تا حالا پیش آمده شماره تماس یکی از مخاطبان خود را پیدا نکنید؟
چگونه در اندروید مخاطبان پاک شده را بازیابی کنیم؟
یکی از مشکلات سیستم‌عامل اندروید که ممکن است با آن مواجه شوید پاک شدن اتفاقی شماره تماس و جزئیات فرد موردنظرتان است. برای اینگونه موارد بهتر است با نحوه بازیابی مخاطبان در گوشی اندروید آشنا باشید.

1606683296_1_0.gif

لیست مخاطبان یکی از باارزش‌ترین مواردی است که روی گوشی آیفون خود دارید. لیست مخاطبان شامل اطلاعات تماس اعضای خانواده، دوستان و همکاران شما در محل کار است. گاهی اوقات، ممکن است مخاطبان روی گوشی شما پاک شوند و شرایط هولناکی را تجربه کنید. شاید زمانی‌که تصمیم داشتید گوشی اندروید خود را روت کنید یا آن‌را به‌هر نحوی دستکاری کنید این اتفاق رخ داده باشد. شاید به‌صورت تصادفی آن را پاک کرده‌اید.

اگر در چنین شرایطی هستید، مهم نیست که علل آن چه چیزهایی هستند، دستورات زیر را دنبال کنید تا مشکل حل شود. بعضی اوقات تنظیمات گوشی اندروید دردسرساز می‌شود و باعث ناپدید شدن موقت مخاطبان می‌شود. هراس نداشته باشید، ممکن است مخاطبان را همچنان روی گوشی داشته باشید در حالیکه مخفی شده‌اند.

برای این منظور:

اپ Contacts را روی گوشی پیدا کنید. روی منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

چگونه در اندروید مخاطبان پاک شده را بازیابی کنیم؟

گزینه “Contacts to display” را لمس کنید. سپس در صورتی که "All contacts" هنوز فعال نشده این کار را انجام دهید.

اگر هنوز فضای ذخیره‌ساز گوشی اندروید خود را به‌طور کامل پاک نکرده‌اید، این احتمال وجود دارد که بتوانید همه مخاطبان گم شده یا پاک شده را پیدا کنید.

با در نظر گرفتن نسخه اندروید، محلی که فایل دیتابیس در آن ذخیره شده از گوشی به گوشی و هم‌چنین سازنده آن فرق می‌کند. برای گوشی‌های استوک اندروید مانند نکسوس 5، فایل موردنظر ممکن است در مسیر زیر ذخیره شده باشد:

/data/data/Android.providers.contacts/databases

کلیدی که آن‌را جستجو می‌کنید providers.contacts/databases نام دارد. برای تعیین مکان این پوشه روی دستگاه آن را پیدا کنید، سپس SQLiteManager را نصب کنید. این برنامه قادر است به فضای ذخیره‌ساز دیتابیس گوشی اندروید دسترسی پیدا کند و تمام فایل‌های db. را باز کند.

چگونه در اندروید مخاطبان پاک شده را بازیابی کنیم؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟