برای کسب درآمد بالا چه‌کار باید کرد؟
کار پردرآمد رویای همه‌ی انسان‌ها است. به عنوان فردی بالغ در جامعه باید برای خودتان شغلی پیدا کنید که در طول زندگی به آن اشتغال داشته باشید. از این سو یافتن یک کار پردرآمد دغدغه‌ی همیشگی شما می‌شود.

در این مطلب چهار مقاله مجزا را در زمینه " شغل های پر درآمد " گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

اگر دنبال حقوق بالا هستید حتما این 7 مهارت را یاد بگیرید


با رشد فناوری‌هایی مانند روبوتیک، AR، VR، AI و BMI شاهد رشد فزاینده صنایع مرتبط با آن‌ها هستیم. در آینده‌ای نه چندان دور خیلی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌ها به دنبال نیروهایی خواهند بود که در این زمینه‌ها مهارت‌های بالایی داشته باشند. پس اگر شما هم دوست دارید حقوق بالا داشته باشید حتما مهارت‌های خود را در این زمینه‌ها افزایش دهید.

کدام شغل‌های حوزه امنیت اطلاعات بالاترین دستمزدها را می‌گیرند؟


موسسه Identity Theft Resource Center اعلام کرده که در سال گذشته میلادی نزدیک به 1093 نقص داده‌ای بزرگ به‌طور رسمی گزارش شده است. این رقم نشان می‌دهد تعداد نقص‌های داده‌ای بزرگ نسبت به سال گذشته میلادی رشدی 40 درصدی داشته‌اند. همین موضوع باعث شده است تا امنیت اطلاعات همچنان یکی از چالش‌های بزرگ مدیرعاملان، مدیران ارشد امنیت اطلاعات و دپارتمان‌های امنیتی باشد.

۱۰ ایده تجاری راحت برای پول‌سازی و تغییر جهان


اگر مشکلات فرصت‌هایی هستند برای فروش راه‌حل‌ها، این دنیا پُر است از فرصت‌ها. نسل‌های رو به رشد نسبت به مسائل جهان بسیار آگاه هستند و انگیزه دارند تا در جهان تفاوت ایجاد کنند. این که بخواهند مصرف‌کنندگان بهتری باشند و تاثیر مثبتی روی محیط بگذارند، به کشورهای توسعه نیافته کمک می‌کند تا حرف خود را در سیاست بزنند، خدمات خود را به سمت و سوی کمک به دیگران پیش ببرند، و حتی دانش خود را در جهت تعلیم و تربیت افراد نیازمند به اشتراک بگذارند، و کارهای بیشتری از این دست موجب می‌شود تا جهان به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود.

ده شغل پردرآمد دنیای شبکه در ده سال آینده


اگر تصور می‌کنید فقط مشاغل سنتی و غیردیجیتالی در حال نابودی هستند و مهارت‌هایی که در یک یا دو دهه گذشته فرا گرفتید، پایدار و همیشه پردرآمدند و در بازار متقاضی دارند، سخت در اشتباه هستید. مفاهیمی مانند مجازی‌سازی، کلان داده، شبکه‌های نرم‌افزارمحور (SDN)، مراکز داده نرم‌افزارمحور (SDDC)، اینترنت اشیا، واقعیت مجازی، یادگیری ماشینی، کلاود و ارتباطات بی‌سیم به‌طور اساسی دنیای شبکه و مراکز داده را دگرگون کرده یا خواهند کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟