپوت، کامبوج Kampot

سنتوزا، سنگاپور Sentosa

شهرت جزیره سنتوزا در سنگاپور نیاز به تعریف کردن ندارد. سنتوزا یک جزیره مصنوعی است که تنها برای تفریح و سرگرمی ساخته شده و انواع سرگرمی‌های جذاب و جالب و البته مدرن را این جزیره می‌توانید تجربه کنید. شهربازی و یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا در این جزیره قرار دارند.
به غیر از پارک و اماکن تفریحی، سواحل کم نظیر و دیدنی، غارهای مخفی، مناظر خیره کننده نیز از جاذبه‌های طبیعی فوق العاده هستند. در سفر تور مالزی سنگاپور می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در جزیره سنتواز از اماکن توریستی سنگاپور داشته باشید.

سنتوزا، سنگاپور Sentosa

پالاوان، فیلیپین Palawan Island

با وجود 7 هزار جزیره گرمسیری، جزیره پالاوان در فهرست یکی از زیباترین جزایر دیدنی دنیا به شمار می‌رود. این جزیره کوچک خیره کننده تعداد قابل توجهی از جاذبه‌های طبیعی را در خود جای داده است.
از سواحل ماسه‌ای گرفته با چشم‌انداز رویایی، دریاچه‌های زلال و غواصی در آب‌های لاجوردی از تجارب فراموش نشدنی در جزیره پالاوان است. حیات وحش دیدنی این منطقه نیز حرفی برای گفتن دارد و یا پیاده‌روی بر روی تپه‌های سبز و پرگل در امتداد برکه و رودها را در سفر به این جزیره فراموش نکنید.

پالاوان، فیلیپین Palawan Island

جزیره نوسا، اندونزی Nusa Islands

بالی به عنوان یک جزیره زیبا با سواحل حیرت‌انگیز و طبیعتی نفس گیر بسیار شناخته شده است. اما اندونزی جزایر گرمسیری زیبای بسیار را در خود نهفته است که یک مقصد سفر زمستانی خوب محسوب می‌شود. جزیره نوسا در جنوب شرقی اندونزی واقع شده است.

جزیره نوسا، اندونزی Nusa Islands
جزیره نوسا دارای حیات وحش گسترده است از انواع پرنده‌ها گرفته تا ماهی‌ها، مرجان‌ها را می‌توانید در جزیره مشاهد کنید. از تپه‌ها گرفته تا سواحل گوناگون را در جزیره نوسا می‌توانید کشف کنید. همچنین می‌توانید در اقامتگاه‌های مقرون به صرفه در فضای باز اقامت کنید و هر روز را به ماجراجویی جدیدی در نوسا از نقاط دیدنی اندونزی بپردازید.

ایسوس

نظر شما چیست؟