14/11/1397 - 13:18
بررسی قیمت برلیانس c3 کراس از سایت دیوار
برلیانس C3 کراس خودرو جدید معرفی‌شده از کمپانی برلیانس در سال 1396 است. این خودرو درواقع نسخه کراس اوور هاچبک محبوب برلیانس یعنی h320 است که تنها در ایران تولید می‌شود. درواقع سایپا با چند تغییر کوچک و اضافه کردن تعدادی آپشن و امکانات اضافی تصمیم گرفته است با معرفی برلیانس C3 کراس به جنگ خودروهای محبوب این دسته یعنی دانگ فنگ h30 کراس و رنو ساندرو استپ وی برود و بخشی از بازار این خودروها را به‌دست آورد.

1606683296_1_0.gif

آشنایی با برلیانس C3 کراس، کراس اوور ارزان قیمت بازار

همان‌طور که گفته شد برلیانس C3 کراس درواقع همان برلیانس h320 است، با این تفاوت که خرید برلیانس C3 کراس سبب می‌شود امکاناتی مانند ریل سقفی، ارتفاع بیشتری نسبت به هاچ‌بک، اسپویلر عقب و رکاب جانبی در اختیار شما قرار بگیرد. علاوه بر ارتفاع، عرض این خودرو نیز کمی نسبت به برلیانس h320 بیشتر شده است. در بخش فنی نیز این خودرو با داشتن فرمان تقویت‌شده الکتریکی باقابلیت تنظیم هندلینگ بهتری نسبت به نمونه هاچ‌بک برای رانندگان فراهم خواهد کرد.
درنهایت در نسخه فول این خودرو، کروز کنترل نیز در دسترس خواهد بود که در نمونه هاچ‌بک چنین آپشنی در اختیار خریداران قرار نگرفته بود. بااینکه اینها تغییرات چندان زیاد به نظر نمی‌رسند اما به‌طورکلی می‌توان برلیانس C3 کراس را خودروی بهتری نسبت به نسخه قبلی دانست.این خودرو با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری، با قدرت‌های 103 و 114 اسب بخار و جعبه‌دنده اتوماتیک وارد بازار شده است. موتورهای استفاده‌شده در این خودرو دقیقاً همان موتورهای استفاده‌شده در h320 و h330 است. با این تفاوت که جعبه‌دنده این خودرو از نوع 4 دنده و اتومات است که توسط شرکت هیوندایی تولیدشده است. در سایر بخش‌ها تفاوتی با برلیانس h320 دیده نمی‌شود.
قیمت برلیانس C3 کراس صفر در حدود 120 میلیون تومان است. اما باگذشت یک سال از تولید این خودرو، برلیانس C3 کراس کارکرده نیز وضعیت خوبی در بازار خودروهای دست‌دوم پیداکرده و شما می‌توانید باقیمت کمتری این خودرو را خریداری کنید. به همین منظور در ادامه بررسی قیمت برلیانس کارکرده را در سایت دیوار به شما ارائه خواهیم کرد.

بررسی آگهی های فروش برلیانس C3 کراس در سایت دیوار

اگر نگاهی به آگهی‌های سایت دیوار بیاندازیم متوجه خواهیم شد که تعداد زیادی برلیانس C3 کراس کارکرده در دسترس نخواهد بود. با این حال می‌توان گفت به‌صورت میانگین قیمت برلیانس C3 کارکرده در حدود 95 تا 110 میلیون است که با توجه به قیمت 120 میلیون تومانی این خودرو افت قیمت زیادی در این بخش مشاهده نمی‌شود. برای مثال در بین رقیبان این خودرو و برای h30 کراس افت قیمت تا 30 میلیون تومان نیز دیده می‌شود. قیمت برلیانس C3 کارکرده به مواردی همچون دارا بودن امکانات پایه یا فول، موتور 1.5 یا 1.6 و بی‌رنگ بودن خودرو بستگی دارد.

ارزان‎ترین برلیانس C3 کراس کارکرده در سایت دیوار

ارزان‌ترین آگهی ثبت‌شده برای فروش برلیانس C3 کراس در سایت دیوار متعلق به مدل پایه این خودرو است که در آن خبری از کروز کنترل نیست. این آگهی 94 میلیون 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. به گفته فروشنده، این خودرو در تاریخ 7/96 تحویل داده‌شده که جزو محصولات سری اول برلیانس C3 محسوب می‌شود و احتمالاً موتور آن نیز 1.5 لیتری است. البته توضیحی در این مورد داده نشده است. یکی دیگر از دلایل افت قیمت حدوداً 25 میلیون تومانی این خودرو وجود رنگ در بدنه است.

گران‎ترین برلیانس C3 کارکرده در سایت دیوار

در بین آگهی‌های مربوط به این خودرو، گران‌ترین آگهی مربوط به برلیانس C3 با موتور 1.6 و مدل 97 است. این خودرو با کارکرد 1300 تقریباً تنها 2 میلیون تومان با برلیانس C3 کراس صفر تفاوت قیمت دارد. کروز کنترل جزو امکانات سفارشی این خودرو محسوب می‌شود که در قسمت آپشن‌ها به این مورد نیز اشاره‌شده، می‌توان نتیجه گرفت که این آگهی مربوط به نسخه فول این خودرو است.

منبع : ویرلن

ایسوس

نظر شما چیست؟