21/10/1396 - 14:59
پیست اسکی و تله کابین توچال را از دست ندهید
پروژه تاسیس مجموعه ورزشی توچال با هدف ارائه فضایی بی‌نظیر در موقعیت جفرافیایی کوهستان‌های شمال شهر تهران در سال 1353 آغاز شد و عملیات احداث تله کابین هوایی مجموعه توچال که از موقعیت ولنجک تهران تا قله توچال البرز ادامه دارد توسط دو شرکت به اسامی فرانسوی پوما و دویل مایر شروع شد.

1606683296_1_0.gif

امروزه مجموعه توچال را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تفریحی ورزشی معرفی کرد که فرصتی بی‌نظیر را برای لذت بردن در هوای پاک و همچنین بهره‌مندی از تله کابین و ورزش اسکی در برف‌های قله توچال را برای مردم عزیز کشور فراهم نموده است. تله کابین مجموعه فرهنگی ورزشی توچال در حوزه  شمیرانات و در بخش شمالی میدان تجریش قرار دارد. یکی از شاخص‌هایی که باعث افزایش محبوبیت پیست اسکی و تله کابین توچال نسبت به مجموعه‌های مشابه شده است قرار گرفتن هتل زیبا و کوهستانی توچال در کنار تله کابین است که پرسنل آن آمادگی ارائه خدمات متنوع را به بازدیدکنندگان و مهمانان عزیز مجموعه توچال را دارند.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال علاوه بر راه اندازی تله کابین و پیست اسکی دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ عمومی با قابلیت پارک 1800 خودرو و رستوران‌های دارای غذای ایرانی و غذای سنتی است که رستوران‌های مجموعه را می‌توان در زمره بهترین های رستوران تهران به شمار آورد.مجموعه توچال به دو پیست اسکی فوق‌العاده مجهز شده است. پیست اسکی هفتم که دارای طولی برابر با هزار و دویست متر است از ابتدای قله شروع می‌شود و در نهایت به هتل مجموعه تفریحی ورزشی توچال ختم می‌شود. پیست دیگر مجموعه که با عنوان پیست اسکی هفتم به پنجم یاد می‌شود دارای طولی برابر با پنج هزار و پانصد متر است که پرسنل هر دو پیست اسکی مذکور آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان عزیز هستند. از نقاط قوت پیست اسکی توچال می‌توان به سه خط تله سیژ و همچنین یک خط تله اسکی اشاره نمود. از قابلیت‌های مهم مجموعه فرهنگی ورزشی توچال می‌توان به امکان استفاده از فضاهای زیبای آن به منظور ثبت لحظات به یاد ماندنی توسط عکاسان اشاره نمود که این موضوع سبب ارائه عکس هایی با جذابیت فوق العاده توسط آتلیه‌های عکاسی به خصوص آتلیه کودک شده است. مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای یک مسیر پیاده روی با طول تقریبی دو هزار متر است که علاوه بر هدف پیاده روی می‌تواند توسط کوهنوردان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. باشگاه تنیس و تیر و کمان نیز در مجموعه تفریحی ورزشی توچال راه اندازی شده است که می‌تواند توسط بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار بگیرد.

ایسوس

نظر شما چیست؟