14/12/1396 - 14:34
چند قدم ساده برای تماشای جام‌جهانی 2018 در روسیه
جام‌جهانی یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های ورزشی در دنیا است، هر دوره که برگزار می‌شود، مشتاقان این مسابقه بیشتر و بیشتر می‌شود. در این دوره از مسابقات، سعادتی به ایرانی‌‌ها رسیده که محل برگزاری مسابقات، بسیار به ایران نزدیک است و شهروندان ایرانی به سادگی و بدون ویزا می‌توانند به روسیه سفر کنند.

1606683296_1_0.gif

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، با برنامه‌ریزی دقیق توانسته یکی از مناسب‌ترین برنامه‌های  تور جام جهانی روسیه  2018 را پیش‌روی علاقمندان فوتبال بگذارد.

این آژانس، پس از تسهیل قوانین گردشگری میان ایران و روسیه از دو سال قبل، تا کنون بیش از 100 تور موفق را برگزار کرده است، برای همین، توانایی و تخصص کارشناس‌های آژانس برای برگزاری این تورها، بسیار بالا است. با این شرایط هم‌اکنون شما می‌توانید با برنامه‌ی استثنایی فروش همراه شوید و با بهترین برنامه، سفری خاطره‌انگیز در خردادماه به روسیه بروید. واقعیت این است که هرچه به پایان سال و البته زمان برگزاری جام‌جهانی نزدیک ‌شویم، علاوه بر گران شدن همه‌ی خدمات مسافرتی، فرصت انتخاب بهترین‌ها  از دست می‌رود و سفر کمی سخت و غیراقتصادی می‌شود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم که در بهترین زمان، تور خود را بخرید.
آنچه که در همه‌ی این سالها نام آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان را در میان برگزارکنندگان تورهای روسیه برجسته کرده، خدمات مناسبی است که به همراهان تورهای روسیه ارائه می‌کند، همین همراهی در رفاه مسافران شکل بهتری از خدمات را برای تورهای جام‌ جهانی روسیه ارائه کرده است.
آنقدر که به‌سادگی می‌توان تفاوت جدی این برنامه را با دیگر آژانس‌های برگزارکننده‌ی تور جام‌جهانی دید.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، یکی از چارترکنندگان پروازهای مستقیم به روسیه است، بنابراین توانسته با هماهنگی ویژه، همه‌ی مسافران و میهمان‌های تور روسیه جام جهانی را برخلاف دیگر آژانس‌ها در شهرهای برگزاری مسابقات به جای جابه‌جایی با اتوبوس و یا خودرو، با پروازهای داخلی خط‌ هوایی Nordwind جابه‌جا کند تا خستگی سفر نداشته باشند و با روحیه‌ای خوش به تماشای بازی‌ها بنشینند.
علاوه بر این خدمات ویژه، همراهان تور جام جهانی روسیه 2018 در همه‌ی مدت اقامت در هتل‌ها از صبحانه رایگان هتل استفاده می‌کنند و یک ناهار را هم میمهان ویژه‌ی تور هستند. البته برای گشت و گذار در شهرها و هر اقدامی دیگر هم هیچ نگرانی ندارند، چون در همه‌ی لحظات لیدر فارسی‌ زبان و مسلط به منطقه آنها را همراهی می‌کند.

برنامه‌های تور جام‌جهانی 2018 در آژانس مقتدر سیر

برای اینکه، امکان سفر به روسیه و تماشای این رویداد بزرگ جهانی برای همه فراهم باشد، کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، برنامه‌ریزی ويژه‌ای برای بسته‌‌های مسافرتی  تور جام ‌جهانی روسیه 2018  در نظر گرفته‌اند.

براساس این پیش‌بینی، برنامه‌های در دو گروه الف ( تماشای همه‌ی بازی‌ها) و گروه ب( تماشای دو بازی ابتدایی) تقسیم شده‌اند. که باتوجه به تفاوت قیمت‌ها این فرصت برای همه فراهم است که به روسیه سفر کنند و بازی‌های تیم ملی ایران را از نزدیک تماشا کنند.

در برنامه‌ی الف؛ شروع قیمت از 2800 دلار برای سفری 12 شب و 13 روزه در نظر گرفته شده است و در برنامه‌ی ب؛ 8 شب و 9 روز اقامت را با شروع قیمت از 2350 دلار در نظر گرفته‌اند.
البته باید در نظر داشته باشید که این قیمت‌های ابتدایی براساس تعداد همراهان و البته هتل‌های انتخابی تغییر می‌کند و هزینه‌ی نهایی پس از این تغییرات دریافت می‌شود.
با همه‌ی این شرایط باز هم قیمت نهایی بسیار ارزان‌تر و اقتصادی‌تر از سفر در هنگام بازی‌های جام‌جهانی است، پس فرصت غیرقابل باور فروش ویژه تورهای جام‌جهانی تا پیش از پایان سال را از دست ندهید و در اولین فرصت در تماس با کانترهای فروش تور جام جهانی، برای خرید برنامه‌ریزی کنید.

بازی اول؛ ایران-مراکش

جدول برنامه‌ریزی بازی‌های ایران، مطابق با گروه B جام‌جهانی است، که تاریخ بازی‌ها، محل و زمان برگزاری آن از هم‌اکنون مشخص است. بنابراین سفرها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که مسافران با کمترین فاصله‌ی زمانی از بازی‌ها به شهرها برسند.  هم از گشت و گذار لذت ببرند و هم به‌خوبی در استادیوم حاضر شوند و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش ویرلن؛ مطابق این برنامه، همراهان تور روسیه جام جهانی، 24 خردادماه ایران را با یکی از هواپیماهای بوئینگ 777 خط هوایی Nordwind به سمت روسیه ترک می‌کنند و پس از رسیدن به سنت‌پترزبورگ و اقامت در هتل‌های انتخابی، استراحت می‌کنند تا فردا با روحیه‌ای آرام به تماشای بازی‌ ایران و مراکش بنشینند.
بازی اول تیم ملی ایران، 25 خرداد، در ورزشگاه زنیت آرنا ، یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های روسیه برگزار می‌شود. این ورزشگاه خود یکی از جاذبه‌های گردشگری سنت‌پترزبورگ است که مسافران برای تماشای طراحی ویژه‌ی آرشیتکت ژاپنی که این ورزشگاه را به‌طور اختصاصی برای روسیه طراحی کرده است به آنجا می‌روند.

روز بازی ایران و مراکش، مسافران بعد از میل کردن صبحانه‌ی رایگان، با ترانسفر اختصاصی آژانس به ورزشگاه می‌روند. جایی که یکی از مسابقات رده‌بندی نیمه‌نهایی هم در آن برگزار می‌شود.

بعد از بازی با مراکش، چند روزی را در سنت‌پترزبورگ، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای توریستی سال 2017 می‌گردند و می‌توانند با همراهی لیدر فارسی زبان جاذبه‌‌های گردشگری شهر را تماشا کنند.

بازی دوم؛ ایران-اسپانیا

سه‌روز بعد از بازی اول، مسافران با یکی از خطوط پرواز داخلی Nordwind  به کازان می‌روند و علاقمندان  تور جام‌جهانی  چند روزی پیش از بازی حساس دوم در مرحله‌ی مقدماتی فرصت دارند به خوبی شهر را بگردند و از کارگاه‌های صنایع دستی یادگاری‌های روسی بخرند.

بعد از گشت و گذار و تفریح در این شهر تاریخی، روز بازی باز هم ترانسفر اختصاصی آژانس، آنها را به ورزشگاه کازان آرنا می‌رساند.

این ورزشگاه بسیار برای ایرانی‌ها جذاب و دیدنی است، چرا که اینجا محل بازی‌های باشگاهی است که سردار آزمون، بازیکن جوان تیم ملی ایران، مدت‌هاست در آن توپ می‌زند.

این بازی قطعا یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات جام‌جهانی است. بودن همراهان تور در ورزشگاه آنها را در هیجانی بی تکرار شریک می‌کند

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان عمیقا آرزو می‌کند که ایرانی‌ها با روحیه‌ای خوب و شاد این ورزشگاه را ترک کنند و با همین حال خوب، به سمت سارانسک محل سومین بازی ایران راه بیافتند.

بازی سوم؛ ایران-پرتغال

مطابق برنامه‌ی فیفا، شهر سارانسک و ورزشگاه موردویا میزبان مسابقه‌ی تیم ملی ایران و تیم ملی پرتغال است.

با اینکه مسافران قرار است بازی را در این شهر ببینند، اما برای اینکه اقامتی متفاوت داشته باشند، این چند روز پایانی سفر را در اولیانوفسک می‌مانند و در یکی از هتل‌های ساحلی شهر اقامت می‌کنند. در اینجا تابستان واقعی روسیه را تجربه و از تفریح‌ها و ورزش‌های آبی که تازه در این فصل راه‌اندازی شده‌است استفاده می‌کنند.

۴تیرماه آخرین بازی ایران در مرحله‌ی مقدماتی است. همراهان تور بعد از صرف صبحانه هتل را با ترانسفر اختصاصی آژانس به سمت ورزشگاه ترک می‌کنند تا آخرین بازی را با روحیه‌ای خوش و آرام تماشا کنند.

با قلبی امیدوار، آرزو می‌کنیم که این آخرین بازی ایران نباشد و مسافران آٰژانس با خاطره‌ای خوش و یا تصویر صعود ایران به مرحله‌ی بعد چمدان‌های خود را ببندند و ۵ تیرماه روسیه را به سمت ایران ترک کنند.

خرید بلیت‌ بازی‌های ایران در جام‌جهانی روسیه

حتما به‌خوبی می‌دانید که برای تماشای بازی‌های ایران، پیش از شروع بازی‌ها باید بلیت ورود به ورزشگاه را خریداری کرده باشید. البته این خدمات برای همراهان تور روسیه جام جهانی 2018 به‌ صورت رایگان انجام می‌شود و مسافران می‌توانند بدون دغدغه و بعد از بررسی جایگاه‌ها و صندلی‌های هر استادیوم که نقشه‌ی آن به‌طور تفکیکی در سایت موجود است، برای محل تماشای بازی‌ها بلیت بخرند.

بلیت بازی‌ها براساس قیمت‌گذاری فیفا، در دو ردیف بلیت‌های  VIP و بلیت‌های اقتصادی ارائه می‌‌شود.

بلیت‌های VIP در دسته‌های Match Exprience و Match Club به ترتیب با قیمت‌های 595 و 850 دلار به فروش می‌رسند. بلیت‌های اقتصادی هم به ترتیب با هزینه‌‌ی 210 , 165 و 105 دلار فروخته می‌شوند.شما می‌توانید هم‌اکنون با مراجعه به سایت، نقشه‌ی دقیق محل قرار گرفتن صندلی‌ها را بررسی کنید و متناسب با آن بلیت مورد نظر خود را خریداری کنید.

تماشای بقیه بازی‌های جام جهانی 2018

مسابقات فوتبال، معمولا جذاب‌ترین ورزش‌های جهانی است به همین دلیل بسیاری از علاقمندان دوست دارند که همه‌ی بازی‌های جام‌جهانی را تماشا کنند.

اگر شما هم از آن دست علاقمندان به مسابقات فوتبال و مایل به تماشای دیگر بازی‌های این رقابت‌ها هستید، باز هم می‌توانید با برنامه‌های این آژانس همراه شوید، فقط برای تماشای دیگر رقابت‌ها در جام‌جهانی می‌توانید در خردادماه هم‌زمان با فروش تور روسیه  یکی از برنامه‌ی پکیج‌های هفتگی تور روسیه را انتخاب کنید.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید، که متاسفانه برای خرید پکیج‌های هفتگی تور روسیه، امکان خرید قبلی وجود ندارد و مشتاقان به دیدار دیگر بازی‌های جام جهانی نمی‌توانند از هم‌اکنون و با قیمت‌ کمتری برای سفر به روسیه برنامه‌ریزی کنند و باید تا زمان برگزاری تورهای روسیه صبر کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟