با پنج گوشی دارای باتری قدرتمند آشنا شوید
کدام گوشی ساخت 2017 بیشترین عمر باتری را دارد؟
بدون شک یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما عمر باتری گوشی هوشمندمان است. قبلا که گوشی‌هایی مثل نوکیا 1100 افسانه‌ای تنها گوشی بازار بود، این نگرانی‌ها وجود نداشت؛ اما حالا با پیشرفت فناوری، استرس تمام شدن باتری هم به نگرانی‌های بشر اضافه شده است.

1606683296_1_0.gif

 وقتی گوشی ما خاموش می‌شود، ارتباط ما با دنیای بیرون بسیار محدود می‌شود و نمی‌توانیم آزادانه و هر وقت که نیاز است از کسب و کار و دوستانمان باخبر شویم. خود من هر وقت با پیغام Battery Low مواجه می‌شوم، به این نتیجه می‌رسم که داشتن یک گوشی با باتری قدرتمند، می‌تواند مفیدتر از یک گوشی با پردازنده قوی باشد. با در نظر گرفتن  اهمیت عمر باتری، به سراغ پنج گوشی با عمر باتری عالی در رده‌های قیمتی مختلف رفته‌ایم. با شبکه همراه باشید تا بهتر انتخاب کنید.

1- Xiaomi Mi Max 2

این فبلت با با نمایشگر 6.44 اینچی خود، یک گزینه ایده‌آل برای افرادی است که دوست دارند وب‌گردی، تماشای فیلم و اجرای بازی را روی یک نمایشگر بزرگ تجربه کنند. اما این قبیل فعالیت‌ها مصرف باتری بالایی دارد و نمایشگر بزرگ این فبلت نگران‌کننده خواهد بود. اما شیائومی فکر همه چیز را کرده است. با داشتن یک باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه بسیار بهینه Snapdragon 625 می‌توانید با خیال راحت برای ساعت‌ها وب‌گردی کنید.

2- Xiaomi Redmi Note 4

باز هم شیائومی! خانواده ردمی نوت 4 شیائومی از چندین منظر بسیار جذابند. اول این که قیمت بسیار مناسبی دارند و در بازه 600 تا 800 هزار تومانی جا گرفته‌اند؛ دوم این که توان پردازشی خوبی دارند و سوم این که مهم‌تر از همه چیز، عمر باتری آن‌ها فوق‌العاده است. باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی روی این گوشی با همراهی Snapdragon 625 یک مجموعه عالی در مبحث عمر باتری تشکیل داده‌اند.

3- Samsung Galaxy A7 2017 

این گزینه برای افرادی است که تمایل دارند یک گوشی میان‌رده رو به بالا با عمر باتری عالی داشته باشند. نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED روی این گوشی به افزایش عمر باتری آن کمک می‌کند. باتری مورد استفاده روی این گوشی 3600 میلی‌آمپر است و از یک پردازنده Exynoss 7880 بهره می‌برد که مصرف بهینه‌ای دارد.

4- Sony Xperia XZ1 Compact

این گزینه هم برای افرادی است که به گوشی‌های بزرگ علاقه ندارند و مایلند یک گوشی کوچک و خوش‌ست با عمر باتری بالا داشته باشند. تراشه قدرتمند و خوش‌مصرف Snapdragon 835 روی این گوشی، به آن توان پردازشی یک پرچمدار را داده است و با وجود داشتن یک نمایشگر 4.6 اینچی و یک باتری با ظرفیت تنها 2700 میلی‌آمپر ساعت، به شکل عجیبی عمر باتری بالایی دارد.

5- Huawei Mate 10 Pro

در بین پرچم‌داران سال 2017، هیچ کدام از نظر عمر باتری به هوآوی میت 10 پرو نمی‌رسد. دلیل این امر هم مشخص است: ظرفیت باتری خانواده میت 10 هوآوی برابر با 4000 میلی‌آمپر ساعت است. شارژ سریع این گوشی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند ظرف 30 دقیقه می‌تواند تا 58 درصد شارژ شود! با وجود برخورداری از یک نمایشگر 6.0 اینچی، شما می‌توانید برای ساعات زیادی از Mate 10 Pro استفاده سنگین داشته باشید.

افراد زیادی را دیده‌ایم که با شوق و ذوق یک گوشی جدید خریده‌اند و بعد از یکی دو هفته، به خاطر عمر باتری ضعیف آن گوشی به کلی مایوس شده بوده‌اند و از ما سراغ یک پاوربانک خوب را گرفته‌اند. بنا به تجربیات خودمان می‌گوییم: با یک انتخاب صحیح، از افزایش هزینه‌های خود جلوگیری کنید و به باتری گوشی مد نظرتان اهمیت بدهید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟