خرید ماشین
با 30 میلیون چه ماشینی بخرم؟
اگر قصد خرید خودرویی با بودجه ۳۰ میلیون تومان را داشته باشید؛ گزینه های محدودی را پیش روی خود می بینید. اما با کمی تحقیق متوجه می شوید در بازار دست دوم خودروهای بیشتری انتظار شما را می کشند! در این مقاله به معرفی گزینه های مناسبی برای خرید خودروی زیر ۳۰ میلیون تومان پرداختیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب چهار مقاله مجزا را در زمینه "راهنمای خرید خودرو با 30 میلیون تومان" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان  کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


با 25 میلیون‌تومان 206 صندوقدار بخریم یا رانا؟

پژو 206 صندوق‌دار و رانا هر دو خودرو‌های پرطرفداری هستند که هردو بر روی پلتفرم 206 ساخته‌شده‌اند. باوجود این همه شباهت، کدام‌یک بهتر است؟

ادامه مطلب


با 25 میلیون تومان کدام خودروهای کارکرده‌ خارجی را می‌توان خرید؟

تجربه خرید خودروهای کارکرده برندها مشهوری مثل میتسوبیشی، هیوندای، رنو و هوندا در ایران نشان می‌دهد این محصولات علیرغم سن بالا و ظاهر قدیمی، سواری لذتبخشی داشته و برخلاف بازه اتومبیل‌های صفر کیلومتر وطنی در بازه قیمتی ۲۵ میلیون که تنها به دو سه مدل شبیه به هم خلاصه می‌شود، هم تنوع بالایی داشته، هم استانداردهای بالاتری را ارائه می‌کنند و در مقایسه با پراید یا تیبا، گنجایش بیشتر، هندلینگ بهتر و ایمنی بالاتری به خریداران ارزانی می‌دارند!

ادامه مطلب


ساینا اتوماتیک بخریم یا تیبا؟

بزودی خودروی محبوب و بی‌کیفیت پراید از چرخه تولید خارج خواهد شد و خودروسازان ایرانی به دنبال معرفی خودرویی برای جایگزینی پراید هستند. خودرویی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب! در این مطلب دو خودروی جدید سایپا یعنی ساینا اتوماتیک و تیبا را مقایسه کردیم تا ببینیم انتخاب کدام خودرو معقول‌تر است.

ادامه مطلب


با 30 میلیون تومان کدام خودروهای کارکرده را می‌توان خرید؟

مسلما با هزینه مبلغ 30 میلیون تومان خودروی صفر کیلومتر مناسبی نمی‌توان خرید ولی اگر در بازار خودروهای کارکرده کمی بگردید حتما گزینه‌های بهتری پیدا می‌کنید.

ادامه مطلب


 

برای مشاهده آخرین قیمت محصولات ایران خودرو اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین قیمت محصولات سایپا اینجا کلیک کنید

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟