اگر از زندگی خود راضی نیستید، این ده مطلب را بخوانید
آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که با وجود تلاش زیاد از زندگی و کار خود راضی نیستند؟ گاهی اوقات اضافه کردن بر زمان کاری مشکل را حل نمی‌کند بلکه نیاز به تغییرات رفتاری کوچک است تا تحول عظیم در زندگی پدیدار شود. در ادامه 10 راهکار کاربردی برای کسب رضایت از زندگی و کار گردآوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

برای رسیدن به موفقیت این ۸ چیز را کنار بگذارید

خیلی‌ها فکر می‌کنند بهترین روش برای موفق شدن، انتخاب عادت‌ها و فراگیری مهارت‌های زیاد وجدید است. با وجود آن که این روش می‌تواند کمک‌کننده باشد، اما گاهی اوقات بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، حذف چیزهاییست که حواستان را از اهدافتان پرت می‌کنند.

۱۲ کلمه و عبارتی که افراد باهوش هرگز نمی‌گویند

آیا تا کنون حرف‌ها یا عباراتی را گفته‌اید که به سرعت از گفتن آن‌ها پشیمان شده باشید؟ به احتمال زیاد گه‌گاه این اتفاق برای همه ما پیش می‌آید، اما چنین موضوعی برای افراد باهوشی که با دقت کلمات و جملات خود را قبل از بیان آن‌ها برمی‌گزینند، یک اتفاق عادی نیست.

تا این ۵ عادت خود را تغییر ندهید؛ اتفاقی نمی‌افتد!

بهره‌وری در دنیای پرسرعت امروزی بسیار مهم و حائز اهمیت است. اکثر آدم‌ها سعی می‌کنند تا کارهای روزمره خود را بیشتر کنند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند، اما این روش برای آن که بتواند به نتایج خوب و قابل سنجشی برسد،کمی زمان می‌برد.

 

شما به این ۸ دلیل نمی‌توانید به راحتی رفتارتان را تغییر دهید

تغییر رفتار در واقع نوعی چالش خود- مهندسی است. البته منظورمان از تغییر یک تغییر پایدار و بلندمدت است، نه تغییری که قبل از اتفاق افتادن همانند ترکش به این طرف و آن طرف پخش می‌شود. حال این تغییر چه در مورد رژیم گرفتن، ورزش کردن، رفتار و وابستگی‌ها باشد چه در مورد هر چیز دیگری، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که شخص ممکن است آن را تجربه کند. 

در محل کار هرگز این ۷ موضوع‌ را در گوگل جست‌وجو نکنید!

بهتر است جست‌وجوهای عجیب و غریب خود را محدود به کامپیوتری کنید که در منزل دارید. در محیط کار بهتر است فقط و فقط به فکر کار باشید و از جست‌وجوی موضوعاتی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، اجتناب کنید. 

روزانه 90 دقیقه از وقت‌تان را برای کار نکردن برنامه‌ریزی کنید

اگر فکر می‌کنید دیگران به‌قدری کار روی سرتان ریخته‌اند که فرصت فکر کردن برای آینده و برنامه‌ریزی ندارید، بخشی از زمان روزانه خود را به کار نکردن اختصاص دهید یعنی همان کاری که مدیرعامل لینکدین انجام می‌دهد.

این ۵ اشتباه ایمیلی، شغل شما را نابود می‌کنند

همه ما در زمان نگارش و ارسال ایمیل‌ها دچار اشتباهاتی می‌شویم. اما بعضی مواقع اشتباهات کوچک ممکن است پیامدهای بزرگ و ناگواری به همراه داشته باشند. به گونه‌ای که نه تنها ممکن است قراردادی را از دست بدهید بلکه ممکن است شغل خود را نیز از دست بدهید. 

۱۰ ترفند مقابله با حجم‌ کاری زیاد و طاقت‌فرسا!

همه ما می‌دانیم که برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق نیاز به سخت‌کوشی، فداکاری و تعهد داریم. از مدیریت منابع برای راهبردی کردن پروژه‌های پیش رو گرفته تا آموختن ابزارهای جدید، پس وقت زیادی نداریم که خطاهای بزرگ انجام دهیم. به همین دلیل است لازم است کارآفرینان هوشمندانه‌تر کارکنند، نه سخت‌تر.

چگونه مشکلات را در زمان کمتر اما با دقت بالاتر حل کنیم

درباره آخرین باری که موفق شدید یک مشکل مربوط به کسب‌وکار را حل کنید، فکر کنید. به نظر شما کدامیک از این دو راهکار بهتر است؟ مسئله‌ای در یک چشم برهم زدن حل شود یا این‌که در ابتدا مسئله مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار بگیرد تا سطح آگاهی را افزایش دهد و در انتها راه‌حلی برای مشکل ارائه شود؟ جوابی که مشاهده می‌کنید ممکن است شما را کمی غافل‌گیر کند. 

۷ درس زندگی که باید بیاموزید، قبل از آن که خیلی دیر شود!

ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید که "چقدر زود دیر شده است؟". پس برای فکر کردن به زندگی خود وقت بگذارید، بفهمید واقعاً از زندگی چه می‌خواهید. ببینید چه چیزهایی در زندگی مهم‌تر هستند به سراغ همان‌ها بروید، پیش از آن خیلی دیر شود...

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟