21/12/1397 - 11:31
راهنمای ساده برای سفر با تورهای نوروزی گرجستان و استانبول
اگر برای عید نوروز خود برنامه‌ی سفر به کشورهای همسایه را در نظر گرفتید، وقت زیادی برای تصمیم‌گیری نهایی و خرید تور خود ندارید چرا که رفته‌رفته تاریخ‌های مناسب و هتل‌های قابل قبول این مسیرها در حال اتمام است.

1606683296_1_0.gif

بسیاری از ایرانیان، سال نو را همراه با خانواده یا دوستان خود به سفر می‌روند، این سفرها در قالب داخلی یا خارجی ممکن است باشد، مهم‌ترین دلیل این امر تعطیلات طولانی مدت و مناسبی‌ست که این امکان را به اکثریت افراد جامعه می‌دهد تا خستگی یک سال کار مداوم را از تن به در کنند و به استراحت و خوشگذرانی بپردازند. برای عده‌ای باز هم سفر بلند مدت یک هفته یا ده روزه چندان ممکن نیست و می‌خواهند در تعطیلات هفته‌ی اول نوروز یا تعطیلات روزهای پایانی آن به سفر روند، برای چنین افرادی اما وقت زیادی برای خرید باقی نمانده است. آژانس آویسا الهه باستان به عنوان مجری مستقیم تورهای مختلف در این مطلب می‌کوشد تا شما را برای شرایط دو کشور همسایه به‌خصوص در عید نوروز بیشتر آشنا کند.

تور گرجستان در نوروز امسال

تور گرجستان نوروز 98 به عنوان یکی از ویژه‌ترین گزینه‌هایی‌ست که در مقابل خانواده‌های ایرانی به عنوان یک سفر اقتصادی قرار دارد. نزدیکی مسافت، تنوع پروازها و تنوع تعداد شب‌های اقامت باعث شده تا امکان ارائه خدمات ارزان‌تر از سایر مسیرها برای آژانس‌ها فراهم باشد. تورهای نوروزی گرجستان در دو مسیر کلی تفلیس و تفلیس باتومی برگزار می‌شود. همین امر یک امتیاز محسوب می‌شود چرا که در طول سال شاید فقط ۲ ماه تور ترکیبی تفلیس باتومی در جریان است و مسافران مقصد شگفت‌انگیز تفلیس امکان سفر به مقصد ساحلی و مدرنی نظیر باتومی را دارند. آب و هوای گرجستان نیز در نوروز بسیار مناسب است و بهار تفلیس می‌تواند شما را سرمست از عِطر گل‌های بهاری کند.
گشت و گذار در شهر تفلیس می‌تواند برای بسیاری از مسافران جذاب و خاص باشد. بازدید از کلیساها، سالن‌های اپرا، مجسمه‌ها و مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر هر کدام می‌تواند خیره‌کننده و جذاب باشد. اما قدم زدن بر روی سنگفرش‌های محله‌ی قدیمی شهر تفلیس یک تجربه‌ی خاص و ویژه خواهد بود، بخش عمده‌ای از منطقه از سنگفرش پوشیده شده و مغازه‌های چشم‌گیر، کافه‌ها و رستوران‌ها در حال سرویس‌دهی به مسافران هستند، حداقل ۳ تا ۴ ساعت در روزتان را می‌توانید به وقت گذراندن در این محله‌ها اختصاص دهید و هر زمان خسته شدید در یکی از کافه‌های خیابانی بنشینید و قهوه‌ای نوش جان کنید تا دوباره امکان گشت و گذار در این محله‌ی خاص و ویژه را داشته باشید.
باید در نظر داشته باشید که تور گرجستان از مسیرهای مورد علاقه‌ی ایرانیان است و برنامه‌ریزی برای روزهای خاص نوروز و همچنین هتل‌های خاص باید از قبل صورت پذیرد تا همه‌ی پیش‌بینی‌ها و انتظارات به درستی برآورده شود. با امید سفری خوب و خوش برای همه‌ی مسافران این کشور زیبا و جذاب.

تور استانبول در نوروز 98

علاقه‌ی وافر ایرانیان به کشور ترکیه در نوروز همیشه نمود بیشتری پیدا می‌کند. شهرهای متفاوت ترکیه از استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و حتی وان مملو از ایرانیانی‌ست که با دلایل مختلف این کشور را برای سفر خود برگزیده‌اند. اما در میان تمامی این مسیرها و شهرها تور استانبول جاذبه‌های خاص دیگری برای ایرانیان دارد. بسیاری از ایرانیان به این شهر سفر کرده‌اند و برخی از آن‌ها به یک‌بار سفر هم قناعت نکرده و بارها و بارها تنی در این شهر آسوده‌اند. دلایل این جذابیت آن‌قدر زیاد است که در این مطلب شاید نگنجد اما هر چه هست نوروز هم از آن زمان‌هایی‌ست که تعداد زیادی از ایرانیان به این شهر به عنوان مقصد خود فکر می‌کنند.

راهنمای ساده برای سفر با تورهای نوروزی گرجستان و استانبول

تنوع پروازها در حدی که شاید از شمارش خارج باشد، تعداد شب‌های اقامت و همچنین هتل‌های متنوع با درجه‌های مختلف آن‌چنان بالاست که این کمک را به همه‌ی مسافران می‌کند تا انتخابی مطلوب خود داشته باشند. از تورهای ارزان استانبول گرفته تا یک سفر لاکچری به این شهر بی‌نظیر که می‌تواند لذتی بی‌نظیر را برای مسافران خود با جاذبه‌های بی‌انتهای‌ش به ارمغان بیاورد.
اگر شما از آن دست افرادی هستید که استانبول را برای سفر نوروزی خود برگزیده‌اید دیگر زمان آن رسیده که برنامه‌ی خود را نهایی کنید و خرید انجام دهید، هتل‌های خاص در حال تکمیل ظرفیت هستند و برای برخی ساعت‌های درخشان روزهای خاص پروازها در حال تکمیل شدن هستند و این ممکن است برای شما دردسرساز شود و مجبور شوید کمی از خواسته‌ها و انتظارات‌تان کوتاه بیاید در صورتی‌که اگر زود بجنبید نیازی به چنین ریسکی وجود ندارد و سفری مطلوب و بی‌دردسر همراه با حداکثر لذت برای شما فراهم خواهد شد. پس چندان معطل نکنید و در اولین فرصت با کارشناسان آژانس آویسا تماس گرفته و تور استانبول نوروز 98 را خریداری کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟