15/05/1397 - 01:24
شبکه نگار در الکامپ 2018
شرکت مهندسی کوثر شبکه نگار در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ همچون گذشته حضوری فعال داشت. غرفه این شرکت در سالن 7 در فضایی شبه جزیره ای و نسبتاً وسیع مورد استقبال و توجه بازدیدکنندگان محترم واقع شده بود. این شرکت که پس از گذشت قریب بیست سال حضور موفق، توانسته است علاوه بر نام نیک در عرصه فناوری اطلاعات، چهره‌ای مهندسی و علمی از خود به جای بگذارد، در این نمایشگاه بیشتر بر معرفی و ارائه خدمات فنی مهندسی خود تأکید داشت.

1606683296_1_0.gif

یکی از مراجع اصلی در زمینه مرکز داده در کشور، دستاوردهایی است که در قالب کتاب با تلاش متخصصان جوان و خلاّق بخش مرکز داد شرکت تالیف و تدوین شده­است. همچون نمایشگاههای قبل، در الکامپ امسال نیز بخش مراکز داده شرکت از جدیدترین اثر علمی منتشر شده خود با عنوان «ممیزی مراکز داده» رونمایی نمود. در این کتاب ضمن آشنایی با مفهوم ممیزی، دامنه، ‌اهداف و شاخص‏هاي مميزي مراکز داده و همچنين فرايند انجام و موسسات معتبر مميزي معرفي شده است. در انتها نيزاستانداردهای مشهور حوزه مراكز داده كه مبنای كار مميزی هستند به اختصار توضيح داده شده‌‏اند.

از دیگر زمینه‌های ارائه شده در این غرفه می‌توان به خدمات طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی از زیرساخت‌های پشتیبان گیری و بازیابی داده‌ها و مدیریت چرخه حیات اطلاعات اشاره نمود.

یکی دیگر از جاذبه‌های شرکت شبکه نگار در الکامپ، ارائه راه حل‌های مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) بود. برای ملموس‌تر شدن موضوع، این شرکت اقدام به ارائه یک گل‌خانه هوشمند در اندازه کوچک نموده بود که به کمک حسگرهای مختلف و عملگر های گوناگون، نیازهای یک گلخانه را بصورت هوشمندانه تشخیص داده و برطرف می‌نمود.

ارائه سامانه آموزش مجازی نگار (سامن) نیز یکی دیگز از خدمات فنی مهندسی شرکت شبکه نگار است که در الکامپ به نمایش گذاشته شده بود. سازمان‌ها، نهاد‌ها ، مؤسسات آموزشی و حتی افراد در قالب استاد و دانشجو می‌توانند به کمک این سامانه نیازهای آموزشی خود را در فضای مجازی مرتفع نمایند.

ایسوس

نظر شما چیست؟