باز هم یک طراحی کلاسیک
X-T10؛ دوربین جدید فوجی فیلم
دوربین جدید فوجی فیلم با استفاده از فناوری فوکوس خودکار جدید این شرکت که هفته گذشته معرفی شد، می‌تواند سریع‌تر و دقیق‌تر روی سوژه مورد نظر فوکوس کند؛ به خصوص در شرایط نور کم می‌تواند تصاویری بسیار باکیفیت‌تر را برای عکاس ارائه کند.

اگر شما هم منتظر بودید تا در نهایت بتوانید روزی مدل ارزان‌تری از سری پرچم‌دار X دوربین‌های Fujifilm را داشته باشید، امروز روز شانس شما است. این شرکت دوربین مدل X-T10 با قابلیت تعویض لنز را روانه بازار کرده است که دارای حسگری با قدرت 16.3 مگاپیکسل از نوع  APS-C X-Trans CMOS II است که به صورت توکار دارای ویژگی فوکوس خودکار است. همچنین دارای یک EXR Processor II است و سازگاری کاملی با Fujinon دارد. این خبر خوبی برای افرادی است که دوست دارند از محصولات این شرکت استفاده کنند.

این دوربین با استفاده از فناوری فوکوس خودکار فوجی فیلم که هفته گذشته معرفی شد، می‌تواند سریع‌تر و دقیق‌تر روی سوژه مورد نظر فوکوس کند؛ به خصوص در شرایط نور کم می‌تواند تصاویری بسیار باکیفیت‌تر را برای عکاس ارائه کند. اما در خصوص دوربین X-T10 شاید مهم‌ترین مسئله قابل اشاره قیمت منطقی 800 دلاری آن باشد ( که البته فقط شامل بدنه اصلی دوربین می‌شود) که برای داشتن XC16-50mm باید 100 دلار دیگر هزینه کنید.

گزارش افرادی که از نزدیک با این دوربین کار کردند نشان می‌دهد دروبین بسیار دوربین خوش دست و کارآمدی است. بدنه آن کاملاً خوش ساخت و خوش اندازه است و وزن کم آن به شما این امکان را می‌دهد تا به خوبی آن را در دست خود مدیریت کنید. داشتن بدنه آلومینیومی باعث می‌شود تا از در دست گرفتن دوربین حس خوبی پیدا کنید. فعلاً یک مدل پیش‌تولید این دوربین در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است و در آینده ممکن است تغییراتی در محصول نهایی ایجاد شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟