25/12/1397 - 14:10
تفریح بهاری با تور گرجستان و تور استانبول
اگر هنوز برای سفر نوروزی خود تصمیم نهایی را نگرفته‌اید دیگر لازم است تا اطلاعات خود را در مورد مسیرهای مختلف نهایی کرده و پس از انتخاب نهایی سراغ خرید تور خود بروید.

1606683296_1_0.gif

تور گرجستان؛ انتخاب هوشمندانه نوروزی

تور گرجستان از بهترین مسیرها برای سفر نوروزی است. دلایلی بسیار مختلف و متنوع برای این موضوع وجود دارد. آژانس مقتدر سیر به عنوان مجری مستقیم تور گرجستان تلاش می‌کند تا شما را با دلایل دقیق انتخاب این مسیر برای نوروز آشنا کند. تلاش کردیم تا در این‌جا به صورت خلاصه اما موثر دلایل را لیست کنیم:

  1. غذاهای بی‌نظیر گرجی: یکی از معروف‌ترین جاذبه ها برای تمامی جهانیان در شهرهایی نظیر تفلیس غذاهای گرجی‌ست که شهرت آن به تمامی کشورها رسیده است. صبحانه‌هایی رنگارنگ با تنوعی کم‌نظیر که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد و مسافران را به خود جذب کند. غذا یکی از عواملی‌ست که نمایانگر فرهنگ یک کشور است و گرجیان در این بخش بسیار موفق ظاهر شده اند.
  2. تنوع در مدت اقامت: شما از ۲ شب تا ۱۰ شب می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید. پس اگر قصد سفری کوتاه و اقتصادی داشته باشید یا قصد سفری برای تفریح و خوشگذاری این گزینه‌ها برای شما وجود دارد چرا که پروازهای این کشور بسیار متنوع است و امکان خرید در زمان‌های متفاوت برای مسافران فراهم شده است.
  3. جاذبه‌های خاص تاریخی: این که شما در بخش وسیعی از شهر امکان قدم زدن بر روی سنگفرش، بازدید از کلیساها، بازدید از اپراهای تاریخی و همچنین لم دادن بر روی صندلی‌های کافه‌ها و نوش جان کردن غذاهای سنتی را داشته باشید در تمامی شهرها فراهم نیست اما گرجستان از آن دست شهرهایی‌ست که این قابلیت را دارد و حتماً لذت‌بخش خواهد بود.
  4. جشن‌های نوروزی: این اما یکی دیگر از امکانات جالبی‌ست که در گرجستان وجود دارد. گرجی‌ها هم نوروز را جشن می‌گیرند و مسافران می‌توانند مراسم ویژه‌ی آن‌ها برای نوروز را مشاهده کرده و لذت ببرند.
  5. تورهای ترکیبی: علاوه بر تور تفلیس که در تمام طول سال برای مسافران قابلیت انتخاب آن وجود دارد. تور ترکیبی تفلیس باتومی نیز می‌تواند برای مسافران جذاب باشد. سفر از شهری تاریخی به یک شهر مدرن با سواحلی زیبا و لذت بخش که می‌تواند خستگی یکسال را به طور کامل از بدن مسافران خارج کرده تا آماده‌ی سال کاری جدید شوند.

حال اگر به نظرتان دلایل بالا برای شما جذاب و زیباست بهتر است دست به کار شوید و تور گرجستان نوروز 98 را خریداری کنید.

گشت بهاری در تور استانبول

با فرا رسیدن بهار زمین جان تازه‌ای به خود می‌گیرد و تعادل بهاری می‌تواند برای سفر بهترین زمان و برای لذت بردن از هوا به‌خصوص در منطقه‌ی ما فراهم شود. مسافران می‌توانند با خیالی آسوده از عدم گرم و سردی هوا لذتی دوچندان را از سفر خود ببرند. 

تور استانبول نوروز 98 هم از این دست موارد است. ترکیه در همسایگی ما واقع شده و از نظر آب و هوایی چندان با ما متفاوت نیست پس حتماً درک می‌کنید که چه تفاوت خاصی برای سفر در این تاریخ‌ها برای مسافران وجود دارد. اما دلایل سفر به استانبول بسیار بیشتر از این‌هاست و در تمام طول سال افراد با استقبال خود نشان‌دهنده همین دلایل هستند. تلاش کردیم تا در زیر دلایل اصلی مسافران برای سفر به این شهر زیبا را شرح دهیم.

تفریح بهاری با تور گرجستان و تور استانبول

  1. سهولت سفر: برای سفر به ترکیه نیازی به دریافت ویزا وجود ندارد بنابراین هر زمان تصمیم بگیرید به راحتی و با خرید تور می‌توانید به این کشور سفر کنید. این شاید برای ایرانیان گزینه‌ی مهمي ست.
  2. تنوع پروازها:یکی از پر پروازترین مسیرها از مبدأ ایران متعلق به شهر استانبول است و همین امر دست مسافران را برای برگزیدن ایرلاین، ساعت پروازی، و روز سفر باز می‌گذارد و همین می‌تواند برای بسیاری از مسافران حائز اهمیت باشد.
  3. مراکز خرید: بدون شک ایرانیان به خرید علاقه‌ی فراوانی دارند. در کنار این علاقه بسیاری از برندهای معروف جهانی در ایران شعبه‌ای ندارند و همین امر باعث می‌شود حضور در کشور خارجی فرصت خرید را برای ایشان فراهم کند. استانبول اما متفاوت از دیگر مکان‌هاست بسیاری از برندهای داخلی ترکیه هم کیفیتی عالی و قیمت‌هایی باورنکردنی دارند و این برای مسافران بسیار حذاب خواهد بود.
  4. قیمت مناسب: با توجه به انتخاب پرواز، هتل و امکانات برای سفر قیمت‌های این مسیر بسیار عالی و مناسب است. نزدیکی بعد مکانی نیز عاملی برای کاهش قیمت بلیت‌های این مسیر است و همین باعث قیمت مناسب تورهای آن هم خواهد شد. همین‌طور هزینه‌های جاری در طول سفر هم برای مسافران به نسبت بسیاری از مسیرها مناسب‌تر است و می‌توانند از سفر خود با هزینه‌ی معقولی لذت ببرند.
    پس اگر شما هم به فکر سفر نوروزی و برنامه‌ریزی هستید زمان را از دست ندهید و به سرعت با بررسی تور استانبول در سایت مقتدر سیر نسبت به تصمیم خود مطمئن شده و خرید خود را نهایی کنید.

منبع : ‌ویرلن

ایسوس

نظر شما چیست؟