27/11/1397 - 18:14
معرفی سرویس اعتبارسنجی
وب سرویس پیامک کاوه نگار با ارائه API پیامک این امکان را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد که بسیار راحت و سریع از هر پلتفرمی برای ارسال و دریافت پیامک با استفاده از SDK ها و نمونه کدهای موجود در گیت هاب، پیامک و تماس صوتی را دریافت و ارسال کنند.

1606683296_1_0.gif

کاوه نگار سرویس ارسال و دریافت پیامک و پیام صوتی را در قالب یک سرویس به نام اعتبارسنجی  یا وب سرویس OTP که برای ارسال پیامک‌های کاربردی مانند ارسال کد ورود دو مرحله ای، ارسال شماره فاکتور و در نهایت ارسال (2FA) و پیامک‌های حساس ارائه کرده است. فرق این سرویس با سرویس‌های موجود در سرعت ارسال پیامک و قابلیت تعیین خطوط جایگزین در شرایط اختلال می‌باشد (Redundancy) که با این ویژگی پیامک حساس شما با گارانتی رسیدن در کمتر از 1 دقیقه به گیرنده، ارسال خواهد شد.
همچنین امکان تماس تلفنی وخواندن متن پیام (تبدیل خودکار متن به گفتار) به شماره موبایل و شماره‌های ثابت کمک می‌کند تا در شرایطی که ارسال پیامک بازخورد مناسبی ندارد به عنوان راه حل جایگزین توسط سیستم به صورت خودکار اعمال شود.
ارسال پیامک به 148 کشور دنیا نیاز شما را برای ارتباط با سرویس‌های دیگر برطرف کرده تا درگیر پرداخت‌های بین‌المللی یا تغییر مسیر برای رسیدن پیامک در کوتاهترین زمان به گیرنده نباشید.
وب سرویس ارسال پیامک اعتبارسنجی کاوه نگار، پیامک شما را به کلیه خطوط با حداکثر سرعت و کمترین اختلال خواهد رساند.

معرفی وب سرویس تماس صوتی

وب سرویس تماس صوتی در واقع قابلیت برقراری تماس صوتی با گیرندگان و خواندن متن را از درون برنامه شما به کمک API به آسانی فراهم می‌کند.
نکته جالبی که در این ویژگی وجود دارد ماژول تبدیل متن به گفتار است به معنای دیگر این ماژول متن مورد نظر را به پیام صوتی تبدیل کرده و برای گیرنده خوانده خواهد شد. وب سرویس تماس صوتی قابلیت تماس با شماره های ثابت را دارد، همچنین هزینه ی تماس‌هایی که گیرنده مشغول بوده یا تلفن پاسخ داده نمی‌شود به شما برگشت داده خواهد شد.

                                            به طور کلی کیفیت وب سرویس پیامک و تماس صوتی و سرویس اعتبار سنجی کاوه نگار باعث شده تا سرویس هایی مانند: اسنپ، تپسی، الو پیک، آیو، ریحون، اسنپ باکس، آچار ، سیب اپ و... از سرویس کاوه نگار برای ارسال پیامک ها و تماس صوتی استفاده کنند.

برخی از ویژگی‌های سرویس کاوه نگار

ارائه وب سرویس پیامک بر روی ساختار REST و SOAP به همراه SDK  های زبان های برنامه نویسی C#،  PHP، Java ،Go  ،Python  که سرعت کار شما را چندین برابر می‌کند، همچنین نمونه کدهای ارسال پیامک به همراه SDK در کانال گیت هاب کاوه نگار موجود است.
در نهایت سرویس کاوه نگار با ارائه وب سرویس رایگان پیامک با اعتبار 10000 ریال و ارائه خطوط اشتراکی برای ارسال پیامک این امکان را به شما می‌دهد تا قبل از خرید، کیفیت وب سرویس را تست نموده و سپس اقدام به خرید نمایید.
از دیگر نکات جالب سرویس کاوه نگار ارائه گارانتی 10 روزه برگشت هزینه  می‌باشد تا نگرانی شما را قبل از خرید برطرف نماید.

مدیریت مشتریان

از دیگر ویژگی های سرویس کاوه نگار می توان به قابلیت مدیریت مشتریان اشاره کرد.
اگر شما یک شرکت فعال در زمینه طراحی و پیاده سازی نرم افزار های صنعت IT هستید، می‌توانید با اضافه نمودن قابلیت ارسال و دریافت پیامک در محصولات خود ویژگی جدیدی خلق نمایید و مسلما مایل خواهید بود تا از این ویژگی درآمدی برای خود داشته باشید. این نیاز شما به طور کامل در بخش مدیریت مشتریان یا زیرکاربران سرویس کاوه نگار امکان پذیر خواهد بود.


استفاده از Webhook

اگر مایل باشید پیام‌های دریافتی خط اختصاصی خود را به صورت آنلاین و در لحظه دریافت نمایید می توانید از قابلیت دریافت پیامک با URL به عنوان Webhook به محض دریافت پیامک اطلاعاتی مانند: متن پیام، فرستنده، گیرنده و شناسه پیام را در URL مشخص شده دریافت نمایید.
با توجه به حساسیت وب سرویس پیامک، سرویس پیام کوتاه کاوه نگار امکانی مانند باز ارسال پیامک‌های نرسیده به گیرنده به صورت خودکار را فراهم کرده است با فعال نمودن این ویژگی در صورتی که پیامک حساس شما وضعیت نرسیده به گیرنده (Undelivered) را دریافت کند سرویس کاوه نگار به صورت خودکار تا یک مرتبه پیامک را مجددا ارسال خواهد کرد تا نرخ نرسیدن پیامک به گیرندگان تا حد ممکن کاهش یابد.
اگر دنبال وب سرویس ارسال و دریافت پیامک مطمئن و پایدار هستید توصیه میکنیم وب سرویس رایگان پیامک کاوه نگار را تست کنید.

برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟