گامی دیگر برای دسترسی به اینترنت پرسرعت
ویژگی جدید فیسبوک اجازه می‌دهد وای‌فای‌های نزدیک را پیدا کنید
ظاهرا فیسبوک در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد نزدیک‌ترین هات‌اسپات‌های وای‌فای نسبت به خودتان را پیدا کرده و بدان‌ها وصل شوید. فیسبوک می‌خواهد همیشه از یک اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

1606683296_1_0.gif

چندی پیش، فیسبوک صفحه درخواست وارد کردن آدرس فیزیکی مکان ایستگاه‌های وای‌فای را راه‌اندازی کرده بود. به نظر می‌رسد قرار است با استفاده از این اطلاعات، هر کاربر بتوان نزدیک‌ترین هات‌اسپات وای‌فای را شناسایی کند. البته، ممکن است برخی از اطلاعات وارد شده نادرست باشند. در نتیجه، نتیجه مطلوب و مورد نظر فیسبوک به دست نیاید و همیشه نزدیک‌ترین وای‌فای به شما انتخاب نشود. 

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشنی که سلفی‌بازان را از خطر مرگ نجات می‌دهد

فیسبوک به شدت به دنبال فراهم کردن بسترهایی برای دسترسی سریع و ساده به اینترنت پرسرعت است. در واقع، حیات فیسبوک در این است که همه کاربران سراسر دنیا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند تا بتوانند ویدیو استریم کنند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. استفاده از یک اینترنت بی‌کیفیت و کند باعث می‌شود تجربه کاربری نامطلوبی در استفاده از سرویس‌هایی مانند فیسبوک رخ دهد و کاربران فراری شوند. فیسبوک می‌خواهد کاربران اینترنت به طور زنده و در لحظه آنلاین باشند و زندگی کنند. بنابراین، یافتن بهترین و نزدیک‌ترین وای‌فای می‌تواند کمکی به تحقق این هدف باشد. 

ظاهرا این ویژگی جدید فیسبوک برای برخی از کاربران اندروید فعال شده است و البته هنوز تمام کاربران نمی‌توانند آن را ببینند. کاربران iOS نیز هنوز نمی‌توانند این قابلیت جدید را استفاده کنند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟