18/12/1397 - 14:39
قاب‌ گوشی و تبلت با مناسب‌ترین قیمت در دیوار
به نظر شما انتخاب و خرید قاب موبایل یا تبلت دقیقا به چه دقت‌هایی نیاز دارد؟ بیشتر افراد به خصوص خانم‌ها، در انتخاب قاب یا همان کاور موبایلشان تنها به ظاهر دقت می‌کنند. یعنی شکل، رنگ و طرح برایشان اولویت بیشتری دارد. به همین دلیل رفته رفته کشو‌هایشان پر از قاب‌های موبایلی می‌شود که بعد از مدتی دلشان را زده یا از مد افتاده‌اند و یا به خاطر کیفیت پایین نمی‌توان دیگر از آن استفاده کرد. تنوع طلبی در مورد قاب‌ها فقط اطراف شما را شلوغ‌ می‌کند، بلکه پول‌تان را نیز هدر می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

بیشتر ما معمولا پس از مدتی با یکی از قاب‌هایمان احساس راحتی بیشتری می‌کنیم و بقیه را کمتر استفاده می‌کنیم. بعد از خرید گوشی موبایل یا تبلت، اولین کاری که باید بکنید، خرید قاب است.

اهمیت قاب با کیفیت

بی‌کیفیت‌ بودن قاب باعث شکستن، پوسته پوسته شدن، کم رنگ شدن یا تغییر رنگ، زرد شدن، باز شدن لبه‌ها، جدا شدن قسمت‌های مختلف آن و ... می‌شود. قاب‌های ژله‌ای بی‌کیفیت پس از مدتی معمولا زرد می‌شوند و دیگر شفافیت روز اول را ندارند. قیمت قاب‌های موبایل  معمولا از ۲۰ هزار تومان شروع می‌شود و شما نباید از قابی با این قیمت انتظار کارکرد بالا داشته باشید. خرید قاب موبایل و تبلت از آن جهت اهمیت دارد که این وسایل به عنوان محافظی از وسایل الکترونیکی با ارزش ما وارد عمل می‌شوند و ضربات احتمالی را می‌گیرند، بعلاوه که نوعی شخصی سازی و زیبا سازی برای وسایل الکترونیکی ما نیز هستند. اگر به دنبال حفاظت کامل و دوام قاب هستید، سراغ قاب‌های اورجینالی که خود کمپانی سازنده‌ی گوشی ساخته و یا توصیه می‌کند بروید، بعلاوه که همیشه مراقب گوشی‌تان باشید، زیرا گوشی ضربه خورده افت قیمت زیادی خواهد داشت، به خصوص اگر این ضربه در بدنه‌ی گوشی محسوس باشد. پس ارزشش را دارد که برای خرید قاب مطمئن و مقاوم هزینه کنید.

قاب، برچسب، کیف یا بامپر؟

قابی نخرید که باعث بزرگ‌تر و یا سنگین‌تر شدن گوشی شما شود. از طرفی قاب بسیار نازک و ظریف هم انتخاب نکنید. قاب نازک نمی‌تواند از ضربات احتمالی محافظت کند. برخی به جای قاب، برچسب را انتخاب می‌کنند که البته ما اصلا آن را توصیه نمی‌کنیم. زیرا برچست هیچ نقشی دربرابر ضربه ایفا نمی‌کند و در بهترین حالت می‌تواند جلوی خط و خش را بگیرد. اگر در محیط‌های کارگاهی هستید و احتمال ضربه بیشتر است، قاب‌های مخصوص بسیار محکم بخرید. همچنین بامپر‌ها هم تنها می‌توانند دور قاب دور گوشی را بپوشانند و اگر گوشی شما از پشت روی زمین بیوفتند آسیب خواهد دید. اهمیت خرید و فروش قاب موبایل و تبلت نیز، بخاطر همین نقش محافظتی آن است. اگر زیاد از موبایتان استفاده نمی‌کنید از کیف‌های کتابی گوشی استفاده کنید که صفحه‌ی گوشی را نیز محافظت می‌کنند.

قاب‌های قبلی را به سادگی بفروش

اگر شما هم کوهی از قاب‌های موبایل و تبلت دارید، قبل ار اینکه به فکر قاب دیگری باشید، قاب‌هایی که دارید را در سایت دیوار آگهی کنید و بفروشید. خودتان را از تعدد قاب‌ها رها کنید و با یک قاب با کیفیت پیش بروید. بهتر است به جای ده قاب بی‌کیفیت، یک قاب با کیفیت بالا داشته باشید که مدت زیادی برای شما کار کند. خرید و فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت به خصوص قاب به راحتی در سایت دیوار امکان پذیر است. کسانی که قصد فروش گوشی موبایل خود را دارند می‌توانند به سادگی با ثبت یک آگهی تمام قاب‌های خود را با قیمت توافقی بفروشند. خرید از این افراد بسیار به صرفه‌تر از خرید قاب‌ها به صورت تکی از بازار است و می‌تواند روحیه‌ی تنوع طلبان را نیز ارضا کند، اما همانطور که در ابتدا گفتیم نباید از قاب‌های ارزان انتظار کیفیت بالایی را داشته باشید. در میان آگهی‌ها می‌توانید قاب‌های اورجینال دست دوم نیز پیدا کنید که مطمئن‌تر هستند.

منبع  : ویرلن

ایسوس

نظر شما چیست؟