پاوربانک‌های نجات‌بخش را از دیوار بخر
18/12/1397 - 11:18
هزاران پاوربانک ارزان قیمت در دیوار
شارژر همراه یا پاوربانک یکی از خدمات بزرگ دنیای تکنولوژی به افرادی بود که دوست ندارند برای شارژ کردن گوشی موبایلشان خودشان را اسیر پریز برق کنند. افرادی که همیشه در حال تحرک و جابه‌جایی هستند و سکون ندارند. پرتابل بودن باعث می‌شود، بتوانید پاوربانک را هر جایی ببرید. ما ساعت‌های طولانی با گوشی‌های همراهمان کار می‌کنیم و شارژ گوشی بیشتر ما در میانه‌های روز تمام می‌شود. تمام شدن شارژ و عدم دسترسی به موبایل، برای بسیاری از افراد از نظر روانی احساس ناامنی و بی خبری به همراه می‌آورد. این روزها ما توقعی بیشتری از ایجاد ارتباط به وسیله‌ی موبایل داریم. ما آدرس‌ها را در نقشه‌های آنلاین جست و جو می‌کنیم، در اینترنت می‌چرخیم، شبکه‌های اجتماعی را چک می‌کنیم و موزیک گوش می‌دهیم. پس تمام شدن شارژ می‌تواند باعث سررفتن حوصله، گم کردن مسیر، نداشتن اطلاعات و در نهایت قطع ارتباط و از دست دادن تماس‌های مهم‌ باشد. باید از پاوربانک‌ها متشکر باشیم که علاوه بر موبایل و تبلت می‌توانند هم‌زمان هر گجت همراه دیگری مانند ساعت‌های هوشمند را نیز برایمان شارژ کنند. قابلیت شارژ همزمان دو یا چند وسیله در بیشتر پاوربانک‌ها وجود دارد، فقط کافی است قبل از خرید پورت‌های خروجی را بشمارید.

1606683296_1_0.gif

نکات قبل از خرید پاوربانک

قبل از خرید میزان جریان ورودی و خروجی از پاوربانک را بررسی کنید تا از آسیب ناخواسته به باطری موبایل یا تبلت‌تان جلوگیری شود. این عدد را معمولا روی جعبه‌ی پاوربانک می‌نویسند. میزان شارژدهی ویژگی بسیار مهمی در خرید پاور بانک است، زیرا ممکن است جریان خروجی به باطری گوشی شما آسیب بزند. کسانی که بازار خرید و فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت را می‌شناسند می‌دانند که پاوربانکی که بتواند چند بار شارژدهی کند یکی از گزینه‌های محبوب خریداران است. برخی پاوربانک‌ها از پروتکل شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، یعنی می‌توانند گوشی موبایل شما را سریع‌تر از برق مستقیم شهری شارژ کنند. مطمئن شوید که پاوربانک شما در برابر نوسانات برق یا دما مقاوم است. ظرفیت پاوربانک‌ها معمولا ۱۰، ۱۵ و ۲۰ هزار میلی آمپر است. تجربه نشان داده است که یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپری می‌تواند تا دو بار گوشی‌های هوشمند معمولی را به طور کامل شارژ کند. این تقریب به شما اجازه می‌دهد که اگر پاوربانک دست دوم خریدید میزان توقعتان از آن را بدانید. به سایت دیوار سر بزنید، زیرا هزاران مدل مختلف پاوربانک با ظرفیت‌های متفاوت از برند‌های مختلف با قیمت منصفانه برای فروش آگهی شده‌اند.

پاوربانک مناسب سفر

اگر اهل سفر هستید، حتما به یکی از این پاوربانک‌ها نیاز دارید. خبر خوشحال کننده برای اهالی سفر این است که در حال حاضر پاوربانک‌های خورشیدی نیز اختراع شد‌ه‌اند. اگر به برق شهری دسترسی ندارید، می‌توانید چند ساعت آنها را زیر نور خورشید بگذارید و برای باقی روز دچار معضل تمام شدن شارژ گوشی نشوید. البته پاوربانک‌های خورشیدی معمولا دو کاره هستند و علاوه بر خورشید با برق شهری نیز کار می‌کنند. برخی پاوربانک‌ها سنگین هستند و این یعنی در سفر کوله و چمدان‌تان را سنگین‌تر می‌کنند. پاوربانک‌هایی که باطری لیتیوم پلیمری دارند، وزن کمتری از سایر محصولات دارند. برای محافظت از پاوربانک‌تان می‌توانید از کاور‌های پلاستیکی که در بازار برای برخی مدل‌ها موجود هستند کمک بگیرید. برخی فروشندگان ادعا می‌کنند که این کاورها پاوربانک شما را ضد آب می‌کنند، البته بهتر است چندان به این ادعا اعتنا نکنید. اگر می‌خواهید در برابر آب و ضربه احتیاط داشته باشید، بهتر است یه کیف کوچک ضد آب و ضد ضربه بخرید. کیف‌هایی که معمولا برای هارد اکسترنال استفاده می‌شوند، گزینه‌ی مناسبی است. پاوربانک نه تنها در طبیعت، بلکه در هواپیما و یا یک پیاده‌روی طولانی شهری بهترین همراه شما خواهد بود. این روزها بازار خرید و فروش پاوربانک به عنوان وسیله‌ای کار راه بیانداز بسیار داغ است، شما فقط باید انتخابی متناسب با نیازتان داشته باشید.

منبع  : ویرلن

ایسوس

نظر شما چیست؟