متفاوت‌ترین نسخه از آیفون‌های اپل با کد "Ferrari" شناخته می‌شود
اپل در سال 2017 از سه آیفون جدید رونمایی می‌کند
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در سال 2017 از سه آیفون جدید رونمایی کند. نسخه‌ای از این سه آیفون که از طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فردی داشته و به بستر سخت افزاری قدرتمندی مجهز است با لقب "Ferrari" شناخته می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این گزارش داشته باشید.

1606683296_1_0.gif

سال 2017 دهمین سالگرد معرفی آیفون‌های اپل است. از اینرو و همچنین با توجه به انتقادهایی که از طراحی مشابه و یکسان مدل‌های اخیر سری محصولات آیفون اپل می‌شود، انتظار داریم که آیفون‌های سال 2017 اپل با سبک طراحی کاملا متفاوتی معرفی شوند. هنوز در رابطه با نام‌گذاری آیفون‌های آینده اپل اطلاعات قطعی به دست نیامده  است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که اپل نسخه اصلی آیفون‌های سال 2017 خود را به جای آیفون 7 اس (iPhone 7S) با نام اختصاصی آیفون 8 معرفی کند.

مطلب پیشنهادی

با کدهای مخفی آیفون آشنا شوید + ویدیو
آیا از وجود این کدهای مخفی و عجیب باخبر بودید؟

طبق تازه‌ترین گزارش‌هایی که از یک منبع تامین کننده قطعات آیفون‌های اپل منتشر شده، به نظر می‌رسد که سال آینده شاهد معرفی سه آیفون جدید خواهیم بود که با کدهای D20، D21 و D22 شناخته می‌شوند. فارغ از اینکه دو نسخه از آیفون‌های مورد نظر نسخه اصلی و پلاس این محصولات هستند، ظاهرا آیفون سوم یک محصول کاملا متفاوت خواهد بود. منبع ارائه کننده این خبر اشاره داشته که آیفون سوم اپل با لقب "Ferrari" شناخته می‌شود و از نظر سبک طراحی نسبت به آیفون‌های کنونی اپل کاملا متفاوت خواهد بود. همچنین این آیفون از نظر قابلیت‌های سخت افزاری هم یک آیفون فوق‌العاده قدرتمند محسوب می‌شود.

پیش‌بینی شده که آیفون منحصر به فرد اپل یا همان "Ferrari" به بدنه‌ای شیشه‌ای مجهز شود و مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های عجیب و غریب را در بر گیرد. طبق گزارش‌ها، صفحه نمایش این آیفون بدون حاشیه طراحی می‌شود و کل پنل جلویی دستگاه را در بر خواهد گرفت. دکمه هوم دستگاه به صورت پنهان طراحی می‌شود و احتمالا نمایشگر محصول قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر را ارائه می‌کند. همچنین گفته می‌شود که این آیفون از قابلیت شارژ بیسیم اختصاصی بهره‌مند می‌شود که احتمالا نسبت به تکنولوژی‌های شارژ بیسیم کنونی موجود قدرتمندتر و باکیفیت‌تر است.

ظاهرا آیفون "Ferrari" اپل به نمایشگری از نوع آمولد (AMOLED) مجهز می‌شود و طراحی داخلی اجزای سخت افزاری آن هم دستخوش تغییرات عمده‌ای خواهند شد. این اطلاعات طبق اسناد و مدارکی ارائه شده که بخشی از آن را در عکس زیر مشاهده می‌کنید. ظاهرا در آیفون "Ferrari" برد اصلی مجموعه از دو تکه یا بخش مختلف تشکیل می‌شود و این دو بخش توسط یک کابل انعطاف‌پذیر به یکدیگر متصل می‌شوند.

منبع ارائه کننده گزارش فوق اشاره می‌کند که اپل قصد دارد در آیفون‌های آینده‌اش محل اتصال سیم کارت را تغییر دهید. ظاهرا اپل در تلاش است تا محل اتصال سیم کارت دستگاه را به لبه پایین آن منتقل کند و به این صورت فضای بیشتری برای اجزای سخت افزاری و داخلی دستگاه ایجاد نماید و شاید ظرفیت باتری آیفون 8 را افزایش دهد. با وجود تمام این تفاسیر هنوز شرکت اپل در قبال این موضوع هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده است و به واقع نمی‌دانیم که برنامه‌ریزی قطعی اپل برای آیفون‌های سال 2017 چگونه است!

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟