MasterWatt Maker 1200 MIJ
12/02/1396 - 18:33
کولرمستر از منبع‌ تغذیه قدرتمند خود و تماما ساخت ژاپن رونمایی کرد
شرکت کولرمستر از جدیدترین محصول خود به نام Master Maker 1200 MIJ رونمایی کرد. این محصول به صورت کامل توسط مهندسان ژاپنی در طی دو سال طراحی و ساخته شده است. این محصول با استفاده از قطعات Murata موفق به اخذ گواهینامه 80Plus Titanium شده که نشانگر راندمان فوق‌العاده آن است.

1606683296_1_0.gif

 تمامی کابل‌های آن از طراحی تمام ماژولار بهره می‌برند و کاربران می‌توانند تعداد درگاه‌ها و کابل‌های متصل شده به پاور را به صورت دلخواه متصل کنند. ازدیگر نکات قابل توجه این محصول می‌توان به استفاده از فن 135 میلی‌متری اختصاصی کولرمستر اشاره نمود که نهایت سکوت را برای شما فراهم می‌آورد. این فن نسبت به فن‌های داخل بازار دارای کارایی بهتری است و جریان هوای بیشتری را درون پاور به وجود می‌آورد. در هنگامی که بارگزاری روی منبع تغذیه کامپیوتر شما کمتر از 50 درصد باشد، به صورت خودکار خاموش می‌شود و نهایت سکوت را برای کاربران حرفه‌ای فراهم می‌سازد.

بنا بر اعلام رسمی کولرمستر این منبع تغذیه دارای راندمان 94 درصدی است که در بعضی از شرایط می‌تواند این راندمان به 95 درصد نیز برسد.  قیمت تعیین شده برای این محصول 999 دلار است و هم اکنون کاربران این محصول را پیش خرید کنند. لازم به ذکر است کالای فوق دارای ضمانت و گارانتی 10 ساله کولرمستر است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟