18/10/1397 - 10:00
چگونه در گوگل ادز تبلیغ کنیم؟ آکادمی نوین مارکتینگ
آکادمی نوین مارکتینگ تقدیم می‌کند: دوره جامع آموزش تبلیغات در گوگل از صفر تا 100.اگر می‌خواهید بدانید گوگل ادز چیست و بهترین روش برای تبلیغات موثر در گوگل ادز کدام است ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

1606683296_1_0.gif

این مقاله به معرفی دروس آکادمی آموزش گوگل ادز نوین مارکتینگ می‌پردازد لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شاید تا به امروز نام نوین مارکتینگ را کمتر شنیده باشید. اما اگر اهل به دست آوردن سود ملموس و قابل شمارش در فضای وب باشید، حتما از خدمات نوین مارکتینگ استفاده کرده‌اید. این شرکت با سابقه در فضای وب از سال 1385 تا به امروز به کارگزاری ادوردز در ایران پرداخته است و یکی از پیشروهای تبلیغات PPC  در ایران بوده است.

تبلیغات در گوگل ادز کار اصلی نوین مارکتینگ است و ما با افتخار اعلام میکنیم پر سودترین کمپینهای ادوردز را برای مشتریانمان در کل ایران برپا کردهایم.

اما این تنها کار نوین مارکتینگ نبوده و نیست. از چند وقت پیش نوین مارکتینگ مطالب آموزشی خود را تحت عنوان آکادمی نوین مارکتینگ منتشر کرده است. در آکادمی نوین مارکتینگ ما سری درس‌هایی را برای نشر تجربیات و علم دیجیتال مارکتینگ در فضای وب فارسی در نظر گرفته‌ایم. این آکادمی با سری درس‌های آکادمی تولید محتوا شروع شده است و هم اکنون هم در جریان است. و اکنون نیز همزمان با دوره آموزش تولید محتوا به مقوله آموزش گوگل ادز می‌پردازیم.

یکی از مفیدترین سری درس‌های آکادمی نوین مارکتینگ درس‌های آکادمی تبلیغات در گوگل است. در این سری درس‌ها نوین مارکتینگ از راه اندازی اولیه تا بازاریابی حرفه‌ای در فضای تبلیغات در گوگل را به شما می‌آموزد.

پلتفرم تبلیغ در گوگل اخیرا تغییر نام داده است و از گوگل ادوردز به گوگل ادز بدل شده است. اما دوره‌ها و درس‌های آموزشی بسیاری حتی همین اواخر منتشر شده‌اند، که این پلتفرم  را با نام سابقش می‌خوانند. دلیل ساده‌ای هم پشت این ماجراست و آن هم این است که همکاران ما هدفشان از منتشر کردن متن آموزشی گوگل ادز، به دست آوردن رتبه خوبی با کلمه کلیدی گوگل ادوردز در جستجوی گوگل است و نه آموزش صفر تا صد موضوعی که با سود و پول شما سر و کار دارد.

اما ما در نوین مارکتینگ هدف را آموزش قرار داده‌ایم از این رو دوره آموزش PPC وبسایت معتبر ورداستریم را ترجمه کرده بومی‌سازی کرده‌ایم. با این کار معتبرترین منبع آموزش تبلیغات در گوگل در اختیار شما قرار می‌گیرد. آگاهی صفر تا صدی شما از موضوع تبلیغ در گوگل، سبب می‌شود اگر خود به این کار بپردازید بعد از تمرین و ممارست و البته به کارگیری کنجکاویتان سود خوبی را به دست آورید و اگر هم دوست داشتید این کار را با نوین مارکتینگ پی بگیرید، همکاری بسیار سازنده‌تری با هم داشته باشیم.

عدم انتظارات واقعی مشتریان ما سبب شد تا ما ساز و کار گوگل ادز را برای مشتریانمان بارها و بارها توضیح دهیم و البته همین عدم آگاهی هم باز پدید آورنده سوء‌تفاهماتی بود که در طول کار هم ما را رنج بی‌شمار می‌داد و هم مشتریانمان را دلخور می‌کرد.

پس شما چه سازنده و منتشر کننده تبلیغات در گوگل و چه کارفرمای ما در نوین مارکتینگ باشید، این درس‌ها می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

آموزش گوگل ادوردز

ساختار دروس آکادمی تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ

آکادمی تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ مجموعا 10 مقاله دارد مقاله اول به معرفی جامع این آکادمی می‌پردازد و تا حدی با این مقاله‌ای که می‌خوانید همسان است. بعد از این مقاله به فاصله چند روز درس اول این مقاله منتشر می‌شود. در این آکادمی ما سه درس اصلی داریم. درس مقدماتی درس میانی و درس پیشرفته. هر درس نیز به دو جلسه تقسیم می شود و با مقاله معرفی اصلی، جمعا  مقاله را مطالعه می‌فرمایید. هر درس معرفی اجمالی از جلسات را در بر دارد و این جلسات هستند که بار اصلی مطالب را به دوش می‌کشند و همین هم سبب شده است که هر جلسه ما بیش از 3000 کلمه مطلب را در خود داشته باشد.

ما سعی می‌کنیم در هر جلسه یک یا چند تمرین را هم بگنجانیم این سبب می‌شود تا شما مطالب نوین مارکتینگ را به صورت عملی بیاموزید. اما محتوای درس‌ها به صورت خلاصه چه هستند.

شما در درس نخست آکادمی تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ ، با مفاهیم اولیه و معیارهای اولیه ادوردز آشنا می‌شوید این واقعیتی است که نشناختن هر یک از این معیارها و مفاهیم در ادامه کار می تواند به روند کار شما ضربات جبران ناپذیری بزند. بسیار از کسانی که به بهبود رتبه ارگانیک صفحه‌های وبسایت‌ها پرداخته‌اند و به زبان خودمانی اهل وب، سئو کار هستند، اغلب خواسته یا ناخواسته وارد کار گوگل ادز می‌شود. اما در بسیاری از موارد این کار با شکست رو به رو می شود. زیرا مفاهیم حاکم بر گوگل ادز در عین شباهت با سئو تفاوت‌های معنی داری نیز با هم دارند.

شما در حوزه تبلیغات در گوگل با پول سر و کار دارید و هر یک از بهینه سازی‌های شما در صفحات فرودتان عملا بر خرج و دخلتان تأثیر می‌گذارد. شاید در اولین قدم شما به دنبال آن باشید که نظام پیشنهاد قیمت را در گوگل ادز درک کنید این بخش کوچکی از کار است. برای این موضوع احتیاجی به دوره آموزشی بزرگی نیست. ما یک کلیپ با دوبله فارسی در صفحه تبلیغات در گوگل خود داریم. در این کلیپ شما درمی‌یابید که چگونه باید برای کلمات کلیدی خود پیشنهاد قیمت بدهید. بازهم تأکید می‌کنم نظام پیشنهاد قیمت بخش بسیار کوچکی از گوگل ادوردز است.

اما مگر این ادوردز دیگر چه دارد که باید آن را در 10 مقاله دریابید؟ اولین و آخرین مفهومی که در طول تمام این دوره با آن سر و کار دارید بهره‌وری است. این واقعیتی است که اگر 100 دلار را در گوگل ادوردز خرج می‌کنید باید، از سنت به سنت آن سود کسب کنید. این که جستجو کنندگان گوگل روی لینک شما که حالا با گوگل ادز به خط یک رسیده است، کلیک کنند چندان مهم نیست مهم این است که از این طریق چقدر کالا و خدمات خود را به فروش رسانده‌اید.

در درس دوم شما وارد تنظیمات پیشرفته حساب گوگل ادوردز خود می‌شوید. این تنظیمات عامل اصلی بهره‌وری شما در حساب‌های گوگل ادوردز است پیشنهاد می‌کنم بعد از جلسه نخست درس 2 حساب گوگل ادوردز خود را فعال کنید سپس به بهینه سازی آن بپردازید. بر اساس تجربه ما در این بخش سرمایه شما با کلیک‌های بی‌ربط و نمایش های انبوه بسیار کم بازده از بین نمی‌رود اما سود چندانی هم نخواهید داشت شما باید وارد جلسات بعدی این دوره شوید تا به اوج سود آوری از خدمات گوگل ادز برسید. ما بهینه سازی اولیه را در جلسه دوم دوره آموزش تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ آموزش می دهیم و سپس وارد درس تخصصی آموزش گوگل ادوردز می شویم.

بازاریابی و تنظیمات پیشرفته گوگل ادز

با یکی سری تنظیمات تخصصی شما کمپین‌های گسترده گوگل ادز را به اوج سوددهی خود می‌رسانید و همین طور با خودکار سازی‌های بسیار مفید این کمپین‌ها، می‌توانید بهترین‌های ممکن را برای خود با کمترین زحمت به دست آورید. تا انتهای این جلسه می‌توانید حساب خود را به سوددهی نزدیک کنید اما این همه کار نیست.

درس پایانی دوره آموزش تبلیغات در گوگل به شدت مهم است بازاریابی و بازارسازی با گوگل ادوردز. کاری که ما آن را اجمالا به دیجیتال مارکتینگ می‌شناسیم، موضوعی است که با تبلیغات در گوگل گره خورده است. دیجیتال مارکتینگ شاخه‌ها و روش‌های گوناگونی دارد و گوگل ادز نیز در آن دارای جایگاه ویژه‌ای است. اهداف دیجیتال مارکتینگ شما و استراتژی‌های کلان آن هرچه که باشد، یکی از شتاب دهنده‌ترین ابزارها برای آن تبلیغات در گوگل است. بازاریابی با گوگل ادز می تواند درِ رشد حتمی را بر روی کسب و کارتان بگشاید.

 اما به یاد داشته باشید تنها کسانی از این درس سود می برند که تمام 9 مقاله قبل را با تمرین‌های آن به دقت خوانده و به کار بسته‌اند پس باز هم تأکید می‌کنیم که این این مقاله تنها برای کسانی سودمند است که بر مفاهیم اصلی و تنظیمات گوگل ادوردز مسلط باشند.

حالا وقت آن است که برای کسب و کار خود سالی بسیار خوب را رقم بزنید این کار با یک کلیک شما برای آموزش تبلیغات در گوگل امکان پذیر است این دروس کاملا رایگانند و از صفر تا صد تبلیغات در گوگل را به شما می‌آموزند.                

ایسوس

نظر شما چیست؟